Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en uskaltaisi mökkeillä paikassa, jossa lähimpään naapuriin on 10 kilsaa.

Vierailija
21.06.2011 |

Mulla tulee mieleen Bodomin-murhat ja Kyllikki Saaret tuollaisessa paikassa. Viihdyn paremmin kun naapureita, useampia, on lähellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että ihmiset pelkää luonnossa, mutta kaduilla kulkevat keskiyöllä.

Vierailija
2/6 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos vähän rikostilastoja tiivisti asutuilla ja harvaan asutuilla alueilla, katso samalla tuntemattomien ja perheenjäsenten tekemät tapot ja murhat ... Lapsellista pelotella itseään vanhoilla jutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vaan pelottaa olla jossain jumalan selän takana. Kylmät väreet kulkee selässä kun tutut kertoo eräkämpistään.

Katsos vähän rikostilastoja tiivisti asutuilla ja harvaan asutuilla alueilla, katso samalla tuntemattomien ja perheenjäsenten tekemät tapot ja murhat ... Lapsellista pelotella itseään vanhoilla jutuilla.

Vierailija
4/6 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sellaisia mökkinaapureita, että toivoisi tosiaan olevan ainakin 10 km matkaa heihin..

Vierailija
5/6 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on paljon turvallisempaa olla yksin kuin joukossa. On kyllä todella epätodennäköistä että johonkin mökille sattumalta osuu joku hullu murhaaja.

Vierailija
6/6 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapissa keskellä ei mitään ja lähimpään taloon on ainakin 20km. ei sähköä, ei juoksevaa vettä: ihana luonto ja hiljaisuus ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän