Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kertoo kaiken suomalaisten (naisten) junttiudesta: alkon myydyin skumppa on...

Vierailija
23.06.2011 |

...Fresita!

OMG.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin, että kyseessä on Fresita! Mäkin tykkään siitä :). Juhlistin just mulle merkittävää työsaavutusta ostamalla Fresitaa ja sitten juntisti vielä skoolasinkin. Jalassani ei sentään ollut legginssejä eikä reisitaskusortseja :P.

Kai sentään tarjoilit sen muumimukeista, ettei mene liian sivistyneeksi?

Vierailija
2/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin pyöriä trendikkäässä seurassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä olen se suurin juntti täällä. Meidän häissä oli 10 pulloa Elyseetä ja kaikki meni. Se maistuu ihanalta!

Vierailija
4/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielestä kovia juttuja ovat tatskat, lävärit, "persoonallisesti" ja "räväkästi" värjätyt hiukset, tuhdit silmälasinsangat, suoraan ja äänekkäästi puhuminen, voimaantuminen, limusiiderit, fresitat ja Guessin laukut

Vierailija
5/72 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielestä kovia juttuja ovat tatskat, lävärit, "persoonallisesti" ja "räväkästi" värjätyt hiukset, tuhdit silmälasinsangat, suoraan ja äänekkäästi puhuminen, voimaantuminen, limusiiderit, fresitat ja Guessin laukut

t. ap

Vierailija
6/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti :-)?

Kerrohan pari "ei-junttia" -skumppaa.

Vierailija
7/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinz von Hessen Riesling Brut ja Montana Chardonnay Pinot Noir Brut. Molemmat alle kahdenkympin kuohuviinejä. Samppanjat ovat tietenkin sitten asia erikseen.

AP

Vierailija
8/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jussia. Muista rentoutua ja nauttia=)

Vierailija
9/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Fresita!

OMG.

se on niin hyvää! Ostan sitä maun vuoksi, en minkään statuksen.

Vierailija
10/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro että juoma maistuu monelle ja on lisäksi sopivan hintaista? Samalla tavalla kaupoissa on monia hyviä ja edullisia tuotteita joita myydään paljon.

Vierailija
11/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on täysin oikeassa. Ei kaupoista kuulu ostaa sellaisia tuotteita, mistä itse pitää, vaan sellaisia, mitkä ovat juuri ap:n mielestä hyviä/tyylikkäitä/ei juntteja ;)

Vierailija
12/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin, että kyseessä on Fresita!

Mäkin tykkään siitä :). Juhlistin just mulle merkittävää työsaavutusta ostamalla Fresitaa ja sitten juntisti vielä skoolasinkin. Jalassani ei sentään ollut legginssejä eikä reisitaskusortseja :P.

Vierailija
13/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoda nyt jotain tiettyä juomaa vain siksi ettei kukaan ajattelisi juntiksi, wt:ksi, köyhäksi tms.... :-).

Hohhoijaa, osta itsetunto.

Vierailija
14/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vikana?

Vierailija
15/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu sen verran mehulta, että sitä pystyy juomaankin ihan normaalisti. Muut kuoharit on niin kuivia ja kitkeriä, että ei maistu mulle. Fresita kuuluu ehdottomasti mun uuteen vuoteen, juhannukseen ja ehkä vappuunkin. Ja legginsit on silloin tällöin käytössä nekin.

Vierailija
16/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

skumpaksi ajatellut. Kiva kesäjuoma kylläkin :) Enkä ihmeettele yhtään, että sitä menee eniten, kun on ainoa tyylisensä. Jos haluaa tavallista kuohuviiniä ja shampanjaa, vaihtoehtoja on reippaasti enemmän ja menekki siten pienempi.

Vierailija
17/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä Fresita! :D

Sitä sitten juodaan Crocsit jalassa ja Nominationit käsissä! :D

Vierailija
18/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!!

Ostin tänään elämäni ensimmäistä kertaa Fresitaa (tosin myös muuta, ns. "laadukasta" kuohuviiniä). Käytin muuten myös elämäni ensimmäistä kertaa OMG -lyhennettä, tuliko minusta siis tuplajuntti? :D

Vierailija
19/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!! Ostin tänään elämäni ensimmäistä kertaa Fresitaa (tosin myös muuta, ns. "laadukasta" kuohuviiniä). Käytin muuten myös elämäni ensimmäistä kertaa OMG -lyhennettä, tuliko minusta siis tuplajuntti? :D

Vierailija
20/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beutiful Fruit Fragola.

http://www.alko.fi/tuotteet/fi/008743

mitäs ap siitä sanoo :-)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan