Onko hyvät juomat häihin, puuttuuko jotain oleellista?
Meillä siis viinit ruoan kanssa ja tietysti se alkumaljakuohari.
Illalla kahta siiderilajia ja olutta. Mietin, otanko jonkun esim bacardi breezerin tuohon mukaan, olisiko kiva? Perjantaina olemme lähdössä hakemaan juomia ja teen listaa.
Alkoholittomia olisi sitten, kotikalja, vichy, pommac, mehua ja vettä.
Onko kaikki juotavat ok, ja btw en sitten jaksa kuunnella ketään ylihysteeristä absolutistia jonka mielestä ihan kaameeta jos on tilkkakin alkoholia häissä. :D Meidän häihin ne kuuluu ja jokainen on sivistynyt ihminen, ei tarvitse pelätä. :D
Mutta vastatkaa siis kysymykseen, olisin kiitollinen. :)
Kommentit (34)
Se juo sitä maitoa koska me käsketään :D
Eli meillä oli oikeestaan ihan kaikkea mahdollista tarjolla (viskiä, rommeja, vodkaa, kossua, liköörejä..) ja sai sekoitella drinkkejä. Toki oli sitten useita erilaisia limujakin, joita voi sekoitella tai nauttia sellaisenaan.
Kahvin kanssa tarjolla oli konjakkia tai Baileys.
Ei todella haittaa jos yksi juoma loppuu, kun muita makeita on myös, kunhan ei tosiaan heti ekan tunnin aikana. :D
Se voisi olla vähän sellainen "herkku" alottelujuttu. :)
Mutta meillä siis alkoholia mahd juovia max 60 ja vähän epäilen että ainakaan 20 noista juo breezereitä (vaarit jne)
ostaisin niitä todella paljon.Olemme muutamissa juhlissa olleet joissa on ollut viron juomia tarjoiluna ja aina ne breezerit ovat loppuneet melkein heti kesken! Sikäli olisi helpompi ehkä unohtaa ne ja keskittyä kaljaan,siideriin ja viiniin.
vaikkeivät kaikki juokaan. On nimittäin niitäkin, jotka eivät juo olutta eivätkä siideriä, joten heille voi upota useampikin.
Mutta riippuu ihan vierasprofiilistakin. Jos on paljon lapsiperheitä, niin vähempikin varmaan riittää.
No mitä sitten vaikka loppuvatkin jossain vaiheessa kesken? :D Onhan sitä kakkuakin rajallinen määrä mutta sehän onkin sellainen herkku: :)
Kunhan ei heti ekan tunnin aikana lopu ;)
Mutta mikä olisi sellainen määrä ettei mene 15min ja ne on loppu :D t.ap
Ok, minä ajattelin kahta makua, molempia 60pulloa. :) Mitenköhän nopsaan tuo menee, hmm...
t.ap
jos lisänä on myös siideriä ja olutta ja niitäkin riittävästi.
Jep, no ainakin siideriä ja olutta on liikaakin. :) Katsotaan vielä tuota väkevien juttua, mutta luulen ettei taideta kummiskaan ottaa, alkaa olla jotenkin liikaa. :D
Jep, no ainakin siideriä ja olutta on liikaakin. :) Katsotaan vielä tuota väkevien juttua, mutta luulen ettei taideta kummiskaan ottaa, alkaa olla jotenkin liikaa. :D
Se riittää aivan hyvin,sellaiset reilut 100 pulloa siis. Paljonko ne muuten maksaa Tallinnassa? Minä en myöskään kannata mitään kirkkaita/vahvoja viinoja,paitsi kahvin kanssa se konjakki tms
En yhtään tiedä paljonko maksaa, mutta eipä sillä ole niin väliä kunhan hyvää juomaa saadaan. :)
En todellakaan halua boolia. :b Eikä tarvitse tulla halvemmaksi jos kalliimmalla saa parempaa. En halua säästää laadussa.
En todellakaan halua boolia. :b Eikä tarvitse tulla halvemmaksi jos kalliimmalla saa parempaa. En halua säästää laadussa.
lisäisin alkoholittomiin limsan. Itse juon harvemmin, ja aikuisena toi mehu ei innosta. Muuten lista kuulosti samalta kun meidän häissä...
mut aika kamala sitä pelkästään koko ilta juoda. Mutta tosiaan tämä vain ehdotus... (ps. tulee halvemmaks ostaa jotain muuta limsaa kun pommacia janojuomaksi
Hassua ettei tuossa tajunnut lisätä, eli siis tarkoitus tosiaan ostaa limsaa sinne, tuo pommac ajattelin olevan se alkumaljankorvke, kun on samanväristä ja hyvää. :) Eli juu tosiaan jotain lumsoja tulee, en vaan ole vielä kerennyt miettimään mitä. Ajattelin miettiä sitä vasta kaupassa, ehkä siksi unohdin sanoa. :)
joten niitä tarpeeksi että kaikille riittää tai sitten ei ollenkaan. Itse korvaisin breezerit mahdollisuudella nauttia myös illalla kuivaa valkoviiniä.
Muuten kaikki kuulostaa hyvältä. Ai niin, jos lapsia tuolossa, he varmaan juovat mielellään maitoa ruoalla.