Tasokas, mutta ei himokallis ravintola Helsingissä?
Kaikki suuntaukset käy, kunhan on suht lähellä Helsingin rautatieasemaa?
Kiitos, jos joku osaisi antaa vinkin!
Kommentit (39)
No, yksi mun lemppari rautatieaseman lähellä on pienen pieni Maithai Annankadulla (illalla tarvitset pöytävarauksen). Siis thaimaalainen.
Kauppatorin kupeessa on kiva skandinaavinen Salutorget.
Onhan noita, mutta millaista haet? Onko esim. 32 e kahdesta ruokalajista per pää jo liian kallis?
Ihana miljöö ja maisemat näin kesällä. Ihana terassi ja tunnelma kesäiltoina. Sikahyvä palvelu.
Mutta mun mielestä ihan kivoja on olleet esim. Töölönranta (ei ihan halpa, mutta ei mahdottoman kalliskaan)ja Maya (aika perus letinosafkaa, mutta hyvää eikä ihan suoraan pakastepussista; aika edullinen).
Kävin vuosia sitten ravintolassa nimeltä Benjam's bistro. En tiedä, onko sitä enää olemassa, mutta se oli persoonallinen, pieni italialaisravintola ja ruoka oli hyvää.
Makuasioitahan nää on, joku varmaan sanoo, että ei ainakaan nuo!
Olen viemässä ruoan asiantuntijoita syömään, ovat ulkomaalaisia ja pitäis joku kiva mesta keksiä. Mulla lyö nyt tyhjää!
T: Ap
Ihana miljöö ja maisemat näin kesällä. Ihana terassi ja tunnelma kesäiltoina. Sikahyvä palvelu.
ravintola olo
ateljee finne
grotesk
demo
ravintola juuri
virgin oil
Tilasin raviolisalaatin. Sain lautasellisen kylmiä, mauttomia (Rainbow-?)ravioleja, joiden seassa oli muutama nahistunut rucolanlehti. Ei mitään makua. Ihan kuin olisi syönyt kylmiä tähteitä kotona.
Palvelu oli kyllä ystävällistä.
25 euroa pääruoasta ok. Tarkoitin lähinnä sitä, että ravintolaan voi mennä normaaleissa siisteissä vaatteissa (ei pukua tms).
Töölönranta on kiva, mutta nyt liian kaukana.
Laadukas suomalais-ranskalainen keittiö, jossa tarjolla suomalaisia klassikoita, vorschmackia, paistettuja muikkuja sun muita.
siellä on ollut ihan hyvää ruokaa!
25 euroa pääruoasta ok. Tarkoitin lähinnä sitä, että ravintolaan voi mennä normaaleissa siisteissä vaatteissa (ei pukua tms). Töölönranta on kiva, mutta nyt liian kaukana. T: Ap
Muistaakseni MasterChefin tuomarin rafla?
Mikä sen nimi on? Onko hyvä? Tarkoitus olisi tosiaan, että olisi rautatieaseman välittömässä yhteydessä.
sekä Farangin (aasialaista fine diningia Taidehallissa eduskuntatalon takana) tai Murun (edellistä hieman edullisempaa bistromeininkiä ja kotimaista Fredrikinkadulla)
n. 50 pitäisi kystä kyllä saada, muttei ehkä mahaansa ihan täyteen.
Tero
Maya Mikonkadulla.
Argh.
Ehdotan Farougea. Ei tosin ihan Rautsikan lähellä... Olen kuullut hyvää myös jo mainituista Juuresta ja Farangista.
Parhaat paikat ovat kyllä vähän etäänpänä asemasta. Tossa tulikin jo hyviä
Olo, Finne, Grotesk, Salutorget
Kauppatorin reunalla tietysti myös Sasso ja Fishmarket ja Aino, sekin ihan ok.
Kuurna Meritullinkadulla (melkein yhtä pitkä kävely kuin Töölönrantaan)
Kosmos - ei oo pitkä kävely! Ja kulman takana vielä Karljohan.
Muistan käyneeni siellä syömässä perheeni kanssa vuosia sitten ja silloin oli melko "clean" meininki. Sais olla vähän särmää.
Katsoin epähuomiossa, että 7 vastausta, mutta ne oli lukukertoja. Sorry!