Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos teille ihanat ihmiset jotka myytte kirpparilla pieneksi jääneet lasten vaatteet

Vierailija
31.10.2005 |

meidänkin lapsi on saanut vaatteet päälleen ja monet pienempituloisten lapset, joten kiitos teille! Lasten vaatteet on niin kalliita ja lapsi kasvaa nopeasti ettei olis varaa kaupasta hankkia!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä mihin ne voisi viedä myyntiin..Kävin tarjoamassa lähi 2nd hand storeen mutta nuo isommat poikien siistit (osa aivan uusia) vaatteet ei liiku ja pieniä on jo yllinkyllin.. Meneekö huutonetissä paketit kaupaksi, vai pitääkö laittaa yksitellen?

Vierailija
22/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö silläkään ole merkitystä että myyn ne vaatteet uudelleen kun ne jäävät meille pieniksi, siis mikäli ovat käyttökelpoisia vielä? Jessus.

32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat monet kuin uusia ja todella hyväkuntoisia.

Tosin meillä vaatteet pidetään hyvin ja vaatteita on lapsilla riittävästi vaihdettaviksi , joten laitan aina likastuneet melkeinpä samantien pesuun jos mahdollista.

Lahjoitukseen menevätkin, kolmella lapsella olleet vaattetkin ovat siistejä ja ehjiä, ei ruokatahroja.

Itse kirppiksillä jätän väliin sellaiset pöydät, joissa näen yhdenkin tahraisen vaatteen, yöks...

Vierailija
24/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli annan mieluummin ilmaiseksi tarvitseville kuin alistun nirppanokkien tinkimiseen. Onneksi tuttavapiirissä on meidän tyttöä vuotta nuoremmat kaksostytöt, joten sinne annan kaiken mitä meidän tytöltä ehjänä ja hyvässä kunnossa säilyy. Vaunut lahjoitin yhdelle " turvakodille" . Nyt olis tarkoitus päästä eroon pinnasängystä mutta sitäkään en aio myydä vaan lahjoitan.

Itse kyllä ostan kirpparilta jos kohdalle sattuu sopivaa ja mieleistä ja maksan pyydetyn hinnan.

Vierailija
25/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen. Oletko yhtä katkera, jos vaikka joku tarjousruoka on kaupasta loppunut? Ajattelet, että nyt ne rikkaat kitupiikit ovat vieneet leivänkin lapsesi suusta... voi apua.

Vierailija
26/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille tietty siitä lisätulonlähde perheeseen, mikä tarpeen, mutta periaatteellisesti ärsyttää minua ainakin ihan hirveästi!

" että ollaan myyty edulliseen hintaan joitakin pieneksi jääneitä ja joitain uusiakin vaatteita, ajatuksena ei siis rahanteko vaan lähinnä siis se, että ei niitä viitsi poiskaan heittää, ja näin joku saa niistä hyödyn - ehkä joku pienituloinen tms. Ja joku on ne sitten heti päältä napannut ja jonkin ajan kuluttua ne ovat ilmestyneet nelinkertaiseen hintaan naapurikojuun... :-/ Ihan sallittuahan tuo kai on, mutta jotenkin inhottavaa silti."

Vierailija
27/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita... joista varmasti kirpparillakin saisi. Tekee minulle pahan mielen, kun ajattelee että niistäkin olisi monelle iloa.

Mutta minkäs tuota teen, olen antanut vinkkejä, muttei ole aikaa/ mahdollisuutta niitä hänellä minnekään viedä. Ja itse asun ihan eri puolella maata.

Vierailija
28/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä saa myydä ihan niin kalliilla kuin kehtaa ja niistä saa ostaa ihan niin halvalla kuin kehtaa ja kuitenkin markkinat määrää hinnat. Mikäli myyt merkkivaatetta liian halvalla, niin toki joku näkee siinä mahdollisuuden saada voittoa kauppaamalla vaatetta eteenpäin. Paljon kirppareilla myyneet tietää paikallisen hintatason, joten kannattaisi kurkistella niiden pöytään, kuinka hinnoitella.

En minä ainakaan kävelisi ostamatta ohi, jos joku kauppaa mulle jotain merkkivaatetta 2 eurolla ja tiedän saavani siitä 10 euroa huutonetissä. Sehän on kuin heittäisi rahaa roskiin, jos vaan jatkaisin matkaani.

Jollette keksi kelle vaatteet lahjoittaa, niin mitä jos menisitte jonkin heikomman asuinalueen neukkariin pahvilaatikon kanssa ja vaatteet siinä ja kirjoitatte pahvilaatikon kylkeen " ota tästä" . Kysytte sitten neukkarista, saako sen jättää odotustilaan.

Vierailija
29/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aika pienituloinen ja ostelen usein esim. huutonetistä tytölle vaatteita.

Vierailija
30/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan kirpparille vaatetta ja myös ostan kirpparilta siistejä vaatteita. Joissan käytetyissä vaan tuntuu olevan turhan kova hinta välillä..Mutta onneksi löytyy niitä kirpparityyliinkin hinnoiteltuja eli ainakin 50% halvemmalla kun alkup.

Vierailija
31/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joissan käytetyissä vaan tuntuu olevan turhan kova hinta välillä..Mutta onneksi löytyy niitä kirpparityyliinkin hinnoiteltuja eli ainakin 50% halvemmalla kun alkup.

Yksi nainen otti nipun paitoja 86-92 cm, joukossa esim. pari kertaa käytetty uutta vastaava Brion juhlapaita, siinä oli ainakin kahdeksan paitaa ja kysyi paljonko maksaa. Sanoin hinnaksi kaksi euroa, niin eukko viskasi nipun takaisin laatikkoon!

Tuolloin mietin, että kuinka vähällä hänen olisi pitänyt saada nuo paidat, nyt ne maksoivat maks. 25 senttiä kappale!

Ja todellakin siisteistä ja ehjistä paidoista kyse.

Vierailija
32/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myöskin hyvin paljon ideologia kierrättä, halveksin kertakäyttökulttuuria. Annetaan hyvän kirppishengen elää!

Vierailija
33/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole loppujen lopuksi 2 euron lapsen paitakaan ole kallis..saatikka sitten 25cnt/kappale! kyllä on hyvä että säästää lastenvaatteissa mutta rajansa kaikella !! tuskin löytyy ilmasiks annettavia lastenvaatteita..mutta jotkut on että ilmasiks pitää saada..

Vierailija
34/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole loppujen lopuksi 2 euron lapsen paitakaan ole kallis..saatikka sitten 25cnt/kappale! kyllä on hyvä että säästää lastenvaatteissa mutta rajansa kaikella !! tuskin löytyy ilmasiks annettavia lastenvaatteita..mutta jotkut on että ilmasiks pitää saada..

Mutta näkee niitä hintoja siinä 6-10 euron pintaankin... On se kuitenkin kiva, että edes sen pöytävuokran saa maksettua ;-)

Vierailija
35/35 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollaan myyty edulliseen hintaan joitakin pieneksi jääneitä ja joitain uusiakin vaatteita, ajatuksena ei siis rahanteko vaan lähinnä siis se, että ei niitä viitsi poiskaan heittää, ja näin joku saa niistä hyödyn - ehkä joku pienituloinen tms. Ja joku on ne sitten heti päältä napannut ja jonkin ajan kuluttua ne ovat ilmestyneet nelinkertaiseen hintaan naapurikojuun... :-/ Ihan sallittuahan tuo kai on, mutta jotenkin inhottavaa silti.