Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö aina leipää ruuan kanssa?

Vierailija
22.06.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kotona ruokaillessa. Jos on jotain vastatehtyä leipää tarjolla voin ottaa palan kylässä.

Vierailija
2/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun salaatin kanssa toisinaan, jos leipä on tavallaan osa sitä ateriaa, mutta en kata ruuan kanssa leipää ja päällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä muuten kuin joskus kasviskeiton kanssa. Joskus ravintolassa syödään alkuruokasalaatin (buffet salaatit) kanssa leipää, jos on surkea salaattivalikoima.

Eikä karpata, ei vaan tarvita leipää ruoan kanssa, syödään leipää aamupalalla ja lapset välipalallakin joskus.

Vierailija
4/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain keittoruokien kanssa ja välipalana

Vierailija
5/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan vain keiton tai salaatin kanssa. Onkohan se tapa häviämässä, muistelen että mun lapsuusaikana oli ihan tavallista että oli leivät ja leikkeleet ruokapöydässä.

Vierailija
6/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useimmiten kiusauksen. Muuten harvemmin.

Vierailija
7/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en syö sitä enää muuten kuin eväinä tai jos ei mitään muuta ehdi suuhunsa laittaa.

Vierailija
8/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatin ja keiton kanssa.

Vierailija
9/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos grillataan niin lisäkkeenä on monesti patonkia ja myös silloin kun tulee vieraita laitan ruokapöytään myös leipää. Ruuan yhteydessä meillä laitetaan leivälle vaan margariinia, aamu ja iltapalalle sitten muitakin päällisiä. Niin ja keiton kanssa syödään kyllä ruisleipää.

Vierailija
10/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan. Jos syön leipää, niin korvaan sillä aterian ja teen leivistä niin tuhteja, että niillä jaksaa aivan samoin kuin "oikeallakin" ruualla. Paljon voita, juustoja, lihaa ja esim. kurkkua.

Ja joo, olen karppaaja eikä syömäni leipä ole tavallista viljaleipää...

Vierailija
11/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin katan pöytään lisukkeita niin, että esim. lihakeiton kanssa ei mielestäni tarvita enää leikkeleitä vaan juusto ja kurkku riittää.

Aamu- ja iltapalalla sitten syödään kunnon leipiä juuston, leikkeleen jne. kanssa.

Vierailija
12/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan vain keiton tai salaatin kanssa. Onkohan se tapa häviämässä, muistelen että mun lapsuusaikana oli ihan tavallista että oli leivät ja leikkeleet ruokapöydässä.

Meillä lapsuudenkodissa piti AINA syödä ruualla leipää.

Kun asiaa ajattelee, niin ehkä leipä on jäänne ajoista, jolloin ei ollut varaa syödä mahaansa täyteen oikeasta ruuasta vaan oli pakko täyttää mahaansa halvalla leivällä, jottei jäänyt nälkäiseksi.

Vierailija
13/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut hirveä hinku ottaa aina ruuan kanssa näkkäriä oikean voin kanssa. Keittoruualla olen aina syönyt pehmeää leipää ja yleensä juustoa ja kurkkua päälle. Paitsi hernekeiton kanssa näkkäriä :)

Vierailija
14/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateria on jotenkin vajaa ilmna leipää.

Vierailija
15/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain salaatin tai keiton kanssa.

Ennen puputin leipää joka välissä ja joka ruualla mutta huomasin että eihän se ole ollenkaan tarpeen kun syö riittävästi ruokaa.

Vierailija
16/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei ole tarjolla. Lapset on muutenkin niin nirsoja, niin ei sitten kelpais kuin leipä.

Vierailija
17/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tosi yleinen myös esim. Virossa.

Ei, emme syö koskaan leipää ruoan kanssa.

Sota-ajan eläneet vanhempani taas syövät aina.

Vierailija
18/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatin ja keiton kanssa.

Vierailija
19/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että anoppini, joka on vain 16v vanhempi kuin minä, on niin vanha, että noudattaa tätä myös.

Vierailija
20/22 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten lapset pupeltaisivat vain leipää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi