Kädet kutiaa?!
Ärsyttää eikä helpota millään! Allergiaa ei ole, iho on ihan normaalin näköinen eikä Hydrocortisonkaan auta. Olen myyntityössä (aloittanut vasta vähän aikaa sitten, en nyt muista alkoiko kutina vasta sen jälkeen) enkä käytä hanskoja, aloin miettiä voiko tämä johtua siitä kuittipaperista? Tänään kokeilin hanskoja, kai se niilläkin sujuu, mutta ainakaan vielä ei helpota. Raudanpuutekin voi ilmeisesti aiheuttaa raajojen kutinaa, mutta syön ihan normaalisti ja nyt olen ottanut vähän rautalisääkin kun kuukautiset oli vähän aikaa sitten ja on ollut vähän hutera olo. Auttakaa! Välillä kutinan lisäksi vähän "puutunutta pistelyä".
Kommentit (3)
eikä antihistamiinikaan oikein toimi (enkä oikein viitsisi sitä koko aikaa syödä). Onko kolikoissa nikkeliä? Just heräsin ja selvästikään aamulla ei kutise niin paljon kuin iltaisin, huhh..
kanssa antihistamiiniä ja jotain rasvaista rasvaa joka välissä vaikka logobasea. Siis rasvailet päivän mittaan aina kun voit. Itsekin olen myyntityössä mutta laitan rasvaa aina hieman heti kun vain kerkeän ja hanskan käteen. Ne hanskatkin kuivattavat ilman rasvaa. Sitten kun hanskassa on sisällä vähän rasvaa niin helpottaa.
raskaana tai mitään?
Entäs kolikot? (nikkeli)