Hyvä ja edullinen hieroja Helsingissä?
Etsin hyvää, kohtuuhintaista hierojaa jostain päin Helsinkiä. Itä-Helsinkiin asti en mielelläni lähde, mutta muutoin sijainti ei ole niin oleellinen. Kunhan julkisilla pääseen. Osaisiko kukaan suositella?
Kommentit (12)
Herttoniemessä kauppakeskus megahertsissä on hierontaa.. Klassinen hieronta 1h / 35e ja tutustumistarjous 25e ja tekee muitakin hierontoja kuin klassista.. Mielettömän hyvä hieromaan!!! Se on kampaamon yhteydessä.. Itse olen tykännyt kovasti. Tietääkseni tämä hieroja ollut 8v alalla.. ja huomaa kyllä.
Minulle suositeltiin www.fysiohaukka.fi rouvaa, mutta sattuneesta syystä kävin herralla. Vaikka oli vasta valmistunut oli hyvä!! Ovat Mäkelänkadulla.
Hyvä fysioterapeutti, jonka luona olen käynyt hieronnassa on Munkkiniemessä. Yhteystiedot löytyvät www. teamo.fi
Itse kokeilin Ollin lihashuoltoa Haagassa, kun oli alaselkä ja reidet jumissa. Hyvän avun sain, oli tehokas käsittely. Kotisivujen ossa www.hoitoon.net
Me ollaan käyty miehen kanssa Kuntorelaxissa. Aiemmin oli vantaan puolella myrtsissä, nyt muuttanu etelä-haagaan. Milla on mukava ja hyvä hieromaa. Yhden fysikaalisen setinki kävin nyt kun oli niskan kipuilut ja sain lähetteen. Senkin hoiti hyvin, sain hierontaa ja jotain ultraa ja niska teipattiin ja sit ohjeita kotiin. Eli www.kuntorelax.fi löytyy Millan tiedot :-)
Olen käynyt muutaman kerran GloryForYou-nimisessä paikassa Kampissa ja olen pitänyt. Löytyy tuolta jos kiinnostaa.
Kiropraktikkona Jukka Chydenius ja fyssareina Hannu&Pekka Töölöstä. Ovat molemmat olleet tärkeä apu moneen vaivaan ja todella ammattitaidolla.
Mihin mun viesti hävisi??
hyvahierontasinulle.fi
Suosittelen, on Valimon aseman lähellä. Päivähinnat todella alhaiset, jotain kolmekymppiä tai kolmeviis.
www.hyvanolonhieronta.com