Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö tatuoitua naista WT:nä ja alempikastisena?

Vierailija
19.06.2011 |

Entä nenärengas tai napakoru tai lävistykset?

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos niitä on paljon. Napakoru ja lävistykset on mulle ihan neutraaleja.

Vierailija
2/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat ap:n kuvaamalla tavalla, eivät ole tavanneet kauheasti tatuoituja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikku-ukkoja ihoonsa ja hakaneuloja vaikka leukaansa.ei haittaa!

mutta itse en pidä mitään noista kauniina,eikä ne ole edes persoonallisia,ku joka toisella on.

Vierailija
4/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naista, jolla olisi napakoru tai lävistyksiä.

ap

Vierailija
5/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ap:lla melkoisen suppea kaveripiiri! huh.

Vierailija
6/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse akateemisesti koulutettuna pk-seudulla asuvana kolmikymppisenä naisena voin sanoa, että kaveripiirissäni on harvinaisempaa olla ilman mitään lävistyksiä&tatskoja, kuin olla tatuoitu ja lävistetty. M

Missä lie ap asuu, jossain Sonkajärvellä varmaan...?

Vierailija
7/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja kyllä.

Vierailija
8/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai roskajoukkona, mut vähän mauttomia ne on.

Vierailija
9/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloisuushan ei ole yhtään junttimaista...

Vierailija
10/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse akateemisesti koulutettuna pk-seudulla asuvana kolmikymppisenä naisena voin sanoa, että kaveripiirissäni on harvinaisempaa olla ilman mitään lävistyksiä&tatskoja, kuin olla tatuoitu ja lävistetty. M

Missä lie ap asuu, jossain Sonkajärvellä varmaan...?

Mun kaveripiiri on pääasiassa akateemisia, ja tosiaan melkein kaikilla on tatuointi tai useampi ja lävistyksiä.

Mutta ap:n kysymykseen...en pidä, tosin riippuu tatuoinnista. Joku tosi junttiurpo tatuointi on ihan eri juttu, kuin ne mitä tutuillani on.

Ja vielä ap:lle "alempikastisena" öööh, ei Suomessa ole kasteja. Jos tarkoitit, että alaluokkaisena, niin en. Edelleen tyylierokysymys, eikä on/ ei ole -kysymys.

Sekä ap että ketjuun "kyllä" vastanneet lienevät juuri niitä, jotka eivät erota näitä tyyliseikkoja. Itselläni ei ole kumpiakaan, mutta minulla on kulttuurista lukutaitoa myös bodymodificationien suhteen.

Vierailija
11/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloisuushan ei ole yhtään junttimaista...

onhan nuo jo niin tavallisia etten pidä tatuointeja minään merkkinä tietyn ihmistyypin edustajasta.

Enkä muistaakseni lapsenakaan, jolloin olivat vielä harvinaisempia.

Vierailija
12/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset "vanhemmalla" naisella useimmiten kielii juuri siitä wt-tyylistä. Toki poikkeuksia löytyy esim. taiteilijoista, mutta pääsääntöisesti ne kertoo junttimaisuudesta. Sitten taas tatuoinnit: yksi tatska menee, mutta useampi menee jo naamalävistysten kanssa samaan kastiin.

Kuten isäni toteaa: "sillä on jotain ongelmia itsensä kanssa.."

Vierailija
13/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän.

Jonkun sortin roskaväkeä ovat.

Vierailija
14/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset korvisreiät ja pari niiden kaveriksi vielä menee, muu on WT-meininkiä.

Tatuointi on tramp stamp, ei siitä mihinkään pääse. Mitä vetoa niin ohjelman Neljät häät kaikilla Bridezilloillakin on paitsi mustat/punaiset/skunkkivärjätyt hiukset niin varmasti ainakin kaksi noista listaamistasi asioista, bb-porukasta puhumattakaan.

Vierailija
15/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itse olen tatuoitu nainen ja koulutukseltani tohtori. Luennoin myös yliopistossa. Siinä teille white trashia...

Vierailija
16/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin nämä ennakkoluuloiset mammat ovat white trashia (jos nyt on pakko käyttää sellaista termiä) kuin keskiverto tatuoitu nainen.

Vierailija
17/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itse olen tatuoitu nainen ja koulutukseltani tohtori. Luennoin myös yliopistossa. Siinä teille white trashia...

Vierailija
18/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin nämä ennakkoluuloiset mammat ovat white trashia (jos nyt on pakko käyttää sellaista termiä) kuin keskiverto tatuoitu nainen.

Tatuoinnit ovat nykyään niin yleisiä, että ei todellakaan voi luokitella ihmisiä niiden mukaan.

Lyön vetoa, että näiden tatuointeja paheksuvien tuttavapiirissä on ihmisiä joita he arvostavat ja joilla on tatuointeja.Kaikki tatuoinnit kun ei näy..

Vierailija
19/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea oppiarvo tarkoittaa, että ei kuulu alimpaan sosiaaliluokkaab (jota white trash alunperin tarkoittaa).

Vierailija
20/204 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistolla on aika paljon tatuoituja (naisia ja miehiä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi