Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen ratsastusharrastus, kun osa perheestä allergisia

Vierailija
22.06.2011 |

Lapseni on aloittamassa ratsastusta. Kävimme talleilla tutustumassa ja mies sai kovan allergisen reaktion. On kyllä tiedetty, että hän on eläimille allerginen, mutta sitä ei tiedetty, ettei voi edes mennä talliin sisälle. Nyt mietinkin, miten ratsastus tulee onnistumaan, koska kyllähän niitä allergiaa aiheuttavia karvoja, hilsettä tms. kulkeutuu tytön vaatteissa kotiin asti. Kaatuuko koko harrastus tähän? Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti voitte yrittää sitä, että ratsastuskamppeet vaihdetaan pois jo tallilla, ja ratsastuksen jälkeen suunnataan suoraan suihkuun kotona.

Nuo voivat riittää tai sitten eivät, riippuen allergian pahuudesta. Myös ratsastuskamppeiden säilytykseen pitäisi keksiä jokin paikka, jossa ne eivät aiheuttaisi oireita.

Vierailija
2/3 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen allerginen, mutta voin pienillä oireilla seurata ratsastustunteja maneesissa, mutten voi vierailla tallissa ilman lääkitystä.

Meidän tytön ulkokamppeet tuuletetaan kuistilla, ja siihen hän heittää ne ennen kuin tulee sisään. Muut vaatteet suoraan pyykkiin. Mielellään vielä suihkun kautta, mutta "onneksi" olen siitepölylle allerginen, joten lääkitys on päällä puolet vuodesta, enkä tuolloin ole aivan yhtä tarkka.

Sydäntalvella ei lasten tunteja järjestetäkään, joten allergisoivin aika jää aika lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen allerginen, mutta voin pienillä oireilla seurata ratsastustunteja maneesissa, mutten voi vierailla tallissa ilman lääkitystä.

Meidän tytön ulkokamppeet tuuletetaan kuistilla, ja siihen hän heittää ne ennen kuin tulee sisään. Muut vaatteet suoraan pyykkiin. Mielellään vielä suihkun kautta, mutta "onneksi" olen siitepölylle allerginen, joten lääkitys on päällä puolet vuodesta, enkä tuolloin ole aivan yhtä tarkka.

Sydäntalvella ei lasten tunteja järjestetäkään, joten allergisoivin aika jää aika lyhyeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi