Kohtalotovereita? Juhannus TÖISSÄ
Millä alalla? Millaiset työajat? Millä mielellä vietät juhannusta töissä?
Kommentit (56)
nro 8 onkin kollega, eli itse olen radiossa toimittajana ja aamuvuorossa 7,5 h perjantaista sunnuntaihin.
huomenna aamu, sitten ilta ja yö
ihan kivasti ehtii viettää juhannusta perheen kanssa
Iltavuorossa kaikki illat, verkkohommia teen. Mut en valita, menee tää näinkin ja ehdimme joka tapauksessa syödä yhdessä kotona perheen kesken. Lisäksi vuorolisät on hyvät, 300 % ja ylimääräinen vapaapäivä.
muuten hyvä yritys
Voi tätä mammojen olematonta lukutaitoa...
aika tuttua, jos ei ole lomalla juhannuksena saa olla töissä, 300% lisät kyllä olisi ihan kivat.
Yövuoroa teen hoitoalalla ja paremmat korvaukset saa... olen sitten viikolla vapaalla mieluummin!
15, mitä luulit "verkkohommien" tarkoittavan?.
ne 'verkkohommat'
ne 'verkkohommat'
Vai voisiko jollakulla, vaikkapa jollain toimittajalla, olla jotain tekemistä sen kanssa, että nettiin ilmestyy uusia uutisia silloinkin, kun paperilehdet eivät ilmesty?
ukko töissä jussina kaksi yövuoroa, juhannuspäivän aamuna sillä sitten alkaa kesäloma.
Täällä minä notkun netissä, kun ei oikein yksin muutakaan innosta tehdä. Pienempi lapsi nukkuu jo, teini 16 v. netissä toisessa huoneessa.
Ei suuremmin haittaa, mä oon niin tottunut jo näihin sekalaisiin vuoroihin, itse olen luokanope - aina lomilla lasten kanssa kotona:)
Tää on meidän elämää- onneksi extrapyhistä maksetaan hyvin:)))
ne 'verkkohommat'
Vai voisiko jollakulla, vaikkapa jollain toimittajalla, olla jotain tekemistä sen kanssa, että nettiin ilmestyy uusia uutisia silloinkin, kun paperilehdet eivät ilmesty?
Niin, Suomessahan nuo sivustot ei todellakaaan päivity edes arkiöisin. Ja se tässä maassa huvittavaa onkin, että vaikka ydinvoimala posahtais niin siitä tiedettäisiin vasta aamulla.
Sivistysmaissa uutisia toimitetaan ympäri vuorokauden.
Niin arkena kuin viikonloppuisinkin toimittajat painaa duunissa vain klo 8-16. Kyllä av-mammat tietää...
Aamulypsy 05-09 ja iltalypsy 15-18 ihan joka päivä.
Joskus aamulla väsyttää, muuten ok.
Niin arkena kuin viikonloppuisinkin toimittajat painaa duunissa vain klo 8-16. Kyllä av-mammat tietää...
jota päivitetään 24 h
mutta sivustoja päivitetään aamuvarhaisesta myöhäiseen iltaan ja se ei ihan päivätyössä onnistu. Kyllä tänäkin juhannuksena voimme reaaliajassa seurata ainakin puoleen yöhön miten raatotilanne kehittyy. Ja en ole toimittaja vaikka omakin juhannukseni menee taas työn merkeissä.
mutta sivustoja päivitetään aamuvarhaisesta myöhäiseen iltaan ja se ei ihan päivätyössä onnistu. Kyllä tänäkin juhannuksena voimme reaaliajassa seurata ainakin puoleen yöhön miten raatotilanne kehittyy. Ja en ole toimittaja vaikka omakin juhannukseni menee taas työn merkeissä.
ilmestyvän? Ilmaiseksi jostain taivaasta vai?
Kyllä niitä sivuja päivitetään jatkuvasti ja kyllä toimittajat ovat töissä juhannuksenakin. On mm. rokkifestareita ja urheilukisoja ja poliisille ja hälyyn soitellaan jatkuvasti, jotta teikäläiset saisivat lukea verkosta kuinka joku känniääliö on hukkunut siellä ja toinen täällä.
Kyllä niitä sivuja päivitetään jatkuvasti ja kyllä toimittajat ovat töissä juhannuksenakin. On mm. rokkifestareita ja urheilukisoja ja poliisille ja hälyyn soitellaan jatkuvasti, jotta teikäläiset saisivat lukea verkosta kuinka joku känniääliö on hukkunut siellä ja toinen täällä.
Mistäkö ne ilmestyy, ei ainakaan toimittajan omasta päästä. Suomalainen mielikuvitukseton ja tyhmä toimittaja ei keksi mitään omaa koskaan, vaan kopioi Aftonbladetin uutisia, joita sitten levittää Iltasanomissa ominaan. Muut tyhmät suomalaiset toimittajat sitten kopioi näitä IS:n Aftonbladetista kopioimia uutisia ja levittää edelleen ominaaan.
Ja näitä idiotteja koulutetaan jopa enemmän kuin tarvitaan.
Tutkivia toimittajia Suomessa ei ole nimeksikään, mutta noita idiotteja 'päivittäjiä' joka lehdellä. Samat uutiset kiertää joka lehdessä. Ja sitten ollaan niin olevinaan toimittajaa että. Ja oikeasti ollaan pelkkää paskaa.
Oikeasti suurin osa toimittajista pitäisi nopeasti uudelleen kouluttaa yhteiskuntaa hyödyttäviin töihin. Nyt olisi pulaa terveydenhuollossa, jonne joudumme tuomaan ulkolaista työvoimaa aivan turhaan.
Juhannus menee täällä töissä. Kyllä tämä aina kotiolot voittaa.
Kyllä niitä sivuja päivitetään jatkuvasti ja kyllä toimittajat ovat töissä juhannuksenakin. On mm. rokkifestareita ja urheilukisoja ja poliisille ja hälyyn soitellaan jatkuvasti, jotta teikäläiset saisivat lukea verkosta kuinka joku känniääliö on hukkunut siellä ja toinen täällä.Mistäkö ne ilmestyy, ei ainakaan toimittajan omasta päästä. Suomalainen mielikuvitukseton ja tyhmä toimittaja ei keksi mitään omaa koskaan, vaan kopioi Aftonbladetin uutisia, joita sitten levittää Iltasanomissa ominaan. Muut tyhmät suomalaiset toimittajat sitten kopioi näitä IS:n Aftonbladetista kopioimia uutisia ja levittää edelleen ominaaan.
Ja näitä idiotteja koulutetaan jopa enemmän kuin tarvitaan.
Tutkivia toimittajia Suomessa ei ole nimeksikään, mutta noita idiotteja 'päivittäjiä' joka lehdellä. Samat uutiset kiertää joka lehdessä. Ja sitten ollaan niin olevinaan toimittajaa että. Ja oikeasti ollaan pelkkää paskaa.
Oikeasti suurin osa toimittajista pitäisi nopeasti uudelleen kouluttaa yhteiskuntaa hyödyttäviin töihin. Nyt olisi pulaa terveydenhuollossa, jonne joudumme tuomaan ulkolaista työvoimaa aivan turhaan.
kuin iltapäivälehtien sivuja.
Hei katso muitakin ja sivisty. Huomaat että kaikkialla tapahtuu 24/7 ja tapahtumia seurataan.
Sairaankuljetuksessa. 24h. Hyvillä mielin =)