Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä (muilla) mies EI saa pestä pyykkiä?

Vierailija
22.06.2011 |

Meillä mies ei oo ikinä pessyt pyykkiä enkä anna jatkossakaan pestä. Se on asia jonka teen vaan mä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään vähääkään epäilyttävää. Siis lähinnä t-paitoja, farkkuja ja sukkia.

Yritystä on ollut, ja kalliiksi tuli.

Vierailija
2/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ehdottomia kieltoja tai jakoja minkään kotitöiden suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee valkoisia ja mustia sekaisin ja ei osaa ripustaa. Pakko pestä ite uudelleen.

Vierailija
4/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pesee omat pyykkinsä ja minä omani, minun pyykkiin ei saa koskea. Lakanat ym. jompikumpi.

Vierailija
5/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaaln oltu 2v namisissa ja nyt alkanut ärsyttää käytännön asiat. Hän ei saa pestä pyykkiä ellei ole kyse lakanoista. hän ei osaa tehdä ruokaa, ei osaa ajatella onko ohje hyvä vai ei vaan tekee ja toteaa sitten ettei ollut.

jos pyytää aukaisemaan tilin, aukaisee minkä tahansa tilin, kalliin aivan turhaan.

muuten ei ole lainkaan avuton tyyppi ja on hyväs asemas töissä. kotiasioissa ei ole aina logiikkaa.

Vierailija
6/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä avuttomia miehiä...

Vierailija
7/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin astuin kuvioihin.

Tulokset nähtyäni annoin porttikiellon pyykkikoneen käyttöön.

Ei kiitos sellaisia sekametelipyykkejä meille.

Miehen mielestä on vain yksi väri ja sen voi pestä samassa koneellisessa.

Värin nimi on "kaikki"!

Lisäksi pesuaineen/huuhteluaineen annostelu oli jotain megalomaanista.

Ripustuskin oli turhan suurpiirteistä.

Kun muutin miehen luokse, niin toin oman pyykkikoneeni mukanani.

Mies ei ole kertaakaan sitä käyttänyt, eikä käytä.

Tehkööt sitten muita hommia (esim. minä en ole koskaan imuroinut täällä...)

Vierailija
8/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meillä ei todellakaan pese kukaan muu kuin minä pyykkimme. Omat työvaatteet mies pesee itse ja parempi näin.

Itse oon ollu aina tosi tarkka pyykeistä, hyvä etten samanvärisiä pyykkipoikia laita :D

Silittäminenkin on miehen mielestä tyhmää!

Vierailija
9/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole värisokea ja osaa käyttää yksinkertaista teknistä laitetta. Osaa myös ottaa kostean vaatteen koneesta ja ripustaa sen narulle.

Enkä kyllä katselisikaan niin tyhmää miestä joka ei tuollaista osaisi.

Vierailija
10/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa pyykkeihin. Kun mä kerran joutuisin ne joka tapauksessa lajittelemaan, niin hoidan sitten koko homman.

Vierailija
11/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen übertarkka pyykkäri ja joskus seurustelun alkuaikoina huomasin, että mies tunkee tosiaan kaikki värit sekaisin koneeseen..ei kiitos.

Saa hän sentään ripustaa pyykkejä, mutta eipä sekään oikein hyvin mee - hän ei osaa napauttaa pyykkejä märkänä suoriksi, vaan ne ovat ihan ryppyisinä siinä narulla. Oon kyllä sanonut asiasta, muttei mee jakeluun...

On kyllä ihan älykäs mies, joten tää on vaan kai sitten sellainen "sokea piste" hänellä :-)

Vierailija
12/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä myös minä hoidan pyykkäämisen, kuten muutkin kotityöt (sisällä), mies hoitaa ulkotyöt, sopii minulle!

Vierailija
13/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 30 vuotta. Ei anna mun pestä omaa pyykkiään.

Pesee siis myös muiden pyykit omien lisäksi.

Vierailija
14/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuulostaa tosiaan tyhmältä. Kuka tahansa osaa lajitella eri väriset eri pinoihin tai napauttaa vaatteen suoraksi ennen ripustamista. Sanokaa vaan suoraan ettei sitä huvita eikä se viitsi, se on totuus. Näin ne saa kivasti vapaata pyykkäyksestä, kun eihän se reppana osaa...

Vierailija
15/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäneet? Mä tein vuosituhannen mieslöydön ja hän tekee kaikki kotityöt.ja kokkaa. Mä en edes tiedä mikä on siivousrätti ja miten pyykkikonetta käytetään,

Mä keskityn siihen mitä mä osaan ja ukko siihen mitä hän osaa, hyvin yksinkertaista ja toimivaa.

Vierailija
16/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme avuttomia nössöjä ja mammanpoikia teillä "miehinä".

Vierailija
17/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pessyt joskus, ei osaa lukea pesuohjeita tai ainakaan sisäistää niitä, joten vaatteet menevät pilalle. Siksi minä pesen.

Vierailija
18/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei oo ikinä pessyt pyykkiä enkä anna jatkossakaan pestä. Se on asia jonka teen vaan mä.

Hassua elämää :D

Kuinka nuorena olet kehdosta sen ukkosi ryöstänyt :D Vai onko se joku mammampoika. Pitääkö sille lukea iltasatukin illalla, että nukahtaa.

Meillä mies pesee harvemmin pyykkiä, mutta johtuu lähinnä aikatauluista.

Mies oli kyllä jo 23v kun muutettiin yhteen. Eli oli useamman vuoden ehtiny pestä pyykkinsä. Ensin kotona teini-ikäisestä lähtien (about varmaan) ja sitten asui yksinkin muutaman vuoden armeijan jälkeen.

Vierailija
19/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua, että mies pesee pyykkiä, koska en halua hänen näkevän likaisia pikkuhousujani. Piste.

Uskon, että monelle muullekin naiselle todellinen syy on tämä, mutta eivät vaan voi sanoa sitä ääneen.

Vierailija
20/27 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua hänen näkevän likaisia pikkuhousujani

Kuinka kauan sä pidät samoja pikkuhousuja? Ei mulla päivän aikana ehdi pikkuhousut likaantua millään.