Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka päkitätte selvinpäin siellä kotona,

Vierailija
23.06.2011 |

onko tylsää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme systeemi et aina pitäis olla jokasesta tekosyystä vetämäs viinaa. Jotain pakkojuhlintaa tämäki, koskaan en ole pitänyt juhannusta minään juhlapäivänä. Enkä vappua.. Mulle merkkaa paljon enemmän vaikka rippijuhlat, häät, ristiäiset tai valmistujaisjuhlat. Eikä niissäkään tarvi alkoholia että olis kivaa, vain erittäin tylsät ihmiset tarvii alkoholia hauskuuteen.

Enpä ole koskaan ajatellut, että olisi pakkojuhlaa:D Ihanaa viettää juhannusta hyvin syöden ja rakkaiden sukulaisten kesken.

Vierailija
22/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäsin koko 90 luvun, eli suurin osa mun aikuisiästä. taisin dokata putkeen 15 jussia.

ei ole ikävää noita aikoja...

just olin saunassa, kävin päivällä 17 km lenkillä, lapset ovat nukkumassa ja mies heitä nukuttamassa.

kohta menen nukkumaan

hyvää jussia sinnekin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ero, ärsyttävä sellainen, on se että kaupat on kiinni miten sattuu.

Mutta ei ole tylsää, istun koneella ja laulelen maailman parhaan musiikin tahdissa!

Vierailija
24/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vähän erilainen kun olisin mielelläni juhlimassa juhannusta hiprakassa, mutta elämäntilanne on nyt sellainen että on vauva joka vetelee tällä hetkellä sikeitä ja juhannus menee nyt kotosalla. Viime juhannuksena olin raskaana niin ei silloinkaan päässyt juhlimaan.

No ehkä ensi juhannuksena sitten kun vauva voi jo olla hoidossa mummolassa. Oikein odotan jo sitä aikaa kun pääsee taas viettämään viinan huuruisia iltoja kavereiden ja miehen kera.

Niin ja en ole mikään teini vaan ikää on jo yli 30 v. Ei lapsen saaminen minusta automaattisesti tarkoita sitä, että ei enää haluaisi nauttia alkoholia. Tietysti sitä täytyy sitten nauttia silloin kun lapsi on hoidossa vaikkapa mummolassa.

Vierailija
25/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun ensimmäinen kaupunkijuhannus ja kotijuhannus. Ja ensimmäinen juhannus perheellisenä.

Me ollaan grillattu, saunottu, vietetty pihalla aikaa naapurien kanssa. Illan päälle nautin yhden siiderin ja huomena on luvassa juustoja ja punkkua pari lasillista.

Ihanaa kun ei kerrankaan tarvi mennä minnekään ja saa vain olla. Vaikka ei siinä toisenkaanlaisessa juhannuksessa valittamista ole, mutta vaihtelu virkistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi