Tapasin eilen tosi mukavan miehen, harmi vaan..
...että ei koulutustasot oikein natsaa.
Meillä oli mukava parituntinen yhdessä. Juttua riitti. Tosi symppis kaveri. Ulkonäöltä ei ehkä ihan makuuni, mutta en nyt niin kauheita kriteereitä siihen edes aseta.
Kun olisi edes joku ammattimies - timpuri tai sähköasentaja, tms. Mutta kun ihan vaan kouluttamaton perusduunari. Ja minä maisteri.
Voisko sellasesta suhteesta tulla mitään? Vai tulisiko jossain vaiheessa liikaa älyllisiä ristiriitoja?
Jos olisi ollut edes vähän koulutetumpi, niin ei olisi kahta kysymystä.
Tuntuu vaan, että ne koulutetut omanikäiset miehet hakee jotain ihan muuta kuin itse olen...
Kommentit (5)
että minulla herää aina jonkinlainen vahva epäilys "korkealle koulutetun akateemisen" henkilön sivistyksen ja älyn todellisesta tasosta jos hän automaattisesti luokittelee jokaisen duunarin typeräksi juntiksi.
tuota alhaista duunaria. Etsi itsellesi akateemisesti koulutettu.
sivistyksen tasoon kuin koulutus. Olen tavannut juntteja akateemisia, jotka eivät lue mitään, koska ovat perheistä, joissa ei ole luettu kaunokirjallisuutta eikä edes sanomalehteä. Sellaisia, jotka katsovat telkkarista pelkkää maikkarisontaa jne. Toisaalta minulla on sivistyskodeista tulevia kavereita, joilla on jäänyt koulut kesken, mutta lukevat silti paljon, harrastavat kulttuuria jne. eikä "koulutuseromme" haittaa mitenkään.
Miehelläni on amk-tutkinto ja itselläni yliopistotutkinto, mutta en näe sitä ongelmana, vaan sitä, ettei mieheni kodissa ole keskusteltu mistään, anoppi katsoo telkasta Salkkareita yms. Siksi mieheni yleissivistys on surkea, eikä hän ole käynyt koskaan esim. teatterissa.
uskaltaisin sanoa, että maisterius ei kerro ihmisen älykkyydestä hevonpiipin vertaa, näkeehän sen jo aloittajasta.
nimittäin kun tapasin tosi mukavan duunarimiehen, mut silti mietin, riittäiskö meillä tarpeeks juteltavaa yhteisistä aiheista...Siis en tarkoita, että olisin häntä älykkäämpi, mut tyydytettäiskö sillä tasolla myös toisemme? Siis kemiaa on vaikka muille jakaa!!!! Ihan mieletöntä sängyssä :D. Verrattuna mun entiseen akateemiseen...no, ei oikeastaan voi verrata...
Silti haluan kattoo tän tapauksen. Mun on niin hyvä olla hänen lähellään.