Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko paskaäiti vai vielä paskempi äiti jos en päästä lapsia mökille?

Vierailija
22.06.2011 |

Luvassa helvetin kylmää ja sateista ja mökilla kaikki aikuiset ottavat alkoholia.

Lapset 2v ja 5v.

Olenko paskaäiti jos kiellän lapsia lähtemästä isänsä kanssa mökille?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka ajaa sairaalaan jos lapselle sattuu jotain?

Gps-aikakaudella taksi löytää mökille ja jos pahasti käy, niin ambulanssilla mennään. Tietysti lapsista vastaavan aikuisen ei pidä olla kaatokännissä, joten muutamaa ravintola-annosta enempää ei saisi ottaa.

Vierailija
22/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä vittuntumaan anopin mökille, muttei minusta mitään hyötyä ole, koska en osaa ajaa autoa edes selvinpäin, niin tuskin kännissäkään.

Että mun on turha lähtä mukaan.

saahan sen taksin jos hätä tulee. Mee mukaan, jos kerran voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kestää lanssilla aika kauan tulla, nopeammin pääsee kun itse ajaa vaikka suoraan Ouluun.

Ja mua vituttaa viettää jussi anopin ja appiukon kanssa.

Jos lähden, mökötän mökissä sisällä koko viikonlopun.

Vierailija
24/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärme pure? Tissutteija ei ole kykenevä vahtimaan 2v lasta, ei missään nimessä veden äärellä eikä muutenkaan. Viina heikentää reaktionopeutta. Mulla 7 ja 9v, isukki keskimäärin selvinpäin, silti pelkään hukkumista, koska tiedän et vaipuu ajatuksiinsa eikä muista koko aikaa vahtia kun uivat- ja ranta on syvä. Ja näitähän sattuu- joka ainoa vuosi. Joka ainoa kerta vain siksi että vanhemman huomio herpaantuu. En missään nimessä päästäisi jos lähellä on vettä, muutenkin liian pieniä katsomaan ja kuuntelemaan tissuttelua.

Vierailija
25/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

känniin asti juo, vai juoko?

Vierailija
26/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs se kerran on mäkki, niin kai siellä sisälle pääsee, jos vettä tulee kaatamalla.

Juominen kyllä sitten on. Jos mies ottaa pari saunakaljaa tai pari lasia viiniä grilliruoan kanssa, asia on musta erittäin ok. Jos tiedät, että mies tulee olemaan humalassa ja siinä kunnossa, ettei pysty lapsista huolehtimaan, niin en päästäisi.

Vierailija
27/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka ajaa sairaalaan jos lapselle sattuu jotain?

Kato ambulanssit on keksitty. Haloo.

et ambulanssi ei meniannut millään löytää perille. Mitäpä jos kaikki on kekkulissa- eihän pienessä nousuhumalassa edes huomaa jos lapselle jotain sattuu. Ja kuule, meille on sattunut monenlaista, että on ihan realistista varautua siihen mitä jos jotain sattuu. Henki voi olla aika herkässä jos ei ole varautunut.

Vierailija
28/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kerran mukaan vahtimaan, niin miks ei mee. Kiva se on lasten päästä mökillekin, jos mahdollisuuksia ei ole useampia.

Ja tarkista ennakkoon ne mökin koordinaatit.

http://www.112.fi/index.php?pageName=koordinaatti

Vierailija
29/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuus mennä mökille.

Vierailija
30/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä saisi kännätä? Vitut, jos lähden, äijä juoksee lasten perässä, minä istun koko juhannuksen sisällä ja luen lehtiä.

En pistä tikkua ristiin lastenhoitoasioissa.

Vierailija
31/32 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kestää lanssilla aika kauan tulla, nopeammin pääsee kun itse ajaa vaikka suoraan Ouluun.

Noinkohan olisi, kun ottaa huomioon liikenteen ja sen, että ambulanssin ei tarvitse ajaa rajoitusten mukaan?

Vierailija
32/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsenuskolle toki peukkuja paljon! :ylos: :tuoppi: