Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka presidenttiehdokkaista voisi yllättää positiivisesti jos tulisi valituksi

Vierailija
15.12.2023 |

Ei Sauli Niinistöstäkään odotettu niin suosittua ja vaikutusvaltaista presidenttiä kuin hän nyt on.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Essayah olisi varmasti loistava presidentti. Asiallinen, asiantunteva ja jämäkkä mutta ei valitettavasti mitään mahdollisuuksia tulla valituksi koska väärä puolue. Enkä itse ole KD:n kannattaja, en edes nainen.

Vierailija
2/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta tai Olli varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn, Olli Rehn

Vierailija
4/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari Essayah olisi varmasti loistava presidentti. Asiallinen, asiantunteva ja jämäkkä mutta ei valitettavasti mitään mahdollisuuksia tulla valituksi koska väärä puolue. Enkä itse ole KD:n kannattaja, en edes nainen.

Totta, nimenomaan asiallinen ja rehdin oloinen, ei mikään valehteleva kieroilija. 

Vierailija
5/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kieroksella on omaan makuuni sellaisia ehdokkaita, että kuka tahansa heistä valitaankin voi yllättää ainoastaan positiivisesti.

Vierailija
6/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho. Vaikuttaa siltä, että hän voisi kyetä täyttämään Niinistön suuret saappaat. Ja jopa yhdistämään kansaa.

Vierailija
7/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kieroksella on omaan makuuni sellaisia ehdokkaita, että kuka tahansa heistä valitaankin voi yllättää ainoastaan positiivisesti.

Mutta joukossa on sellaisia, jotka eivät voi yllättää positiivisesti, sillä muuten pettäisivät kaiken mitä ovat elämänsä aikana sanoneet ja kirjoittaneet, joten ei tule tapahtumaan. Halla-ahoa tarkoitan. 

Vierailija
8/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn ei yllätä. Hän on just sitä miltä näyttää. Asiallinen, pätevä, rauhallinen, luotettava, vakaa.

En odotakaan presidentiltä suuria yllätyksiä valinnan jälkeen. Sellainen olisi huono.

Vierailija
9/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellainen  ikävä tilanne, että näin huonoja Presidentti ehdokkaita ei ole koskaan ollut Suomessa.

Ei siis yhtään tosi pätevää. Eikä edes  arvosanalla 8....

Voi hitsi miten niin keskiverto porukkaa 

Vierailija
10/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho. Vaikuttaa siltä, että hän voisi kyetä täyttämään Niinistön suuret saappaat. Ja jopa yhdistämään kansaa.

Mistä lähtien muiden haukkuminen ja raizkausten toivominen on yhdistänyt kansaa? Ei ole hänellä se luonne mitä vaaditaan.

Vierailija
11/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andersson yllättäisi positiiviseksi samalla tavalla miten esim. sairauksien testit todetaan positiivisiksi.

Vierailija
12/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Olli Rehn. On väritön, hajuton ja mauton, mutta luulen asiaosaamista löytyvän.

Vierailija
13/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sellainen  ikävä tilanne, että näin huonoja Presidentti ehdokkaita ei ole koskaan ollut Suomessa.

Ei siis yhtään tosi pätevää. Eikä edes  arvosanalla 8....

Voi hitsi miten niin keskiverto porukkaa 

Tätähän tässä ei kysytä.

Vierailija
14/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis. Alaspäin menememinen olisi mahdotonta. 

Vierailija
15/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on loistavat  presidenttiehdokkaat  kun vertaa  esim Usan ehdokkaisiin.

Vierailija
16/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottava nainen. Hymyhuulin on leikkaamassa kaikkein köyhimmiltä ja ajamassa tuhansia lapsia köyhyyteen.  Kristillisyydestä ei ole tietoakaan eikä lähimmäisen rakkaudesta. 

Vierailija
17/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottava nainen. Hymyhuulin on leikkaamassa kaikkein köyhimmiltä ja ajamassa tuhansia lapsia köyhyyteen.  Kristillisyydestä ei ole tietoakaan eikä lähimmäisen rakkaudesta. 

Juuri näin! Äänestin KD ta ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Puolue voisi poistaa tuon " kristillis" - sanan.

Vierailija
18/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Olli Rehn. On väritön, hajuton ja mauton, mutta luulen asiaosaamista löytyvän.

Sama tuli mieleen. Niinistökin " kasvoi" tavallaan jopa suureksi valtiomieheksi viranhoidon aikana. Sama voi tapahtua Rehnin kohdalla.

Vierailija
19/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli mieleen. Niinistökin " kasvoi" tavallaan jopa suureksi valtiomieheksi viranhoidon aikana. Sama voi tapahtua Rehnin kohdalla.

Samaa mieltä. Muistatteko vielä kun Olli Rehn puolusti mediassa Alpo Rusia? Aika jämäkästi kommentoi ja lopultahan Alpo Rusi osoittautui syyttömäksi.

Vierailija
20/114 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn näyttää pressalta. Mut en silti taida sitä äänestää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan