seksiä 2 viikkoa synnytyksen jälkeen.
Vaimo synnytti tasan kaksi viikoa sitten.
Synnytys oli nopea, ei tullut tikkejä tai mitään ja pääsi lapsen kanssa heti seuraavana päivänä kotiin.
Ennen synnytystä naitiin edellisenä iltana 12tuntia ennen synnytystä.
Olen aika aktiivinen vaimon kanssa ja lähes joka päivä harrastetaan seksiä.
Nyt kun olin kaksi viikkoa ilman pillua, alkoi jo ensimmäisen viikon jälkeen ärsyttämään masturbointi.
En siis saa siitä samallailla irti kuin normaalisti naidessa.
Anelin jo muutaman päivän pillua vaimolta, kun tänään suostui kokeilemaan.
Pelkäsi että sattuisi ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen, mutta koitin vakuuttaa että mennään hitaasti ja hänen tuntemusten mukaan.
No akti ei ollut normaalin pituinen, eikä niin kovasti voinut tehdä kuin normaalisti.
Kuitenkin homma toimi, suurella määrällä liukkaria ja vaimokin tykkäsi.
Sanoi äsken että miksiköhän ei sitten kokeiltu aikasemmin kun ei ollutkaan niin kauheeta.
Myönti että oli vain ennakkoluuloa ja ajatteli myös, "jos en pitäisikään hänestä, kun on vielä väljä synnytyksestä johtuen."
Onneksi ei tarvinnut oottaa liian montaa viikkoa tätä hetkeä!
Kommentit (36)
Mä en pystynyt edes istua silloin.
Katsos kun me ihmiset olemme kaikki hieman erinlaisia. Ilmeisesti jotkun ei ymmärrä ettei kaikki tee samallailla asioita kuin sinä.
Jotkut pystyy jopa istumaan heti synnytyksen jälkeen. ihmeellistä eikö?
Mä en pystynyt edes istua silloin.
Minä pystyin hyvin istumaan jne.
ja kyllä siinä vaiheessa seksi tuli mieleen kun ei pariin kuukauteen ollut kyennyt sitä harrastamaan, kiitos helvetinmoisten liitoskipujen vaikka oli tehnyt niin pirusti mieli.
Kun vauva nukkui niin ehti miettiä kaikki kesälomasuunnitelmista lähtien =)
pystyykö nainen rentoutumaan, kun ei vielä 2 kuukautisenkaan kanssa?
kun ollaan pihtariksi haukkumassa?
Toiset pystyy, toiset ei.
Jo muutaman päivän oli vongannut. Niinhän hän itse sanoi. Eli jo se kertoo miehestä todella paljon. Tulehdusriski on suuri ja siinä kortsussa on kaikki käsien bakteerit. Eli säälin näitä joiden on pakko antaa säälipillua miehilleen. Tai eihän tuo saanut edes säälistä vaan painosti vaimoaan seksiin. Ihan turha jätkä. Ja tulee tänne vielä runkkailuillaan rehvastelemaan. Täytyy sanoa, että aika anaali-tasolle on ap:n kehitys jäänyt. Vaimo-parka.
kun vauva ei herännyt kuin kerran yössä ja melko samaan aikaan vielä (tämä rytmi ihan synnäriltä asti). Enemmän huolta tuotti 5v. esikoinen, joka heräsi ainakin kolme kertaa yössä.
Kait se vähän vaikeampaa on jos vauva herää tyyliin kerran tunnissa.
Mulla kesti kaksi vuotta ennen kuin halusin mitään.
Onneksi mulla on mies, jolla on alhainen testosteroni taso.
En olisi kyennyt seksiin. Sen verran pahasti repesin.
Nyt tiedän entistä paremmin, että valitsin itselleni oikean miehen.
kun ollaan pihtariksi haukkumassa?
Ei kannata väärin ymmärtää.
Toki kannattaa pidättäytyä seksistä jon on alakerta revennyt ja sata tikkiä sekä jälkivuodot ymss.
Mutta aikas paljon taitaa näitä tapapihtareita olla mikäli vauva sivun juttuihin on uskominen.
Eli ollaan esim. avioliitossa missä ei ole seksiä moneen kuukauteen, jokanen päättäköön onko pihtausta ?
mutta sen verran vois olla ymmärrystä, että suurin osa uusista äideistä on aika väsyneitä sekä henkisesti, että fyysisesti synnytyksestä. Annettais nyt rauha heille toipua, eikä luoda tällaisia paineita, että seksi pitäisi heti synnytyksen jälkeen maistua.
esikoisen synnytys kyseessä. Kuitenkin 3pvn jälkeen synnäristä pystyin jo varovaisesti masturboimaan vaikka epparihaava oli ja tikattu. 2kk synnytyksestä harrastettiin seksiä mieheni kanssa, hyvin sujui mutta limakalvot aika arat. Vasta nyt vauvan ollessa 8kk seksi sujuu niinkuin ennenkin, imetystä olen vähentänyt ja se ilmeisesti parantaa limakalvojen kestävyyttäkin. Elämä kaikin puolin ihanaa ja mulla maailman paras mies.
tuollaisen pöllön äijän takia itse menetin kaikki seksihalut aikanaan... alle 2 vuotta oltiin sit enää yhdessä=(
onneks nyksä antoi riittävästi aikaa toipua=)
Meillä ei mennyt ihan näin. Repesin synnytyksessä sisältä ja ns. eteenpäin, tarvittiin ihan lääkäri ompelemaan paikat kasaan (normaalisti kätilö ompelee) ja meni melkein kuukausi ennenkuin pystyin istumaan normaalisti. Jälkivuotoa oli kuusi viikkoa, ja saman verran suunnilleen kesti että tikit suli pois. Seksiä harrastettiin jälkitarkastuksen jälkeen eli kaksi kuukautta synnytyksestä. Suurella määrällä liukkaria sen kesti mutta joo, en tykännyt. Limakalvot oli puolisen vuotta niin ohuet ja kuivat että mies sai harvoin ja lähinnä säälistä.
t. eräs pihtari
Meillä ei mennyt ihan näin. Repesin synnytyksessä sisältä ja ns. eteenpäin, tarvittiin ihan lääkäri ompelemaan paikat kasaan (normaalisti kätilö ompelee) ja meni melkein kuukausi ennenkuin pystyin istumaan normaalisti. Jälkivuotoa oli kuusi viikkoa, ja saman verran suunnilleen kesti että tikit suli pois. Seksiä harrastettiin jälkitarkastuksen jälkeen eli kaksi kuukautta synnytyksestä. Suurella määrällä liukkaria sen kesti mutta joo, en tykännyt. Limakalvot oli puolisen vuotta niin ohuet ja kuivat että mies sai harvoin ja lähinnä säälistä.
t. eräs pihtari
Jos on paikat ja limakalvot niin arat ettei pysty tekemään nauttimatta, niin eihän se sitä pihtausta ole.
PIHTAUSTA ON kun ei anneta toiselle vaikka olisi täysin terve ja kykeneväinen siihen kaikin puolin.
Nykyään pihtaamalla siis pidetään valtaa parisuhteessa.
on vaimo joka on oikasti pihtari.
Yli vuosi sitten antoi viimeksi, eikä kyllä tee enään edes mieli.
Parisuhde kieltämättä kärsinyt aika pahasti seksittömyydestä.
Vaimon kanssa ollaa koitettu puhua asiasta, turhaan.
Aina sama juttu, ei jaksa, ei oo haluja, ehkä jokin toinen päivä.
Olen käynyt maksullisessa muutaman kerran, ennen en tätä en ole pettänyt kertaakaan.
Mielestäni on ihan oikeutettua ostaa sitä pillua jos ei sitä kerran vaimoltaan saa.
T: mies 36
joka ei kahdekasantena päivänä haarat leväällä jo ole?