Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kauanko supistus oikein voi kestää??

Vierailija
20.06.2011 |

Siis mulla on tullu koko illan n.5min kestäviä ihan kunnolla sattuvia supistuksia. Ne tulee sillain ryhmissä, et välillä on tunnin taukokin ja sit taas tulee monta ihan peräkkäin. Onks tää ihan normaalia? Kaikis oppais puhutaan sekunneista, ja et kun kestää 45s niin voi lähtee sairaalaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on tullu koko illan n.5min kestäviä ihan kunnolla sattuvia supistuksia. Ne tulee sillain ryhmissä, et välillä on tunnin taukokin ja sit taas tulee monta ihan peräkkäin. Onks tää ihan normaalia? Kaikis oppais puhutaan sekunneista, ja et kun kestää 45s niin voi lähtee sairaalaan...

supistukset kestivät 20 sekuntia. Tulivat säännöllisesti mutta vaikka kuinka yritin lukea netistä, niissä puhuttin uudestisynnyttäjällä 40 sekunnista. Onneksi lähdettiin sairaalaan, sillä oli vartista kiinni ettei kuopus syntynyt autoon.

Eli, kun supistukset tulevan säännöllisesti (en muista kylläkään, kuinka kauan niitä piti tulla) ja ovat kivuliaita, voipi alkaa valmistautua sairaalaan lähtöön.

Vierailija
2/7 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset kestivät 20 sekuntia. Tulivat säännöllisesti mutta vaikka kuinka yritin lukea netistä, niissä puhuttin uudestisynnyttäjällä 40 sekunnista. Onneksi lähdettiin sairaalaan, sillä oli vartista kiinni ettei kuopus syntynyt autoon.

Eli, kun supistukset tulevan säännöllisesti (en muista kylläkään, kuinka kauan niitä piti tulla) ja ovat kivuliaita, voipi alkaa valmistautua sairaalaan lähtöön.

mulla oli varmaan jotain minuutin, kahden luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää normaalia, että kestää 5 minuuttia?? säännöllisiä ei siis oo kunnolla, kun tulee pitkiäkin taukoja, mutta ihmetyttää kun kestää niin kauan!

Vierailija
4/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on oikea supistus..? En siis pahalla sano, mutta kolme synnytystä takana, eikä kyllä ole ikinä ollut tuonne päinkään pitkiä supistuksia. Ennakoivat ovat toki joskus olleet sellaisia, että vatsanseutu kovettuu pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että mulla oli esikoisesta pari päivää ennen synnytystä supistus, joka tuntui kestävän koko yön.

Vierailija
6/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullut, että joillain voi olla jopa sellainen jatkuva supistus päällä. Joten miksei 5 min pituinenkin.

Vierailija
7/7 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "kramppeja, joiden laukeaminen kesti jopa 20-30-min. Niiden syytä ei koskaan löydetty, mutta satuin kerran olemaan ÄPKL:lla ultrassa, kun kramppi iski. Vauvan sydämensyke hidastui samalla niin paljon, että sain happimaskin kasvoilleni. Olipa kamalaa lähteä sen jälkeen kotiin kärvistelemään, kun tiesi että vauva kärsii joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi