Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jäisit työttömäksi, niin miten miehesi siihen suhtautuisi?

Vierailija
19.06.2011 |

Patistaisi töihin vai elättäisi sinua mielellään myös sen jälkeen kun päivärahat kulutettu loppuun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi elättäisi työttömänä? Eläisin ensin ne 500 päivää ansiosidonnaisella ja sitten pääomatuloilla.

Vierailija
2/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toteaisi, että ei hätää;-D. Jos oikeasti mitään ei löytyisi, voisin rauhassa olla työttömänä ainakin sen ajan, kun ansiosidonnaista saan. Siinä ajassa töitä kyllä jo keksittäisiinkin..just nyt olen osa-aikaisessa työssä ja saan liitosta soviteltua, njaah, siis sitten, kun sairausloma loppuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole varsinaisesti työtön vaan määräaikaisella sairaseläkkeellä. tietää kyllä, että menen töihin heti kun kykenen ja olen menossakin ihan kohta. onhan tämä tiukkaa ja tarpeeksi ikävää saati että toinen vielä syyllistäisi asiasta, jolle en mitään voi.

Vierailija
4/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin hyvän työttömyyskorvauksen ja ehtisin hoitaa lasten koulukuljetukset yms. ja hän saisi enemmän aikaa firmalleen.

Vierailija
5/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole omia rahoja ja kun yhdessä ollaan niin vastuu kannetaan toisesta sen enempää laskelmoimatta että kuka elättää ketä.

Vierailija
6/6 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran fiksu että ymmärtää työttömyyden stressaavan muutenkin. Eikä niitä työpaikkoja sen enempää tarjolla ole vaikka kuinka patistelisi.

Työttömänä olen ollutkin ja mies on suhtautunut siihen ihan asiallisesti.

Alallani on paljon työttömyyttä ..ja pätkätyöt yleisiä. Siksi välillä joutuu olemaan työttömänäkin ilman omaa syytään. Ammattitaitoni ansiosta työttömyyspätkät jäävät yleensä lyhyiksi.

Mihinkään siivoushommiin tai kaupan kanssalle ei työttömyyspätkien aikanana kannata lähteä, sillä se vaikuttaisi tuloihin negatiivisesti. Parempi vaihtoehto on viettää enemmän aikaa lasten kanssa ja tehdä kodin rästihommia :)

Työttömyyspätkiä olen käyttänyt myös opiskeluun.