Toimivaa meikinpoistoainetta EI OLE OLEMASSA!
Aina jää mascaraa silmiin, perhana!!
Kumotkaa mun väittämä. Hinnalla ei ole väliä.
Kommentit (28)
Silmäni ei tykkää niin kuumasta vedestä millä se pitäisi poistaa.
Vaikka niiden oma lämpötila on paljon korkeampi???
tarkotettua vaikkei ripsaris oliskaan vedenkestävää.
Ei mullakaan ne normituotteet toimi mutta vedenkestävälle tarkotetut poistaa kyllä heti meikin. Esim. loreal tai lumene, ne ei ees paljoa maksa, n. 5 euroa pullo.
nimittäin SAIPPUA. Osta vesiliukoista ripsiväriä.
Ja kaikki eivät voi käyttää vesiliukoista ripsiväriä. Saippua tosiaan kuivattaa liikaa kasvojen jo entuudestaan herkkää ihoa. Kasvoille pitäisi aina käyttää kasvojen puhdistukseen osoitettua ainetta.
Mutta: itselläni on toiminut lumenen gentle touch silmämeikinpoisto aine.Yleensä kyllä pesen kaikki meikit pois sellaisella geelimäisellä vaahtoavalla kasvojenpuhdistusaineella, jolla lähtee kaikki pois. Vedenpitäväkin ripsiväri.
on vain ihmisiä, jotka eivät osaa niitä käyttää oikein
miten sä luulet et tää auttaa?? sä et varmaan käytä meikkiä ollenkaan kun et osaa käyttää sitä oikein.
Hyvin on toiminut ja iho on kosmetologinkin mukana erittäin hyvässä kunnossa ikäiselleni (nyt ikää 41). No ei kai muutenkaan kaikki sovi kaikille, mutta mulla on helppo iho.
Kommentoin vain ripsivärin lähtemiseen. Voihan sitä sitten rasvata, jos iho kuivuu saippualla. Mulla ei kuivu.
Lorealin Eye & lip make-up remover waterproofia purkissa on päällä sinistä litkua ja alla vaaleaa nestettä ja purkki ravistetaan ja laitetaan vanulapulle jonka jälkeen pyyhitään silmistä ripsarit. Oon käyttänyt ihan pesemättömiinkin kasvoihin ja kaikki on lähtenyt.
Ja käytän aina vedenkestävää ripsaria, ja kaikki on lähteneet. Valitse se öljypohjainen!
Kaikki valtakunnan kalliitkin aineet olen käyttänyt, mutta tämä on ainoa, jolla lähtee kunnon jytkyt vesiliukoiset ripsarit.
Ravista pulloa, laita vanulapuille, paina molemmille luomille laput, paina hetki ja ala pyyhkiä, johan lähtee. Eikä muuten jää mustia silmänalusia, ei tarvitse venyttää ihoa eikä kuivata! Ja maksaa tosiaan ehkä 5e tai jotain sinne päin.
En ole käyttänyt enää vuosiin mitään muuta!
pampersin puhdistuspyyhkeitä.
Niillä on lähtenyt kaikki meikit pois.
ainoa, mikä mulla on toiminut, on nämä kosteuspyyhkeen tapaiset. Mutta ne kuulemma venyttävät ihoa liikaa, joten käyttö ei ole suotavaa...
poistoon ei tarvita kuin lämmintä vettä -> vaihda Kanebon ripsariin...
Lancomen silmämeikinpoistoainetta? Se on tosi hyvää.
Erisanin herkälle iholle tarkoitettu puhdistusvoide/geeli. Erittäin hyvä, poistaa kaiken meikin hellävaraisesti silmiä ärsyttämättä. Hinta 3,5 €. Saa joka marketista.
sitten yrität hinkata niitä puhtaaksi ja venytät samalla herkkää ihoa. Tämä näkyy sitten myöhemmällä iällä...
on vain ihmisiä, jotka eivät osaa niitä käyttää oikein
sensai 38 ripsari on vielä tiukemmassa kuin entinen, ei meinaa lähteä kunnolla lämpimällä vedellä, vaan pitää pitkän aikaa huuhdella ja silti jää murusia, jotka puhdistan kosteuttavalla kasvovedellä.
Kaneboa - se ei tosiaan tee mustia silmänaluksia, sillä lähtee "palasina" pois. Ja hinkata tarvii enemmän vaan jos käytät tuotetta väärin. Eli liian kylmällä vedellä.
sitten yrität hinkata niitä puhtaaksi ja venytät samalla herkkää ihoa. Tämä näkyy sitten myöhemmällä iällä...
Erisanin herkälle iholle tarkoitettu puhdistusvoide/geeli. Erittäin hyvä, poistaa kaiken meikin hellävaraisesti silmiä ärsyttämättä. Hinta 3,5 €. Saa joka marketista.
tosin vetelen ripsivärit lämpimään veteen kostutetuilla sormilla irti. muuten toimii hyvin.
puhdistusvaahtoa, millä lähtee lempeästi sekä silmä- että muukin meikki
ihan vaan apteekista, eikä maksa paljon
on Biothermin silmämeikinpoistoaine! EI jää mömmöjä silmiin eikä kirvele.
vedenkestävälle ripsarille tarkoitettu!