Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan uutta Sherlockia lisää jossain vaiheessa

Vierailija
19.06.2011 |

tänään tule vika jakso, aivan huippu sarja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän tätä hypetystä. Mun mielestä se ei ole riittävän uskollinen alkuperäisteokselle. Ihan kun käsikirjoittaja ei olisi oikein ymmärtänyt sitä kunnolla. Hahmot on ihan omituisia ja Sherlock tyhmempi kuin minä. En halua katsoa dekkaria, joka tajuaa murhaajan myöhemmin kuin minä.

Vierailija
2/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka rankkausta kattoo IMDB:n sivuilta.

Ihmettelen vähän tätä hypetystä. Mun mielestä se ei ole riittävän uskollinen alkuperäisteokselle. Ihan kun käsikirjoittaja ei olisi oikein ymmärtänyt sitä kunnolla. Hahmot on ihan omituisia ja Sherlock tyhmempi kuin minä. En halua katsoa dekkaria, joka tajuaa murhaajan myöhemmin kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka rankkausta kattoo IMDB:n sivuilta.

ihan samoila linjoilla mun kanssa. Mutta sellaisia semi-faneja on näköjään helppo miellyttää. Eikä siinä mitään, tosi kiva, että kaikille löytyy jotakin. Mutta mä vähän venasin enemmän tältä jutulta, joten siksi petyinkin. Sitä on tehty isolla haloolla briteissä, joten totta kai siitä on pöhisty siksi paljon. Mutta vähän metsään meni. Vaikka tavallaan ei, kun se monille kuitenkin kolisee. Mutta ehkä ne ei ole niitä tyyppejä, jotka lukee Conan Doylen alkuperäisteoksia.

Vierailija
4/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää (eli toiset kolme 90 minuutin jaksoa) on tekeillä. Telsusta noiden olisi tarkoitus tulla myöhäissyksyllä 2011 eli ihan kohta. Mutta tämä siis BBC:llä, eli siitä ei ole tietoa, kauanko kestää, että jaksot rantautuvat Suomeen... Ensimmäiset kolme tulivat meille vuoden viiveellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi