Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla antaa lastani mummulle yöksi,

Vierailija
22.06.2011 |

asutaan 600km päässä äidistäni, oma siskoni on keväällä muuttanut meidän lähelle. Äiti ehdotti, että voisiko lapsi (7v) mennä joku kerta siskoni mukana heille yöksi kun siskoni menee kotikaupunkiinsa. En uskalla enkä halua päästää häntä, koska äidilläni ja hänen miehellään oli viime syksynä väkivaltainen välikohtaus, mies löi äitiäni ja muutenkin heillä on ollut myrskyisää ja ottavat alkoholia runsaasti, mies erityisesti. Äiti ei kerro rehellisesti juomisestaan, mutta tiedän hänen esim.viime lauantaina olleen humalassa. Äiti on sanonut etteivät ota ollenkaan alkoholia jos lapseni menisi heille, mutta en voi luottaa heihin. Tätä se on kun mummu juo, ja valehtelee ottamisiaan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ymr tollasta,pelkotilat tulee jos näkee tollasta.juopottelijat harvoin myöntää tilansa!voimia sulle!

Vierailija
2/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin täällä koko ajan paniikissa että rupeavatko juomaan ja minun vastuullahan se olisi jos jotain sattuisi, kun kerran olisin lapsen sinne lähettänyt. Onko muilla näitä kokemuksia kun oma äiti ja lasten mummu juo? Kun me olimme lapsia, nuoria kotona asuvia, ei äiti käyttäny tolleen alkoholia, pari saunaolutta otti, siinä se. Nyt on viimeiset viisi vuotta ollut aika karseeta. Juopottelee, ollut lyhyitä ja pitkiä suhteita eri miesten kanssa. Nyt ollut naimisissa kaksi vuotta, mutta mieskin kova ottamaan ja muutenkin kauhean myrskyisää heillä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan et voi tietää mitä tapahtuu jos rupeavat juopottelemaan ja tappelemaan. Sytät vain itseäsi ja voi mennä välit äitiisi

Vierailija
4/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukki on se alkoholilla läträäjä, mutta häneen voin luottaa, eli silloin ei juo, jos muksut heillä.

Vierailija
5/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska viime juhannuksena siskoni lapset oli mummulla yötä ja olivat ottaneet alkoholia ja ruvenneet riitelemään, väkivaltaa ei ollut, mutta haukkumista kyllä. Sen tapahtuman jälkeen syksyllä sama siskoni oli lasten kanssa mummulassa, jolloin mummu ja hänen mies tappelivat ja mies kävi mummun päälle, lapset näki sen. :( Eli en voi luottaa

Vierailija
6/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Vanhempani asuvat suht lähellä, mutta apua lastenhoitoon ei saa em. syystä. Mummo olisi kyllä innokas ottamaan, mutta kertakokeilu riitti minulle. Lapseni jäivät mummolle hoitoon, jäivät nukkumaan mummolaan kun minä lähdin elokuviin illalla. Kun joitain tunteja myöhemmin tulin takaisin, olivat lapset edelleen unten mailla mutta lapsenvahti selvästi kännissä. Tuohon asti olin uskonut, ettei mummo ota jos on vastuussa lapsista. Toista kertaa ei tule. Serkkulapset ovat kyllä mummolassa yökylässäkin, mutta olen ajatellut sen niin, että minun lapsilleni kelpaa vain paras, ja humalainen mummo ei ole sitä parasta.

Kyllä silti välillä harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi