Mikä on hyvä paino 160-senttiselle naiselle?
Kommentit (8)
mä olen 160cm ja 50-kiloisenakin olin vähän kyllä laiha...ehkä sellainen 52-55 ois pras.
Siskoni pitää itseään lihavana, kun painaa nyt 53 kiloa. Hän haluaa painaa alle 50 ja yleensä siis painaakin alle sen.
Jos nainen on urheilullinen ja siis hänellä on paljon lihasta, voi painaa 60 kiloakin eikä siis mielestäni välttämättä ole lihava. Itse pidän itseäni lihavana, kun painan tuon 60. Näytän myös lihavalta. :(
parhaalta näyttää kun painaa 55kg ja on kiinteä.
ja tämä on minulle sopiva paino. Tiedän olevani raskastekoinen, joten sirommalle samanpituiselle tämä paino on liikaa.
ja painan 52kg enkä kyllä haluaisi painaa enää alle 50kg kuten nuorena...olin todella laiha ja lättänä riuku.
liian laiha ja pienikokoinen näyttää vaan jotenkin niin säälittävältä...ei ole nättiä kun vaatteet roikkuu päällä.
ja tosiaan riippuu rakenteesta, läski painaa enemmän ku lihas, eli jos painoa on 55kg, ja se on KAIKKI läskiä, niin toki ihminen voi näyttääkin lihavammalta, kun jos taas on lihaksikas, niin saattaapi olla toisten mielestä liiankin hoikka.
Ite oon n. 160cm, paino nyt 52, ja olen siis tällänen laiha lihava, eli on jenkkakahvaa ja mahamakkaraa, vaikka hoikka olenkin.
Oon joskus painanu yli 60kg, ja kun siitä rupesin hoikistumaan, kaikki tuttavat sanoivat mulle, että ei pidä laihduttaa, oot jo nyt niin hoikka yms. NOh, ku painoa oli 48kg, niin sitten ne samat tyypit sanovatki, että oot kyllä nyt paljon nätimpi, kun silloin, ku olit paljon pyöreempi.
Että niin, toisinsanoen, älä kuuntele muita, vaan ole sen painoinen, kun itse haluat, ja kunhan olet sinut itsesi kanssa, niin ei muulla ole väliä!
riippuu kyllä myös rakententeesta, itse olen hento ja tuo paino on täydellinen.