Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DPAM - lastenvaateliike Kampissa: nyt alkoi ale -30%!!

Vierailija
23.06.2011 |

Ja kuulemma ketju laajenee muihinkin kaupunkeihin pian, jos tuolla liikkeellä menekkiä riittää! Ja eikun ostoksille, mammat!! Normaali hintataso melko edullista, H&M:n ja Zaran välimaastossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis lähinnä sen puute. Ihan ok vaatteita, mutta muuten ei..tyhjä liike, 2 myyjää ja juoruavat vain keskenään. Kumpikaan ei edes tervehtinyt..

Vierailija
2/7 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan niin haluaisin että tuo liike pysyisi Suomessa ja vielä laajenisi, niin edullisia ja kivoja vaatteita siellä.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti niin tutulta toi aloitus.

Vierailija
4/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ainakin tänään. En löytänyt enää oikeaa kokoa uudesta ihanasta syysmalliston tyttöjen takista, mutta myyjä varasi sen minulle seuraavasta Ranskasta tulevasta kuljetuksesta. Hinnat tosiaan todella edulliset, komppaan siinä täysin!

Vierailija
5/7 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti niin tutulta toi aloitus.

siis että olin juuri loukenut sen jostain blogista. Eli oliko se siis SL?

Vierailija
6/7 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis lähinnä sen puute. Ihan ok vaatteita, mutta muuten ei..tyhjä liike, 2 myyjää ja juoruavat vain keskenään. Kumpikaan ei edes tervehtinyt..

Vierailija
7/7 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikkeen omistaja täällä vissiin koittaa saada ilmaista mainosta, mutta onneksi sait myös palautetta tyytymättömiltä asiakkailta. Paha kello kauas kuuluu:) Ale kuulosti hyvältä, mutta kiitos en minä välitä vartavasten lähteä etsimään puotia, jossa on huonoa palvelua.

Ja kuulemma ketju laajenee muihinkin kaupunkeihin pian, jos tuolla liikkeellä menekkiä riittää! Ja eikun ostoksille, mammat!! Normaali hintataso melko edullista, H&M:n ja Zaran välimaastossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme