Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö blogeista, joissa kirjoittaja ei paljasta naamaansa?

Vierailija
23.06.2011 |

Minä en jostain syystä. Etenkin se häiritsee, jos julkaistaan kasvokuva, josta on sitten esim. silmät peitetty :D Ja vielä enemmän häiritsee se, että jotkut tällaisista bloggaajista julkaisevat kuitenkin lapsistaan kuvia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niissä ei kasvoilla ole merkitystä eikä lapsiakaan näytetä. Osa on laittanut ihan oikean nimensä ja kuvansa profiiliin, that's fine, mutta enpä itsekään paljasta itsestäni mitään oikeita tietoja, paitsi kuin ne tietyt harrasteet joita varten blogini olen luonutkin (ajattele vaikkapa käsitöitä tähän kohtaan).

Miten se naamakuva vaikuttaisi mun tapauksessa?

Vierailija
2/4 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se naamakuva vaikuttaisi mun tapauksessa?

Jotenkin omalla naamallaan bloggaajat tuntuvat lähestyttävimmiltä ja aidommilta...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, jos lapsista ja kavereista, yms. on blogissa kuvia, mutta ei bloggaajan omaa naamaa näy, niin siitä tulee hieman outo fiilis.

Vierailija
4/4 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään vaikkei tiedä minkä näköinen bloggaaja on. Pikemminkin on ihan hyvä, ettei tiedä niin ei tule vääriä ajatuksia.

Tosin on s eihan kiva katsella blogeja joissa kirjoittaja kuvaa itseään ja vaatteitaan mutta kyllä mulle kelpaisi vaikka ne vaatteet olisi henkarissa tai ettei päätä näkyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme