Olenko paskaäiti vai vielä paskempi äiti jos en päästä lapsia mökille?
Luvassa helvetin kylmää ja sateista ja mökilla kaikki aikuiset ottavat alkoholia.
Lapset 2v ja 5v.
Olenko paskaäiti jos kiellän lapsia lähtemästä isänsä kanssa mökille?
Kommentit (32)
sää ei niinkään ole hyvä perustelu kiellolle, mutta alkoholinkäyttö on ehdottomasti.
Viinan kanssa pitää tietysti läträtä kohtuudella ja mielellään vasta kun lapset on punkassa, mutta kaupunki ei ole lasten paikka. Meidän 3 v poikaa ei kiinnosta pätkääkään paistaako aurinko vai ei. Pääasia että saa juosta ympäriinsä ja keksi kaikenlaista kivaa tekemistä.
Se ei pidä tissuttelua juomisena, ajokunnossa se ei kumminkaan ole.
asian jauhaminen. Sähän vihaat AV-mammoja, miksi sä haluat kuulla AV-mammojen mielipiteen tästä asiasta?
mutta kuka ajaa sairaalaan jos lapselle sattuu jotain?
Kun perheessä tuntuu olevan PASKAISÄ.
Onnistuuko? Ei taida. Sitten ei lapsia mökille.
Minun lapset lähtevät kyllä isänsä kanssa mökille vaikka juhannuksena on tiedossa juhlat. Mutta perseitä ei vedetä, tai ainakin olettaisin että siellä suurin osa juo ihan normaalisti ja osaavat huolehtia lapsistaan. Jos lähdetään ihan pelkästään kännäilemään niin silloin ehdoton ei.
että av-mammatkin ovat sitä mieltä että ei lapsia mökille. Kerrankin teistä on mulle jotain hyötyä.
Ja missä vitussa mun Mastercard-lasku muuten on???
Ei kai se lapsia haittaiskaan, vai? Jotenkin vaikea kuvitella että ton ikäset lapset haluais lähteä. Siis miestäkö haittaisi.
Mutta jos isällä on esim. tapaamissopimuksen mukaan vuoro ottaa lapset juhannuksena, niin aika paha sitä on kieltääkkään. Et voi vaikuttaa siihen mitä isä omalla ajallaan lasten kanssa tekee. Ikävä kyllä. Ymmärrän kuitenkin hyvin ajatuksesi... Jos isä kunnioittaa toivettasi, ettei ota lapsia, niin sittenhän asialla ei ole mitään väliä. Voithan aina käydä kauppaa vaikka seuraavalla viikonlopulla...
lähteä vittuntumaan anopin mökille, muttei minusta mitään hyötyä ole, koska en osaa ajaa autoa edes selvinpäin, niin tuskin kännissäkään.
Että mun on turha lähtä mukaan.
niin kai mä suoraa tietä osaan ajaa, jos on etuajo-oikeus eikä tartte tietää ketä pitää väistää ja ketä ei.
Kai mulla jalka kaasulla pysyy, jarruttamisesta en olis niinkään varma.
miten tää ihminen jaksaa jauhaa näitä samoja juttuja täällä. Täytyy olla kyllä aika vähäisesti sisältöä elämässä.
kun vettä tulee koko ajan kuin esterin perseestä ja saatan liukastua jos postilaatikolle menen.
Niin missä vitussa se Masterin lasku on??
niin sinun velvollisuutesi on pitää lapset luonasi. Noin pienet voivat esim hukkua sillä aikaa kun vanhempi vetää sikeitä.
tule kun toleranssi on niin kova, mutta ei se ajokunnossakaan ole.
mutta kuka ajaa sairaalaan jos lapselle sattuu jotain?
Kato ambulanssit on keksitty. Haloo.
kun isä ryyppäsi ja me olimme veljen kanssa viettämässä lomaviikonloppua. Jos mies ottaa lapset, voit vaatia että isä ei ota TIPPAAKAAN. Ja et ole kauhea äiti jos et päästä lapsia.