Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu motorisesti täysin lahjaton?

Vierailija
20.06.2011 |

Ollaan tässä aloiteltu koko perheen kanssa harrastusta, mutta muutaman kerran jälkeen tuntuu siltä, että jätän lapset ja isänsä keskenään, kun he kaikki edistyvät silmin nähden, ja itse en ole oppinut juuri mitään ensimmäisistä kerroista. Frisbeegolfista siis kyse.

Minulle yritetään kyllä antaa neuvoja siitä, mitä pitäisi tehdä kädellä ja vartalolla (heh), mutta tieto ei siirry aivoistani eteenpäin, en vain osaa muuttaa noita liikeratoja. Ja kun yritän katsoa mallia osaavammilta, niin he heittävät niin nopeasti, etten ehdi nähdä, mitä siinä heiton aikana tapahtuu.

Harrastus olisi kiva, mutta onko tässä mitään toivoa enää edistyä? Tai onko joku onnistunut kehittämään motorista lahjakkuuttaan, vaikka se ei tulisi luontevasti? Samalla tavalla esimerkiksi en koskaan ole oppinut tanssimaan kunnolla, kun en vain saa kroppaa tekemään sillä tavalla, kuinka aivot käskevät. Ja vastaavia esimerkkejä riittää muutenkin liikunnasta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki urheilusuoritukset surkeita. En osaa edes pyöräillä mitenkään sulavasti, pitää tietyllä jalalla polkaista vauhtiin ynnä muuta. En ikipäivänä lähtis edes yrittään frisbeegolfia, mikään urheilulaji ei innosta koska olen niin toivoton. Olen yrittänyt käydä elämän varrella erilaisissa jumpparyhmissä mutta en opi en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä