Miksi aikuisten pitää rynnätä 2.kierroksella avioliittoon tai avioon? Eikö seurustelu riitä?
Mikä kiire on sitoa kumppani virallisesti itseensä?
Kommentit (11)
jälkeen jättää ehkäisyn pois ja mennä naimisiin. Kun sen oikean löytää, ei tarvitse jättää takaportteja.
Juuri näin!
kaikki on niin "täydellistä" uuden kanssa ja hän on ehdottomasti "se oikea". No joo, aika monikin voi sanoa noin suhteen alkuaikoina, mutta kysypä 10 vuoden kuluttua uudelleen. Toki poikkeuksia on, mutta kannattaisi ensin katsoa, ettei tarvi katua.
T: 2 "oikeaa" löytänyt, joista kumpikaan ei ollut se oikea (onneksi vain toisen kanssa aviossa)
Miksi ei saisi perustaa perhettä ihmisen kanssa, joka on eronnut? Ei ymmärrä.
eikä tuntunut siltä, että haluaisimme viettää "kahden aikuisen ihmisen seurustelusuhdetta". Minulla sitä perhettä ei ollut perustettunakaan (lapsi kyllä), mies oli eronnut.
Nyt on muutama vuosi mennyt hyvin, eikä mitään epäilystä, ettei menisi vastaisuudessakin.
Miksi ei saisi perustaa perhettä ihmisen kanssa, joka on eronnut? Ei ymmärrä.
Meillä mies oli ollut jo monta vuotta sinkkuna, lapseton. Minä taasen olin elellyt jo yli neljä vuotta lapsen kanssa kahdestaan, kiitos exän, joka jätti raskaana olevan vaimonsa päättäen samalla kuuden vuoden suhteen.
Mies halusi minun kanssani perheen tietäen että pakettiin kuuluu myös lapsi edellisestä suhteestani. Minun olisi ilmeisesti pitänyt passittaa mies tiehensä etsimään toista naista toteuttamaan haaveen perheen perustamisesta?
seurustelukumppaneilla on jo lapsia yhdestä tai useammasta liitosta.
Mieheni oli eronnut useampi vuosi sitten, minä olin ollut sinkkuna pitkään. Tiesimme heti, että me pärjäämme.
Tästä on nyt neljä vuotta ja meillä on toinen lapsi tulossa. Mieheni on minulle vain yhä rakkaampi ja juuri eilen illalla hän viimeksi kertoi rakastavansa minua. En voisi olla onnellisempi!
Toivon todella, että moni muukin voisi elää yhtä onnellisessa suhteessa!
Usein jo ikää mittarissa ja tietoisuus siitä mitä haluaa. Usein myös tilanne vielä se, että jos haluaa lapsia, niin on suht kiirettä pidettävä. Ei mitkään 32-vuotiaat voi seurustella 5 vuotta ja sitten ruveta kokeilemaan yhdessä asumista.
Meillä yllättäen miehen nopealle tulemiselle taloon oli lapseni. Hän sanoi, että hän ei kestä jos joku tulee ja menee vaan haluaa pysyvyyttä elämäänsä. Niinpä mies muutti meille yllättävän nopeasti, jopa nopeammin kuin me aikuiset oltaisiin uskallettu ajatella.
Mieheni eka liitto kesti 3 v, sitten vaimo halusi eron löydettyään toisen. Olisiko mieheni sitten pitänyt elää yksin? Me olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta, yhdessä asuen. Ja lapsikin on...
Vai lasketaanko parisuhteeksi vain sellaiset seurustelut, joissa osoite on sama?
jälkeen jättää ehkäisyn pois ja mennä naimisiin. Kun sen oikean löytää, ei tarvitse jättää takaportteja.