Toimivaa meikinpoistoainetta EI OLE OLEMASSA!
Aina jää mascaraa silmiin, perhana!!
Kumotkaa mun väittämä. Hinnalla ei ole väliä.
Kommentit (28)
Ei kuivata ihoa ja poistaa tehokkaasti niin meikit kuin lapsen mustalla tussilla tekemat kasvomaalaukset.
Lorealin Eye & lip make-up remover waterproofia purkissa on päällä sinistä litkua ja alla vaaleaa nestettä ja purkki ravistetaan ja laitetaan vanulapulle jonka jälkeen pyyhitään silmistä ripsarit. Oon käyttänyt ihan pesemättömiinkin kasvoihin ja kaikki on lähtenyt.
nimittäin SAIPPUA. Osta vesiliukoista ripsiväriä.
Lorealin Eye & lip make-up remover waterproofia purkissa on päällä sinistä litkua ja alla vaaleaa nestettä ja purkki ravistetaan ja laitetaan vanulapulle jonka jälkeen pyyhitään silmistä ripsarit. Oon käyttänyt ihan pesemättömiinkin kasvoihin ja kaikki on lähtenyt.
Ja käytän aina vedenkestävää ripsaria, ja kaikki on lähteneet. Valitse se öljypohjainen!
Silmäni ei tykkää niin kuumasta vedestä millä se pitäisi poistaa.
Toimii takuuvarmasti!!
Itse en ole enää vuosiin hassannut rahojani varsinaisiin meikinpoistoaineisiin, kun aqualan L-voide toimii 15 kertaa paremmin ja on paljon hellävaraisempikin.
sopii herkille silmille,ei tuoksua,loistava!
http://www.yves-rocher.fi/control/meikit/silmameikin-poistoaine/ruiskau…
Ostan aina tätä, käytän päivittäin vedenkestävää ripsiväriä. Pesen kasvot ensin normaalisti suihkussa ja lopuksi puhdistan vanulapulla ja em. aineella ripsivärin loput. Hetken kun kevyesti painaa sillä vanulapulla ripsien päältä niin aika kevyesti pyyhkimällä saa kaiken ripsarin pois.