Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuleekin nuori äiti!

Vierailija
20.06.2011 |

Neljä vuotta yritystä takana ja nyt olen 24v ja ehdin vauvan synnyttyäkin olemaan! Tai olen ajatellut aina että 20-25v on nuori äiti!

Joo turhis, mutta musta on ihanaa olla se nuori äiti! Ja neljän vuoden yritys takana! Apua olen aivan sekaisin onnesta!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana, olisin halunnut jo teiniäidiksi mutta onnellinen olin tuolloinkin. Nyt 4 vuotta myöhemmin kadun sydämeni pohjasta että menin pilaamaan elämäni hankkimalla lapsen noin nuorena ja naimattomana. Lapsen saaminen on ehdottomasti pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunut, jos voisin niin palaisin ajassa taaksepäin ja jättäisin tekemättä, mutta en voi joten voin vain olla hankkimatta enempää. Eli näinkin voi käydä.

Joko tää on provo joku katkera akka yrittää saada nuoret äidit huonompaan valoon, tai sitten suosittelen antamaan lapsi adoptioon, ei kukaan pieni ansaitse tuollaista asennetta. Mutta veikkaan provoksi, en ole ikinä kuullut yli 20vuotiaan katuvan lastaan ja sanovan että se pilasi elämäni, vielä vähemmän jos lapsi on ollut suunniteltu. :D Mutta hyvä yritys martta. ;)

T.22v äiti joka teki elämänsä parhaan päätöksen ja sain suurimman lahjan: lapsen. :)

Vierailija
2/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa olla yleensä se nuorin äiti joka paikassa. :) Tuntuu kivalta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sivulla nuorille äideille/raskaana oleville joku oma keskustelupalsta? Oisi kiva vaihtaa kokemuksia näin nuoren näkökulmasta:) ja vanhempien suhtautumisista meihin!

Vierailija
4/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu sulle,kun tunnet noin!

Mutta yhtä kiva tunne on tulla äidiksi 40-vuotiaana ;) Tärkeintähän on rakastaa omaa lastaan ja pyrkiä olemaan hyvä vanhempi!

Vierailija
5/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa iässä missä tahansa. :)

Tulin äidiksi 25-vuotiaana ja itselle se oli tosi hyvä ikä.

Vierailija
6/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa törmään siihen, että jonkun mielestä on kuvottavaa kun saan lapsen :) Mutta olisihan se pitänyt etukäteen arvata, että täällä av:lla sekin on mahdollista.

T. Se kuvottava 43 v ja onnellisesti raskaana :)

Vierailija
7/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana, olisin halunnut jo teiniäidiksi mutta onnellinen olin tuolloinkin. Nyt 4 vuotta myöhemmin kadun sydämeni pohjasta että menin pilaamaan elämäni hankkimalla lapsen noin nuorena ja naimattomana. Lapsen saaminen on ehdottomasti pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunut, jos voisin niin palaisin ajassa taaksepäin ja jättäisin tekemättä, mutta en voi joten voin vain olla hankkimatta enempää. Eli näinkin voi käydä.

Joko tää on provo joku katkera akka yrittää saada nuoret äidit huonompaan valoon, tai sitten suosittelen antamaan lapsi adoptioon, ei kukaan pieni ansaitse tuollaista asennetta. Mutta veikkaan provoksi, en ole ikinä kuullut yli 20vuotiaan katuvan lastaan ja sanovan että se pilasi elämäni, vielä vähemmän jos lapsi on ollut suunniteltu. :D Mutta hyvä yritys martta. ;)

T.22v äiti joka teki elämänsä parhaan päätöksen ja sain suurimman lahjan: lapsen. :)

vakuutan, musta tuntuu tältä. Mutta toi martta on pelottava, yks mun entinen kaveri kutsui mua sillä nimellä...

Eipä 3-vuotiasta oikein enää voi antaa adoptioon. Mutta minä olen oikeasti saanut lapsen 22-vuotiaana, monen vuoden toivomisen ja vieläpä lastenhoitajana työskentelyn jälkeen, ja nyt kadun ihan mielettömästi. Vihaan pikkulapsia ja jos tämän yhden kanssa hengissä selviän en kyllä sellaisia enää ikinä riesakseni halua.

Vierailija
8/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni pari kuukautta ennen 20-vuotispäivääni, nyt odotan toista lasta, la vähän ennen 22-vuotispäivääni.

Lapset ovat rikkaus, en voisi kuvitellakaan eläväni ilman. :)

Vierailija
9/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä kokemusta löytyy lasten vaikeasta saamisesta. Ikää nyt 21, ja esikoinen on 4kk. Tuota me odotettiin mieheni kanssa 2 vuotta ennen kuin tärppäsi! Joo, monen mielestä oltiin ihan pentuja, mutta ollaan seurusteltu 15-vuotiaista. Että meillepä tuo oli ihan normaali jatkumo parisuhteessamme. Muut saavat rauhassa kritisoida meitä, me ollaan onnellisia pienestä pojastamme. :)

Vierailija
10/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luulet että nuoruutesi äitinä aiheuttaisi kateutta, suurin osa ihmisistä kuitenkin tekee lapsia silloin kun aika on heille sopiva.

Salaa ylpeä siitä, en toki hehkuta tuolla puistoissa sitä (heh) koska voisi aiheuttaa kateutta ja närkästystä.. ;b Mutta ihanaa! :)

En minä ainakaan puistossa ole kateellinen kenellekään, oli raskaana tai ei. Itselläni 3 ihanaa lasta ja olen elämääni enemmän kuin tyytyväinen, joten miksi ihmeessä olisin esimerkiksi sinulle kateellinen?

Vierailija
11/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutan, musta tuntuu tältä. Mutta toi martta on pelottava, yks mun entinen kaveri kutsui mua sillä nimellä...

Eipä 3-vuotiasta oikein enää voi antaa adoptioon. Mutta minä olen oikeasti saanut lapsen 22-vuotiaana, monen vuoden toivomisen ja vieläpä lastenhoitajana työskentelyn jälkeen, ja nyt kadun ihan mielettömästi. Vihaan pikkulapsia ja jos tämän yhden kanssa hengissä selviän en kyllä sellaisia enää ikinä riesakseni halua.

sä vähän väsynyt tai kipeä, pitäiskö päästä lomalle tai saada hyvät yöunet muutaman kerran peräkkäin?

Vierailija
12/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 21-vuotiaana ensimmäisen lapseni. Ja heti perään toisen. Nyt olen kahden teinitytön äiti ja olen tosi onnellinen siitä, että tulin äidiksi nuorena.

Arki on todella mukavaa!

Onnea vielä!

Vierailija
13/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 21-vuotiaana ensimmäisen lapseni. Ja heti perään toisen. Nyt olen kahden teinitytön äiti ja olen tosi onnellinen siitä, että tulin äidiksi nuorena.

Arki on todella mukavaa!

Onnea vielä!

Olet onnekas kun olet saanut niin ihanassa iässä lapset! :) Joten onnea itsellesi ;)

Vierailija
14/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin nuori äiti. Nyt olen jo aika vanha neljän lapsen äiti. menehän kuule nukkumaan, raskaana olevan pitää hoitaa itseään hyvin.

Vierailija
15/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin nuori äiti. Nyt olen jo aika vanha neljän lapsen äiti. menehän kuule nukkumaan, raskaana olevan pitää hoitaa itseään hyvin.

Voi en pysty, luulen herätessäni nähneeni unta varmaan! :D

Vierailija
16/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olette viimein onnistuneet! Olen onnellinen puolestasi ap :)

Vierailija
17/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olette viimein onnistuneet! Olen onnellinen puolestasi ap :)

Kiitos! :)

Vierailija
18/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin aikoinani nuori äiti, esikoinen tuli mulle 18 vuotiaana, nyt olen jo aikuisen äiti, mummo sekä pikkulapsen äiti. Ja aina yhtä ihanaa tulla äidiksi, iästä viis!

Vierailija
19/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon onnea, oon ilonen puolestanne!:)

Vierailija
20/33 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa ylpeä siitä, en toki hehkuta tuolla puistoissa sitä (heh) koska voisi aiheuttaa kateutta ja närkästystä.. ;b

Mutta ihanaa! :)