Onko normaalia jos 25v. nainen asuu vielä kotona?
Ei maksa vuokraa,en tiedä peseekö omat pyykkinsä,mutta astioita ei saa koneeseen tai auttais kotona muissa töissä esim. ruohon leikkuussa.Eikä maksa tietenkään vuokraa,ei oo koskaan kunnolla seurustellu,yhden illan juttuja joskus,että onkohan kaikki palikat paikoillaan?
Kommentit (3)
on tuon muun kanssa?
Kyllä näitä kotiin jämähtäneitä tapauksia on olemassa, ei tietenkään paljon, mutta on kuitenkin. Ja vielä isompi joukko sitten sellaisia, jotka taloudellisista syistä asuvat kotona, mutta maksavat siitä vuokrana tai kotitöinä.
On se normaalia.Monet asuu.Mut tuo ei ole normaalia ettei maksa vuokraa eikä tee mitään.Itse olen 21 ja asun kotona(syksyllä muutan) Maksan vuokraa,teen ruokaa ja hommia.
Passaamalla ja hyysäämällä lastaan niin että tämä on jäänyt tuolle tasolle. Treffailin kerran 27v miestä joka vaikutti oikein mukavalta ja fiksulta, sitten kertoi asuvansa kotona jotenkin asiaa vähätellen "jaan talon vanhempieni kanssa koska he tarvitsevat apuani" no suhde muuttui vakavammaksi ja menin hänen luokseen käymään. Odotin vanhempien olevan iäkkäitä ja asuvan jossain treffikumppanini talon päädyssä, paskan marjat, vanhemmat olivat keski-ikäisiä ja omistivat talon jossa tämä mies eleli omassa lapsuuden huoneessaan edelleen, tuntui taantuvan kotona heti teiniksi, kiukutteli minun kuullen äidilleen kadonneista farkuistaan jotka äiti siis oli tämän aikuisen poikansa pyykkejä pestessään viikannut väärään kaappiin..äiti myös huolehti lähtiessämme että oliko poikansa syönyt mitään ja kuori tälle banaanin..joo jätin samantien.