Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintakipuni vatsaperäistä??

Vierailija
21.06.2011 |

3 vuotta kovia rintakipuja, sanottu johtuvan selästäni, mutta syytä ei löytynyt edes MRI kuvauksesta.

Olen inttänyt vastaan ettei ole selkäperäistä. Fasetteja on toki, mutta saan ne avattua itse helposti ja siitä huolimatta kipu on ja pysyy. Fasettien takia inttävät selkäperäisiksi. mikää kipulääke ei tehoa eikä relaxsantit. Ne vain pahentavat tilaa!

Kipu on keskellä rintakehää, todella viiltävää sellaista hermoja repivää varoittamatta alkavaa. Vatsaa polttaa usein, ei närästä ns. perinteisesti ( olen kokenut raskaudessa ns. tyypillisen närästyksen)

Viikko takana taas rintakipu kohtauksia, valitin miehelle jo että pian menee hermo täysin.

Laitoin kädet sattumalta vatsan päälle navan kohdalle ja armoton kipu!! Rintakipu tuli päälle x100 voimakkuudella. Nostin kädet hetkeksi ja helpotti kipua.

Ihmettelin asiaa ja kivusta huolimatta painelin ylävatsaa ja navan seutua, hirveä rintakipu, mutta jatkoin. Kipu rupesi pian helpottamaan. Nyt vatsassa on vain "kuuma olo" ja rinnassa sellainen olo, kun olisi annettu elefantin annos kipulääkettä.

Mun mielestä vatsaperäistä, oonkohan yhtään jäljillä?

Ja nyt pelottaa onko tää vakavaa vai refluxsia vain..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sappivaivoista tule voimakasta rintakipua vaan vatsakipua?

Mulla sattuu vatsasta painettaessa rintaan tosi voimaakkaasti, mutta ei vatsaan lainkaan.

Tämä vatsan poltekkin on vaan poltetta ilman kipua.

AP

Vierailija
2/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin kuolevani, mutta koska en pystynyt liikkumaan enkä päässyt puhelimeen,odotin pari tuntia ja kipu alkoi vähitellen hellittää. tajusin, ettei sydänkohtaus ja seuraavana päivänä lääkärissä tehtiin diagnoosi. olettaisin kyllä, että lääkärisikin olisi keksinyt poistaa tämän vaihtoehdon jo pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä