Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunuongelma. Auttakkee!

Vierailija
25.06.2011 |

Esikoinen tulee olemaan n.2v7kk kun toinen lapsi syntyy. Nyt meillä on käytössä Emmaljungan city crossit, joista olen tykännyt todella paljon. Ongelma on, että nehän eivät ole yhdistelmät. Lisäksi meillä on matkarattaat, joihin saa turvaisuimen nostettua kätevästi. Käytimme niitä esikoisen ollessa vauva (ulkomailla kun asuimme, eikä sieltä yhdistelmiä saanut). Mitä ihmettä tekisimme nyt rattaiden kanssa? Millaiset kannattaisi hankkia? Talvivauva tulossa, joten matkarattaita ei voi käyttää. Pienet tilat sekä kotona että autossa ja city crosseista en haluaisi luopua. Eli ne otetaan käyttöön kunhan vauva vähän kasvaa. Näin ollen yhdistelmien käyttöikä jäisi todella lyhyeksi. Lisäksi pitäisi ratkaista, miten esikoista kuletettaisiin. Auttakaa, oma kekseliäisyys ei riitä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa asutaan, eli lunta kyllä tulee melkein 100% varmasti. Asutaan alueella, jossa paljon pyöräteitä. Varmati ensi kesänä liikutaankin niin, että esikoinen ajaa pyörällä, mutta talvella se ei onnistu vielä mitenkään. Laskettu aika on marraskuun alussa, eli ulkoillaan kyllä talvella. Luulen, että pakko vain ostaa yhdistelmät ja käyttää niitä sen aikaa kuin käyttää. Pitää vaikka Scooterit varastossa siihen asti, että pienempi tarpeeksi iso. Scooterit otettiin esikoiselle käyttöön 6kk:n ikäisenä ja itseänikin häiritsi aluks kovasti se, ettei hän ollut kasvot minuun päin. Enää ei ole pitkiin aikoihin häirinnyt. Tarpeeksi suojassa mielestäni oli talvellakin kun ostettiin se "talvipussukka", joka suojasi niin, että pikku pää vai pilkisti :)

ap

Vierailija
22/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ongelmaa, että esikoisesi ei jaksa olla seisomalaudalla pitkien kävelylenkkien ajan. Mä kyllä ostaisin sille vauvalle jonkun hyvän kantovälineen ja sulle kunnon takki sen kanssa, niin vauvlla on lämpimät oltavat. Ja esikoinen sitten rattaisiin siiden lenkkien ajaksi. Kesällä hän jo kävelee ja pyörilee kokonaan, eli et tarvi enää muita kuin ne scooterit. Ei tarvis ostaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
24/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt kukaan täyspäinen kolmevuotiasta rattailla vie,paitsi ne jotka tunkee vielä 6 vuotiaankin rattaisiin päästäkseen ilmaiseksi julkisilla kulkuneuvoilla.

Vierailija
25/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee kohtia, että pitää nousta pois laudalta, mutta ei se ole minusta mikään ongelma. Itse ap vain epäilit, ettei se teillä oikein toimisi, kun haluat kävellä pitkiä lenkkejä ja esikoinen ei jaksa siinä seistä. Onhan se totta, että talvella tulee kylmä, jos vaan kököttää laudalla.

Vierailija
26/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä saa kyttää alle 6kk:n ikäisellä, koska pohjaa ei saa täysin makuuasentoon. Seisomalautaa ole itsekin ajatellut, mutta olen miettinyt, että mitenhän toimii käytännössä kun tykkään käydä pidemmillä kävelylenkeillä. Lapsi ei varmasti viihdy koko aikaa seisomalaudalla ja itsellä menee hermot kun ei saisi lasta rattaisiin, että pääsisi kävelemään reippaasti.

ap

Kyllähän city crosseihin saa kantokopan, niin pehmeän kuin halutessaan kovankin. Ks. Citykoppa. Meillä on mahtunut vauva nukkumaan citykopassa n. 7 kk ikään saakka ja sen jlk meneekin jo ratasosassa. Ja noihin rattaisiin saa seisomalaudankin vanhemmalle sisarukselle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi