Hullu naapuri -mitä tehtävissä?!
Asumme vuokralla nyt toista vuotta pääasiallisesti ihan ok alueella. Muutimme tänne toiselta paikkakunnalta ja olemme tottuneet tänne ja on tullut viimeinkin hetki alkaa etsiä omaa asuntoa. Perheessämme on kaksi lasta.
Ongelmaksi on muodostunut mitä ilmeisimmin mt-ongelmainen naisihminen: hän keksii minkä tahansa tekosyyn varjolla tulla huutamaan ja haukkumaan minua kerrostalon yhteiselle pihamaalle. Hän valvoo tiloja ja keksii valittamisen aihetta vuorotellen kenelle tahansa. Minua ja lapsiani hän vihaa ylitse kaiken ja etenkin pieniä lapsia, jopa vauvoja hän katsoo todella murhaavasti(tämän jälkeen ymmärsin hänen olevan todella ongelmainen ja pahasti)
Tänään olin pudottanut kirjekuoren joka oli menossa roskikseen ja nainen oli sen löytänyt. Tyylilleen uskollisen hän alkoi huutaa minulle että "tule heti tänne, tulkaa tänne". Aluksi en uskaltanut reagoida, koska pelkäsin lasteni puolesta, että mitä tämä nainen tällä kertaa keksii. Hän todellakin keksii mitä tahansa juttuja. Menin viimein ja ensimmäiseksi hän huusi ja haukkui minut ja ystäväni "te olette torveloita" Kysyin mitä hänellä oli asiaa, hän antoi kirjekuoren. Kysyin miksei hän itse voinut tuoda sitä minulle. Hän huusi "jos sinulla on aivot tajuat kai itsekin, että sinun on tultava se minulta hakemaan, koska olet nuorempi kuin minä" Sitten hän heitti minua päin nukenkengällä, sain onneksi kopin. En kommentoinut mitään ja otin roskikseen menevän kirjekuoren ja kiitin.
Sanoin, että voisiko hän jatkossa käyttäytyä hieman kohteliaammin lasten kuullen -naapureita kun ollaan. Hän alkoi karjua, että itse olin epäkohtelias hänelle ja lähti pois.
Olen neuvoton. Ulkoileminen ahdistaa, koska nainen keksii milloin minkäkin syyn ottaa kontaktia tai uida liiveihin. Nytkin yritin olla reagoimatta ja hän alkoi huutaa rivouksia. Sitten ajattelin, että ehkä hänellä on jotain tärkeää asiaa, kun näin vain kädessä kirjekuoren.
Olemme etsimässä asuntoa alueelta(omistusasuntoa) joten välttämättä en tiedä, kannattaako tästä enempää meteliä nostaa, isännöitsijälle ilmoitan kuitenkin.
Onko sinulla vinkkejä? Lähinnä lasten puolesta ahdistaa ja pahoitan mieleni, koska tuskin kukaan haluaa, että tullaan yhteisellä pihalla lasten kuullen huutelemaan törkeyksiä, lapsetkin pelkäävät.
Taidat asua vuokralla yhteiskunnan maksamana toisten ihmisten osaketalossa. Se onkuule tod.ärsyttävää oskkeenomistajille. Jos pudotat roskan,nostat sen myös. Talonleikkipaikka on sen talon lapsille,hiekkaanei saa sotkea noit kiviä ja keppejä. Osta oma talo.