Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olo on niin surullinen. Mies valitsi taas bileet.

Vierailija
23.06.2011 |

Emme koskaan vieä juhlia yhdessä. Vappuna vien lapset vappuvilinään yksin. Mies juhlii kavereidensa kanssa. Juhannuksena saunon lasten kanssa ysin. Mies saunoo mökkibileissä kavereidensa kanssa. Uutena vuotena vien lapset katsomaan raketteja yksin. Mies skoolailee kavereidensa kanssa.

Pää on taas niin täynnä raskaita ajatuksia, että tulvii. En tiedä miksi olemme niin vastenmielinen taakka. Hänen oma perheensä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

marttyyrit, että näen tätä lukiessa jo punaista. SAanko arvata: Olet hiirulainen, joka ei sano mitään sillä hetkellä kun on tiedossa, että mies lähtee muualle juhlimaan. Ei, hymyilset vienosti ja tulet tänne itkemään ja tätä ennen olet luultavsti soittanut siskosi, äitisi tai kaverisi luokse ja itkenyt kuinka ilkeä miehesi on. Oikeesti ei käy sääliksi, näitä on nähty ihan liikaa!

Vierailija
2/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vakavasti puhuen: *halaus*

Sun täytyy puhua tästä asiasta niin kauan että mies tajuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes muutu. Voithan koittaa puhua, epäilen ettei vaan ole vaikutusta. Surku, sitä niin toivoisi että perheet toimisivat kun on pieniä lapsia. Mut tosiaan, ryhdistäydy jatkossa ja lähde sinäkin. Jos mies ei tajua että on hänen vuoronsa olla kotona niin lastenhoitaja kehiin. Tuollaisen miehen kanssa on tosi vaarallista jäädä unelmoimaan yhteisistä perhejutuista, kun ei kerran niihin taivu. Harmi.

Vierailija
4/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tilanne korjaantuu väistämättä, kun miehen kaverit perheellistyy. Ei kyllä ole tuollaisia bileitä nelikymppisillä. No joo :) tsemppiä.

Vierailija
5/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama riita, samasta aiheesta.Kun on riita saatu alkuun, on hyvä tekosyy poistua.Mua surettaa eniten lasten puolesta.Olis varmaan tosi kiva viettää juhlia perheen kanssa, hyvin syöden ja olemalla yhdessä, mutta miksi niin tekisi kun vaihtoehtona on pullo?

Mun mies on kyllä ihana isä silloin kun on kotona selvinpäin, mut nää tapaukset saa aina mielialan tosi matalaksi :(

Vierailija
6/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin ja jätin hänet pitkällisen mietinnän,harkinnan ja kyllästymisen seurauksena.Onneksi ei ollut yhteistä asuntolainaa ym. :)

Vierailija
7/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan vietä juhlia meidän kanssa. olen kaunis ja nuori, joten tuskin häpeää. haluaa vain eristää ja käyttää henkistä väkivaltaa.

t. henkisesti eronnut.

Vierailija
8/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun asiasta sanon että voisiko viettää juhlapäiviä joskus perheensä kanssa niin vastaus on tämä että vie lapsi hoitoon ja lähde mukaan... Ei kiitos, ei enää, ennen lasta olisinkin lähtenyt :(

Vierailija
9/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama riita, samasta aiheesta.Kun on riita saatu alkuun, on hyvä tekosyy poistua.Mua surettaa eniten lasten puolesta.Olis varmaan tosi kiva viettää juhlia perheen kanssa, hyvin syöden ja olemalla yhdessä, mutta miksi niin tekisi kun vaihtoehtona on pullo?

Mun mies on kyllä ihana isä silloin kun on kotona selvinpäin, mut nää tapaukset saa aina mielialan tosi matalaksi :(

Tuo syyn saaminen riidan seurauksena on kyllä rasittavaa. Mullon mies, joka käyttää samaa taktiikkaa yhä vaan ja mies on 42-vuotias. :(

Turha tässä kellään on enempää syyllistää, kun on sitä mitä on.. Niin on vaan sitä mitä on.

Vierailija
10/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ex-mies ainakin lähti VAIKKA avauduin ja vastustin. Jotkut miehen on vaan niiiiin kakaroita. Onneksi on ex nykyään.

Vierailija
11/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokapäivä kanssanne..

Vierailija
12/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kysyy usein onko ok että lähtee. Eipä tuo niin haittaa, vietän mielelläni aikaa lasten kanssa. Enkä viitsi katsella murjotusta, jos ei "pääse".

Vierailija
13/23 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut täällä täällä vaan sanoo :"jätä se", "ite oot valinnu". Joka kerta kun näin on, soitan ja huudan, uhkaan erolla, otan avaimet pois ja vakuutan itselleni, että nyt oli vika kerta.Mut ei se mee ihan niin.On mun miehessä puolensakkin, vaikka toi on ärsyttävää, surullista ja inhottavaa.Asiat ei ole niin mustavalkosia.

T:17

Vierailija
14/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus.

Vierailija
15/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamiehen täyshoitola, jossa palvelu pelaa.

Vierailija
16/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle oli alkoholi ja kaverit tärkeämpiä kuin perhe. Erosimme 5 vuotta sitten ja nyt minulla on ihana mies, jolle minä olen tärkeintä koko maailmassa ja viettää aikana minun lapseni kanssa enemmän kuin oma isänsä ikinä.

Vierailija
17/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli surku puolestasi. Tosin meilläkään ei mies mielellään mene mihinkään kanssani, ilmeisesti häpeää... Olenhan 15kg lihavampi kuin tavatessa. Elämä on ja minä ainakin jossain vaiheessa teen ratkaisuni.

Vierailija
18/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tilanne korjaantuu väistämättä, kun miehen kaverit perheellistyy. Ei kyllä ole tuollaisia bileitä nelikymppisillä. No joo :) tsemppiä.

Vierailija
19/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumiehistä ja lapsettomista ikiteinipareista. Kaikki me ollaan lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä.

ap

Vierailija
20/23 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö tämän juhannuksen jälkeen vähän käydä keskustelua miten mies mieltää sanan perhe. Teillä saattaa olla niin erilaiset käsitykset asioista. Jos miehen mielestä naisen kuuluu ensisijaisesti huolehtia perheestä ja juhlat viettää erikseen, et voi kun punnita haluatko elää niin. Halauksia ja voimia. Ja voihan se olla, että mieskin siitä kasvaa vähäkerrassaan...