Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v ei syö eikä nuku, jatkunut jo monta viikkoa.

Vierailija
25.06.2011 |

Otsikossa olennainen. 1vuotiaani siis ei päivänmittaan syö juuri mitään, työntää vaan käden pois luotaan ja kääntää päätään, toki aina jotai saadaan menemään mutta hyvin hyvin vähän. ja myös yöunet on aivan tuskaa, tyttö nukkuu pari tuntia ihan rauhassa mutta sitten se alkaa aivan mieletön huutaminen eikä rahoitu kuin silloin kun pääsee mun viereen. HUH! viime yönäkin oltiin sitte hereillä 1-7.. en todella enää tiedä mitä teen ja mikä auttaisi, kipeä ei ole ollenkaa, ei edes pientä lämpöä tai muuta, myöskään hampaita ei ole tulossa läpi.

erittäin väsynyt ja huolestunut

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viemättä lääkäriin, vaikka ilmiselvästi voivat huonosti. Ei se perinteinen kuume ole ainoa syy viedä lasta lääkäriin, varsinkaan kun on kyse noin pienestä lapsesta. Tiesitkö, että todella suureen unenpuutteeseenkin voi lopulta kuolla? Tai että korvatulehduksesta joskus harvoin voi kehittyä aivokalvontulehdus, jos sitä pitkittää ja pitkittää?

Vierailija
22/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi haluaa nukkua vieressä -ota lapsi yöllä viereen. saatte kaikki nukuttua. kun nukahtaa niin voi sitten nostaa omaan sänkyynsä takaisin vaikka..

syömättömyys. mä sanoisin että tekee kuitenkin niitä hampaita. näin kesällä asunnoissa voi olla kuuma ja ehkä ruoka ei vaan maistu. anna juoda maitoa ja tarjoa sormilla näprättävää ruokaa. kyllä se siitä ajan kanssa oppii!

voimia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo syöminen on ollut vaikeaa, mutta nyt on menty kuukausi niin, ettei huoli multa enää mitään. Itse syöminen menee sotkemiseksi ja vain hippusia menee suuhun. Jos mä yritän, niin ravistaa vaan päätään. Jos saan huijattua suuhun jotain, niin kaivaa ruuan kädellä pois ja viskaa lattialle. Tää on oikeasti meidän taistelu. On ottanut äitistään niskalenkin ruualla.

Mä olen luovuttanut toistaiseksi. Annan kaikkea käteen ja syö sillai edes jotain. Annan lihapullan, nakin, omenan, leivänpalasen tai pilkon lihapiirakkaa lautaselle, jonka tuon olkkariin.

Tänään pidin nälässä 5 tuntia. Ei saanut mitään, kun oltiin reissussa. Ajattelin, että nyt uppoaa peruna ja liha. Ehei, taas alkoi lakko, vaikka kuinka oli nälkä. Lopulta annoin periksi ja laitin lautaselle pienen leivän palan oivariinilla, pari lihapullaa ja palan omenaa. Söi ne todella hanakasti.

Vierailija
24/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
25/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan ton ikäisenä jo syö täysin itse, jos kerran haluaa syödä itse niin anna syödä! Sotkua tulee, mutta se ei ole se tärkein juttu, eihän.

Aina tuo syöminen on ollut vaikeaa, mutta nyt on menty kuukausi niin, ettei huoli multa enää mitään. Itse syöminen menee sotkemiseksi ja vain hippusia menee suuhun. Jos mä yritän, niin ravistaa vaan päätään. Jos saan huijattua suuhun jotain, niin kaivaa ruuan kädellä pois ja viskaa lattialle. Tää on oikeasti meidän taistelu. On ottanut äitistään niskalenkin ruualla. Mä olen luovuttanut toistaiseksi. Annan kaikkea käteen ja syö sillai edes jotain. Annan lihapullan, nakin, omenan, leivänpalasen tai pilkon lihapiirakkaa lautaselle, jonka tuon olkkariin. Tänään pidin nälässä 5 tuntia. Ei saanut mitään, kun oltiin reissussa. Ajattelin, että nyt uppoaa peruna ja liha. Ehei, taas alkoi lakko, vaikka kuinka oli nälkä. Lopulta annoin periksi ja laitin lautaselle pienen leivän palan oivariinilla, pari lihapullaa ja palan omenaa. Söi ne todella hanakasti.

Vierailija
26/26 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla korvissa tulehdus, jolloin tekee kipeää olla vaakatasossa ja syödä. Korvatulehdus on usein jälkitauti. Onko ollut kipeenä? Tosin meidän molemmilla on ollut n. 1-vuotiaana kausia, kun on syöty tai nukuttu huonommin. Oisko teillä vaan nämä kaudet nyt yhtäaikaa? Tsemppii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi