Pidätkö tatuoitua naista WT:nä ja alempikastisena?
Kommentit (204)
korkeakoulututkinnon suorittaneilla, mutta en tunne ketään akateemista, jolla tatuointi.
Jotenkin tommonen kutina asiasta oli
näitä juttuja lukiessani, huomaa että monesta viestistä tulee ilmi se että ihminen on wt sen takia että on tatuointi ja haluaa korostaa jotenkin itseään... Eli jos se että haluaa jonkun kuvan itseensä on jonkun mielestä väärin, niin kai teidän mielestä myös meikkaaminen on myös tosi wt. Silloihan maalaa itseään ja tekee itsestään muuta mitä on. Kyllä on ihmiset outoja jos se miltä toinen näyttää vaikuttaa siihen ettei esim. voi toiseen tutustua. Ei ulkonäkö kerro mitään ihmisen luonteesta. Esim minulla on nyt jo lähes 60v täti joka otti pienen tatuoinnin hänen miehensä muistoksi kun mies kuoli. Onko hän nyt heti wt? Minulla ei itselläni ole tatuointeja, mutta jos jollain on se on hänen oma asiansa. Kyllä tällä palstalla saa aina naureskella ja usein huomata miten pikkusieluisia ihmiset on. Jos olet erilainen kuin joku mamma avpalstalla olet ihan pohjamutaa.
että KUVATTOMAT ihmiset on wt luokkaa, sillä ystävä piirissäni on kolme (ja minä) kellä EI satu tatuointeja olemaan. Eli hyvin monella suomalaisella, että ulkomaalaisella on tatuointeja. Hyväksykää se tosiasia. Itse olen vailla sitä elämää sykähdyttävää kokemusta jonka takia voisin värjätä nahkani. Kun sen aika tulee, hinnasta ei ole väliä. Ja sillä sanomani perustan, että hyvä työ, värit ja työvälineet maksavat hunajaa. Siksi hieman epäilen, että ne ketkä pitävät tatuoituja pohjasakkana, ovat oikeasti kateudesta vihreinä, koska heillä ei ole elämässään mitään taltioimisen arvoista. Antakaa ny ihmeessä kaikkien kukkien kukkia !!
jotta aihe on tosin hyvin monimutkainen, mutta unohtakaa hyvät rakkaat ihmiset se tietty lokerointi. Tässähän eletään jo 2000-lukua hyvinki pitkälti..ajat muuttuvat, muututaan mekin.
jotta aihe on tosin hyvin monimutkainen, mutta unohtakaa hyvät rakkaat ihmiset se tietty lokerointi. Tässähän eletään jo 2000-lukua hyvinki pitkälti..ajat muuttuvat, muututaan mekin.
Enne pidettiin tatskoja ihan asiallisina vankilakundeilla ja merimiehillä, nykyään ajat on sellaiset, että ei täysijärkistä tatskatypyä meinaa löytää. Siitä on tullut niin yleistä alemman luokan muotia, ettei se ole muotia enää lainkaan vaan päinvastoin, vähän kun laittaisi nappiverkkarit jalkaan ja lähtisi itikseen.
koulukaverilla on perhonen jalkapöydässä. Kertoi vielä hankkineensa sen sen takia kun tatskan tekijä tuli kotiin ja sai halvemmalla. On tosi rumannäköinen.
Toisella on intiaani olkapään alapuolella. On kotoisin Keski-Suomesta, vanhemmat supisuomalaisia.
Nämä ovat musta niin wt-kamaa.
tatuoidut naiset näyttävät white trashilta.
etenkin ne 160cm pitkät ja 85kg painavat, joilla kaiken maailman ruusua, tiikeriä yms. perusskeidaa
On aivan kamalia tuherruksia ja sitten on todella tyylikkäitä/kauniita, kuten esimerkiksi tämä:
http://static.iltalehti.fi/viihde/kesaheinaanna12706LL_vi.jpg
Onko Anna Puu white trahsia tatuoinnin takia?
Mä olen nähnyt tatuointeja alemman korkeakoulututkinnon suorittaneilla, mutta en tunne ketään akateemista, jolla tatuointi.
neljä diplomi-insinööriä, kaksi opettajaa, kielitieteilija, kaksi lääkäriä
on varmaan lisääkin mun ystävistä tatuoituja, koska kaikki tatskat noista luettelemistanikaan näkyy vain saunoessa yhdessä ;)
Aika WT-ystäväpiiri mulla.
Pidän tatuoitua naista WT-porukkana ja alempikastisena.
Se, että tuntee myös ihmisiä, jotka ei WT-porukkaan tai alempaan kastiluokkaan (AV-terminologiaa) kuulu, ei tarkoita sitä, etteikö tatuoinnit ja lävistykset _yleisesti ottaen_ olisi WT:n ja alempikastisten hommaa.
iso tatuointi, niin tulee vähän sellainen tunne että missähän liemessä toikin on uitettu.
Onko Anna Puu white trahsia tatuoinnin takia?
En ihan heti lähtisi sitä kutsumaan tyylikkääksikään.
Tuosta, että tatuoinnit ovat merkkejä elämän merkityksellisistä tapahtumista: ajattelitteko ehkä varautua dementian varalle tatuoimalla lasten nimet nahkaan? Unohtuuko lemmikki, jos sen kuvaa ei nakututa ihoon? Eikö mutsia muista, ellei laita musteella isoa "ÄITI"-tatskaa vatsaan? Mitä jos avomies vaihtuu, onko Reinosta kiva katsella Jorman nimikirjaimia vaimokkeen alavatsalla? Lähteekö palsta mamma kunnolla lentoon vasta, kun selkään on vetäisty valkopääkotka? Onko jääkiekon MM niin merkittävä, että viitsii katsella ilmaveiviä kankussa vielä 30 vuoden päästäkin?
Siis mitkä ovat nämä merkitykselliset jutut, jotka vaativat ikuistamista orvasketeen?
....se tuli vielä mieleeni, että hyvin yleinen lause noilla tatskan ottajilla on se, että "tatuointi korostaa minun persoonallisuuttani"!!!! WTF??? Kyllä kovasti ihmettelen, että mitä persoonallisuutta se joka toisella oleva tribaali muka korostaa, tai piikkilanka käden ympärillä, tai gekko nilkassa. Melkein väittäisin, että suurimmalla osalla tatuoinneista ei ole yhtään mitään todellista merkitystä.... ne ovat vain kuvia, jotka jostain syytä miellyttävät ottajaa....tai sitten hän "kokee olevansa niinkuin kilpikonna" ja sitten kilppari tatuoidaan tissiin. Wau. Kyllä siinä persoonallisuus korostuu.
Ja toisekseen, kun nykyään tatuointeja on NIIIIN monella, että sinällään yhden tatuoinnin ottaminen ei korosta yhtään mitään.
Valitettavasti nuo tatuoinnit, jotka näkyvät selvästi, ovat hyvin hyvin hyvin rumia.
Siitä vaan, tatuoikaa itsenne. Minusta ihmisen iho ihan alkuperäisenä on kaunis, enkä kaipaa siihen minkäänlaisia leimoja.
kertoo jotain minusta. Monesti kysytty, mitä mikäkin kuva tarkoittaa. Minulle kaikilla tatuoinneillani on merkitys, olen ottanut ne tiettyjen syiden takia, en miellyttääkseni muita. En myöskään koe olevani mitenkään huonompi ihminen kuin ennen tatuointieni ottamista, päin vastoin. ;)
... ja tatuoitua miestä kans. Pelkät leimat ei takaa WT-statusta, mutta kyllähän ne kovasti korreloivat.
korkeakoulututkinnon suorittaneilla, mutta en tunne ketään akateemista, jolla tatuointi.
Et taida ylipäänsä tuntea paljon akateemisia ihmisiä. Omassa opiskelijakaveripiirissäni tatuoinnit ovat aivat yleisiä.
T: yksi akateeminen
....se tuli vielä mieleeni, että hyvin yleinen lause noilla tatskan ottajilla on se, että "tatuointi korostaa minun persoonallisuuttani"!!!! WTF??? Kyllä kovasti ihmettelen, että mitä persoonallisuutta se joka toisella oleva tribaali muka korostaa, tai piikkilanka käden ympärillä, tai gekko nilkassa. Melkein väittäisin, että suurimmalla osalla tatuoinneista ei ole yhtään mitään todellista merkitystä.... ne ovat vain kuvia, jotka jostain syytä miellyttävät ottajaa....tai sitten hän "kokee olevansa niinkuin kilpikonna" ja sitten kilppari tatuoidaan tissiin. Wau. Kyllä siinä persoonallisuus korostuu.
Ja toisekseen, kun nykyään tatuointeja on NIIIIN monella, että sinällään yhden tatuoinnin ottaminen ei korosta yhtään mitään.
Valitettavasti nuo tatuoinnit, jotka näkyvät selvästi, ovat hyvin hyvin hyvin rumia.
Siitä vaan, tatuoikaa itsenne. Minusta ihmisen iho ihan alkuperäisenä on kaunis, enkä kaipaa siihen minkäänlaisia leimoja.