Talvi 2023-2024 on ollut mittaushistorian lämpimin! Oispa lunta! Lapset ei enää tiedä mikä talvi on!
Napajäätiköt sulaa! Jääkarhut hukkuu! Maailma tuhoutuu!
ja se on kaikki suomalaisten syytä, meidän pitää pystyä parempaan!
Kommentit (78)
Nyt jättäkää se auto talliin ja potkukelkalla töihin niin maailma pelastuu! Eiku uups
Ei oo ollut talvia enää 2019 jälkeen : (
Juuri aamulla olin palaverissa, missä oli osallistujia ympäri Euroopan. Etelä-Euroopassa on nyt yli 20 astetta lämmintä, kun taas täällä mun paikkakunnalla oltiin muutama aste pakkasella.
Se, että juuri täällä pohjoisessa on nyt kylmää tai että eteläisemmässä Suomessa sataa lunta ei kerro koko maapallon keskilämpötiloista lähinnä mitään.
Pisin talvi vuosiin täällä pohjanmaalla. Marraskuusta huhtikuuhun lunta ja tammikuussa kovat pakkaset.
Voi kun tää skenaario olisikin toteutunut
Kylmää on, eikä loppua ihan heti näkyvissä
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Talvi on kestänyt vasta 7 kuukautta ja pakkasta on ollut vain 38 astetta enimmillään. Kunpa tulisi kunnon talvi, maailma tuhoutuu kun talvi kestää noin vähän aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Juuri aamulla olin palaverissa, missä oli osallistujia ympäri Euroopan. Etelä-Euroopassa on nyt yli 20 astetta lämmintä, kun taas täällä mun paikkakunnalla oltiin muutama aste pakkasella.
Se, että juuri täällä pohjoisessa on nyt kylmää tai että eteläisemmässä Suomessa sataa lunta ei kerro koko maapallon keskilämpötiloista lähinnä mitään.
Toisaalta se, että sinä et ymmärrä ilmastosta mitään, kertoo vain sen, että sinä et ymmärrä ilmastosta mitään ja olet yksinkertainen. Lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
se 20 asteen lämpötila siellä euroopassa kertoo ihan yhtä vähän.
Olisipa täälläkin 20.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Talvi on kestänyt vasta 7 kuukautta ja pakkasta on ollut vain 38 astetta enimmillään. Kunpa tulisi kunnon talvi, maailma tuhoutuu kun talvi kestää noin vähän aikaa!
Tämä ilmaston lämpeneminen on kyllä kamalaa.
Katsoin juuri kalenterista niin ensimmäinen pakkasyö oli 9.10.2023 ja pakkaset jatkuvat edelleen eli kohta 6 kuukautta käytännössä pakkasta tauottomasti.
Hitsi kun tulisi vanhat kunnon talvet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja luuleekin, että Suomen ulkopuolella ei ole maailmaa. Vähän kuin litteänmaan uskovaiset
Onneksi Suomessa on päätetty että polkupyörä on se kulkuväline, jolla ihmisten tulee liikkua. Juuri oikea tähän lämmenneeseen ilmastoon. Mikäs täällä on polkiessa Espan palmujen alla :)
Täällä hämeentiellä on oikea polkupyötien ruuhka taas tänään! Kyllä Vihreät osaa!
Parasta alkaa totutella näihin lumettomiin talviin.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin kyseessä on vain sää. Oikeesti lämpenee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Istutellaan palmuja ja naatitaan lämmöstä.
Pitkästä aikaa hieman viileä talvi Turussa. Pässit eivät tietenkään osaa kokonaiskuvaa lukea, vaan mennään tunteet edellä kuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin kyseessä on vain sää. Oikeesti lämpenee koko ajan.
Niin. jos nyt olisi 20 astetta lämmintä niin se olisi ilmastonmuutos.
:DDDD