Musta tuleekin nuori äiti!
Neljä vuotta yritystä takana ja nyt olen 24v ja ehdin vauvan synnyttyäkin olemaan! Tai olen ajatellut aina että 20-25v on nuori äiti!
Joo turhis, mutta musta on ihanaa olla se nuori äiti! Ja neljän vuoden yritys takana! Apua olen aivan sekaisin onnesta!
Kommentit (33)
Ap paljastaa ettei ne "parhaassa lastentekoiässäkään" olevat aina helposti lisäänny.
Aina kun huudellaan ettei nelikymmpiset enää saa lapsia tehtyä.
Siin' teille!
Ap paljastaa ettei ne "parhaassa lastentekoiässäkään" olevat aina helposti lisäänny.
Aina kun huudellaan ettei nelikymmpiset enää saa lapsia tehtyä.
Siin' teille!
Voi luoja...onpa katkeraa :D
Niin tämähän kumoaa sen faktan että paras lapsentekoikä on 20-25 naisella ja 34vuotiaalla hedelmällisyys jo romahtaa keskimäärin.
Kyllä nyt on asia kumottu! Kaikki tutkimukset uusiks! ;D
Aina jonkun katkeran mamman on pakko tulla avautumaan näihin hyväntuulisiin ketjuihin...huoh. :D
Ei se ole MUN vika että nelikymppisellä on keskimäärin paljon huonommat mahkut tulla raskaaksi kuin parikymppisellä, olen todella pahoillani. :D
40 v ja heittämällä raskaaks :)kesäkuussa pillerit narikkaan ja elokuun alussa plussasin. Nyt viikolla 11 raskaana.
Neuvolassa sanoi, että taidat olla todella hedelmällinen. Todennäköisesti.
miksi luulet että nuoruutesi äitinä aiheuttaisi kateutta, suurin osa ihmisistä kuitenkin tekee lapsia silloin kun aika on heille sopiva.
Salaa ylpeä siitä, en toki hehkuta tuolla puistoissa sitä (heh) koska voisi aiheuttaa kateutta ja närkästystä.. ;b Mutta ihanaa! :)
olen 43 v ja saan neljännen joulukuussa, nuorimmaisten välille tulee ikäeroa 1 v 3 kk :) Eikä tunnu missään, saattasinpa tuota lisääkin tehdä.
olen 43 v ja saan neljännen joulukuussa, nuorimmaisten välille tulee ikäeroa 1 v 3 kk :) Eikä tunnu missään, saattasinpa tuota lisääkin tehdä.
Paljon onnea! Täällä 20v nuori äiti odottaa joulukuuksi saapuva nyyttiä
Paljon onnea! Täällä 20v nuori äiti odottaa joulukuuksi saapuva nyyttiä
Niin ja mun äiti on saanut mut 23-vuotiaana ja on kohta 43vuotias mummo
22-vuotiaana, olisin halunnut jo teiniäidiksi mutta onnellinen olin tuolloinkin. Nyt 4 vuotta myöhemmin kadun sydämeni pohjasta että menin pilaamaan elämäni hankkimalla lapsen noin nuorena ja naimattomana. Lapsen saaminen on ehdottomasti pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunut, jos voisin niin palaisin ajassa taaksepäin ja jättäisin tekemättä, mutta en voi joten voin vain olla hankkimatta enempää. Eli näinkin voi käydä.
inäkin olisin halunnut lapsen jo sinun ikäisenä mutta en tullut silloisen poikaystävän kanssa raskaaksi. Sitten menikin pitkä aika ennenkuin sopivaa isäehdokasta löytyi ja sain esikoiseni vasta 31vuotiaana.
Jälkeenpäin ajateltuna minulle oli oikea ikä odottaa mutta uskon että sinulle se oikea aika on juuri nyt. Vielä kerran onnea!
Minä taisin olla esikoisen syntyessä 23v. :) Kyllä se äitiys maistuu silti hyvältä yli kolmekymppisenäkin :)