Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mun loukkaantua ku mies sanoi

Vierailija
21.06.2011 |

(kun tuli päivän kävelyistä pohkeet sairaan kipeäksi -huonoilla kengillä tosin) että pitää tehdä jotain tai 10 vuoden päästä en enää kävele.

eikö ihmiselle voi joskus tulla joku paikka kipeäksi ilman ett pitää ilkeäksi heittäytyä?

tosin mulla on kyllä 20kg ylipainoa mut silti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se niinku sano

Vierailija
2/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä jotain tai 10 vuoden päästä en enää kävele.

t.ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kuntosi eteen.

Vierailija
4/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos en tee jotain -hoida itseäni- niin 10 vuoden päästä en enää kävele

-ap-

Vierailija
5/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenhan mies sanoi. Turha syyttää kenkiä, jos ylipainoa on 20 kg. Jos et asialle mitään tee, et tosiaan 10 vuoden päästä kivuitta kävele.

Vierailija
6/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinku mulla olisi kiva siitä olla. ja jos kävelee yht äkkiä päivän ylä ja alamäkiä paskoilla kengillä ja pohkeet kramppaa niin mä olen niinku vainaja. Ja mulla on vaikea iskias ja välilevyn pullistuma takana etten oikeasti ole ihan 100% kunnossa

Vierailija
7/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut itsekin huomaamaan, että ei se kroppa ikinuori olekaan.

Vierailija
8/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se nyt voi kävelemättömyydestä kiinni olla

Vierailija
9/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenhan mies sanoi. Turha syyttää kenkiä, jos ylipainoa on 20 kg. Jos et asialle mitään tee, et tosiaan 10 vuoden päästä kivuitta kävele.

loukkaantumisasian suhteen, mutta muuten en. Ihminen voi saada kävelystä koviakin kipuja olematta ylipainoinen tai edes muuten sairas. Itse saan kovan säryn jalkoihin jo melko vähällä, muutaman tunnin kävelyllä. Olen hoikka, bmi 19 ja hyväkuntoinen, harrastan mm. kestävyysjuoksua. Mutta mulla on PARI suonikohjua, ja ne aiheuttaa ihan järkyttäviä kipuja...

JA sitten vielä, jos ap:n tarvitsee miettiä loukkaantuuko, niin ei varmaan tarvi. Jos asia olisi loukannut, olisit loukkaantunut ihan ilman miettimisiäkin :)

Vierailija
10/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on raskaampi kropalle kuin normaalipainoisena.

Miksi et huolehdi itsestäsi, hommaa kunnon kenkiä ja itseäsi kuntoon?

Vierailija
11/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantumisasian suhteen, mutta muuten en. Ihminen voi saada kävelystä koviakin kipuja olematta ylipainoinen tai edes muuten sairas. Itse saan kovan säryn jalkoihin jo melko vähällä, muutaman tunnin kävelyllä. Olen hoikka, bmi 19 ja hyväkuntoinen, harrastan mm. kestävyysjuoksua. Mutta mulla on PARI suonikohjua, ja ne aiheuttaa ihan järkyttäviä kipuja...

JA sitten vielä, jos ap:n tarvitsee miettiä loukkaantuuko, niin ei varmaan tarvi. Jos asia olisi loukannut, olisit loukkaantunut ihan ilman miettimisiäkin :)

laskimoiden toiminnassa ongelmaa? Minulla kuulemma on. Jalat pitäisi nostaa ylös monta kertaa päivässä.

Tosin ap:n tapaus on vähän eri asia. Jos hän tekee seisomatyötä, olisi kyllä syytä pudottaa painoa ja harrastaa kunnolla liikuntaa. Olen itse 40-v. ja hoikka, ja silti ei voi kuin hämmästellä, miten juuri tässä iässä se ihmisen takuuaika loppuu, ja kroppa oireilee. Jos minulla olisi ylipainoa, olisi varmasti ongelmia vielä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi