Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestiin nega..voiko vielä muuttua?!

Vierailija
23.06.2011 |

Epätoivoinen olo..testi näytti siis negaa, nyt kiertopäivä 30/28-30. Rinnat kihelmöineet jo viime viikosta, sunnuntaina oli menkkajomotusta alavatsalla (ei sen jälkeen), eilen ja tänään vihlaisuja alavatsalla..

Eikö nuo testit ole niin herkkiä, että pitäisi jo raskauden näkyä?! Tulisi sitten edes menkat, mutta ei..

Vai voiko olla, ettei testissä vielä näy?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kuukautisetkin tule vähän jälkijunassa?

Itsekin tässä odotan alkaako kuukautiset. Kp 30 ja 2 päivää oli möhnävuotoa vähän ja sekin näyttää loppuvan, en ole raaskinu testata ihan sillä että jos tulos nega tai haamu. Olisihan se plussa kiva mutta jos jättäisi juhannukseen testaamisen, kivaa se silloinkin on.

Vierailija
2/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun mielestä ihan ajallaan. Ainakin vatsakipujen perusteella.

Mä raaskin testata, kun tilasin netistä testin ja kaupanpäällisenä tuli joku liuskatesti. Käytin sen. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus todettiinkin tuulimunaksi, siitä johtui hidas hormoonintason nousu.

Vierailija
4/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli siinä että hassasit sen testin, ostit sen mistä vaan! Sulla saattaa mennä vuosikin testaillessa jos tolle linjalle lähtee että hätäilee testaamisen kanssa. ;)

2

Vierailija
5/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oireita oli jo hyvissä ajoin (minun ei kaiken järn mukaan pitänyt olla raskaana)

Vierailija
6/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli siinä että hassasit sen testin, ostit sen mistä vaan! Sulla saattaa mennä vuosikin testaillessa jos tolle linjalle lähtee että hätäilee testaamisen kanssa. ;)

2

minä käytin sitä yhtä raskaustestiä 3 kertaa, lopuksi sain sen positiivisen.

Nega ei pilaa testiä

Vierailija
7/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

minä käytin sitä yhtä raskaustestiä 3 kertaa, lopuksi sain sen positiivisen.

Nega ei pilaa testiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän