Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kuullut sääntöä"kavereiden miehiin/naisiin ei kosketa?"

Vierailija
20.06.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden exiin koskeminen tietää yleensä, että sen kaverin saa laskea sitten entiseksi.

Kun mä en oo ikinä tajunnut, enkä itse näe moraalisesti mitään väärää ryhtyä suhteeseen vapaan miehen kanssa, vaikka olisikin jonkun kaverin ex.

Vierailija
2/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeajamaan. Ja mistä kaveri saisi pelkät koeajot tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden exiin koskeminen tietää yleensä, että sen kaverin saa laskea sitten entiseksi.

mutta minä olen onnellisempi siitä, että olemme naimisissa ja meillä on ihanat lapset. Kaveriinkin on asialliset välit periaatteessa, vaikka ystäyys käytännössä loppuikin.

Vierailija
4/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin että nykyisistä.

Vierailija
5/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi oma mies ei tuota noudattanut, koska olin hänen kaverinsa ex. Nyt lapsi pyörii jaloissa ja häät 2kk kuluttua. Ja tuo minun ex on muuten tulossa vieraaksi, ihan molempien meidän toiveesta.

Vierailija
6/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa exä saa eron jälkeen pariutua. Onko se liian vaikeaa teidän ymmärtää??

Vierailija
7/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuvittelin että kysymyksessä kaverin mies/nainen=nykyinen mies/nainen. Exät on minusta eri asia.

kanssa exä saa eron jälkeen pariutua. Onko se liian vaikeaa teidän ymmärtää??

Vierailija
8/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole niin justiinsa.

Vierailija
9/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kavereiden exiin kosketa, monet on sitä mieltä. Mutta mä vaan en oo tajunnu, minkä ihmeen takia. Itse menetin yhden parhaimmista kavereistani, kun en tuota moraalisääntöä noudattanu. No, mä oon sitä mieltä, että ei se kovin hyvä ystävä voinut olla, kun tuollaisesta niin kovin nokkiinsa otti. Selittäkää mulle, jos joku on sitä mieltä, ettei saa niihin kavereiden exiin koskea, että miksi näin. Kun omasta mielestäni rupesin seurustelemaan ihan vaan vapaan miehen kanssa ja ystävä veti herneet nenäänsä. En tajua.

Mukava lukea, ettei kaikki allekirjoita tuota sääntöä :)

Vierailija
10/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kavereiden exiin kosketa, monet on sitä mieltä. Mutta mä vaan en oo tajunnu, minkä ihmeen takia. Itse menetin yhden parhaimmista kavereistani, kun en tuota moraalisääntöä noudattanu. No, mä oon sitä mieltä, että ei se kovin hyvä ystävä voinut olla, kun tuollaisesta niin kovin nokkiinsa otti. Selittäkää mulle, jos joku on sitä mieltä, ettei saa niihin kavereiden exiin koskea, että miksi näin. Kun omasta mielestäni rupesin seurustelemaan ihan vaan vapaan miehen kanssa ja ystävä veti herneet nenäänsä. En tajua.

Mukava lukea, ettei kaikki allekirjoita tuota sääntöä :)

Vierailija
11/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen onnellisempi siitä, että olemme naimisissa ja meillä on ihanat lapset. Kaveriinkin on asialliset välit periaatteessa, vaikka ystäyys käytännössä loppuikin.

Varmaan opit samalla ettet kavereitasi miehesi lähettyville tuo kun se rakkaus voi taas viedä mennessään? Tai voihan se olla miehen kaverin vaimokin. Mukavalle elämälle kuulostaakin :)

Vierailija
12/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee olla koskematta kaverin exään ainakin jos kaveri ei ole päässyt exästään yli tai välit ovat pahasti tulehtuneet (exä esim. pettänyt tms). Mutta jos asia on ok kaikille osapuolille, niin miksi ihmeessä ei voisi "sekaantua" kaverin exään. Pikkukylässä kaikki ovat jonkun exiä tai sukulaisia, ei välttämättä ole varaa valita :)

Vierailija
13/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan käsitä miksi joillekin on niin iso pala purtavaksi, jos joku on löytänyt ilmeisen hyvän ja onnellisen parisuhteen, vaikka se kumppani olisi jonkun kaverin entinen. Tyydyttävä perhe-elämä on kuitenkin paljon kokonaisvaltaisempaa kuin joku kaverisuhde. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi.

Hyvähän se on moralisoida ennen kuin itse on samassa jamassa. Totta kai itseänikin vituttaisi jos ero tulisi ja joku kaverini olisi "apajilla", mutta toisaalta se ei ole enää minun käsissäni eikä minun asiani mitä muut aikuiset tekevät elämällään.

Vierailija
14/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaanko kavereiden nykyisistä vai eksistä. Tosiaan exisssäkin riippuisi kyllä eron syystä, tietoisesti en petturia ottaisi.

Vierailija
15/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noudatan sitä: kavereiden nykyisiin tai exiin ei kosketa.

Sama sääntö pätee myös siskojeni nykyisiin tai exiin.

Maailmassa riittää ihan tarpeeksi miehiä muutenkin.

Vierailija
16/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä! Korvien välissä on jokin niks naks, jos pitää ystävän miestä tai ex miestä himoita.

Ystävät pysyvät vaikka miehet vaihtuisi!

Mulle ystävät on se mikä pitää tässä elämässä jalat maassa, tukee vaikeena päivänä, nauretaan ja itketään yhdessä. Miksi rikkoa jotakin niin arvokasta?

Ja puhuin nyt ystävyydesta, en kaveruudesta. Vaikka en usko ikinä koskevani edes kavereiden miehiin. Käytetty on käytetty, jos se on piireissä joissa liikun!

Vierailija
17/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kunnioituksesta kaveria kohtaan, mutta niin erino0masita miestä/naista ei ole, että sen takia lähtisi kokeilemaan.

Ja myös oman itsensä arvostamsita ja kunnioittamista pitää olla, että pysyy ruodussa.

Vierailija
18/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä luottaisi petturiin enkä pitäisi kovin suuressa arvossa kaverini miestä, joka olisi valmis pettämään kaveriani minun kanssani.

Vierailija
19/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan käsitä miksi joillekin on niin iso pala purtavaksi, jos joku on löytänyt ilmeisen hyvän ja onnellisen parisuhteen, vaikka se kumppani olisi jonkun kaverin entinen.

Vierailija
20/51 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että aloituksessa ei sanota existä yhtään mitään.

En ole sääntöä sääntönä kuullut. Mutta miksi yleensäkään havittelisin ketään, joka on jo hyljätty. Se on mielikuvituksen puutetta.

Sen sijaan vielä suhteessa/liitossa olevia jörnitään ihan jo jännityksen vuoksi.

t. Äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme