G: mitä ja kuinka paljon juhannusjuomaa olet varannut itsellesi?
Kommentit (31)
ranskalaista siideriä jääkaapissa. Sitä varmaan juodaan tänään.
on kolme pulloa. Yksi menee tuliaislahjaksi ja toiset juodaan varmaan miehen kanssa tässä juhannuksen aikana. Meillä on vauva, joten ei voida juopotella kuin vasta hänen mentyä nukkumaan, ei tuolloinkaan kovin paljoa, koska hän on herkkä heräämään.
Meillä on kai kymmenkunta pulloa viiniä, litra viskiä, konjakkia, rommia ja kuohuviiniä varastossa. UHT-maitoa on kymmenisen litraa ja limua neljä pulloa. Ei niissä mitään nimilappuja ole. Olutta mäyräkoirallinen, lonkeroa ja siideriä ehkä nelisenkymmentä tölkkiä. Emme todellakaan ole etukäteen päättäneet juoda tuolta jotain. Mies varmaan ottaa oluen makkaroiden kanssa saunan jälkeen. Saunajuomani on joko lonkero tai pepsilasillinen, en tiedä vielä.
Olen viimeisilläni raskaana ja juon sitruunalla maustettua vettä tai pelkkää vettä tai teetä.
Aina löytyy kaapista juomia jokaiseen makuun ja päivään.
minulla on 12 siideriä. Miehellä olutta, en katsonut määrää. Kolmen päivän aikana ehkä nämä juon, tai sitten en. Yhden ajattelin kohta korkata. Puna-ja valkoviiniä meillä on sitten jonkun verran huomenna tulevia vieraita varten, toki juomme siitä itsekin.
1 litra punaista maitoa
1,5 litraa Bon aqua karpalo-greippi
1,5 litraa Bon aqua raparperi-mansikka
0,5 litraa Koff Lite
Jos loppuu kesken, niin sitten vettä hanasta.
Oliskohan seuraavat määrät:
7 l maitoa
4x 1,5 l erilaisia kivennäisvesiä
2x 1,5 l valolimsaa
2 x 0,75 valkkaria
1 x 0,45 siideri
1 x 0,3 siideri
1 x 0,3 ykkösolut
Maitoa lukuunottamatta luulen, että tuossa on melkoisen pitkän ajan juomat. Ei siis noita kerralla naamaan kaadeta kyllä. Eivätkä ole siis minun yksistään.
se on erikseen minun juhannusjuomani. Onhan tuolla sitten toki navetalla 2000 l maitoa tankissa, jos ei sidukalla pärjää.
6 litraa vissyä, 12 tölkkiä olutta. Vanhempani tuovat 3 litraa limpparia ja 2 litraa mehua kai (siis sanoivat että pari limua ja pari tuoremehua tuovat). Niin, ja pari litraa kai maitoa tuovat myös.
Paikalla on siis minä, mies, 2 lasta ja minun isä ja äiti. Minä juon vain vissyä, toinen lapsemme vain tissistä. ;)