Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksullinen Keventäjät vai ilmainen Kiloklubi?

Vierailija
19.06.2011 |

Olen kiloklubbaillut nyt vuoden ja olen oppinut terveellisestä syömisestä yhtä jos toista. Ainoaksi ongelmaksi on muodustunut se, että paino junnaa paikoillaan! Painoindeksi lievästi ylipainon puolella. Olen yrittänyt saada aineenvaihduntaa vauhtia eri keinoin Kiloklubin asiantuntijoita mukaellen... mutta ei auta. Mietin, josko pitäis kokeilla ihan jo vaihtelun vuoksikin jotain toista ohjelmaa. Kokemuksia Keventäjistä? Kalorilaskuri testattu, eikä kauheasti innostanut..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokeilemassa Kiloklubin vinkkejä koska minulla paljon yli painoa.eikä varaa kokeilla keventäjiä.

Vierailija
2/4 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut molempia eikä mielestäni mitään olennaista eroa ole. Jos painosi junnaa paikoillaan, niin tuskin Keventäjiin vaihtaminen auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se  keventäjät sen kummempi ole. Mulla oli siellä 3 kk jakso ja totesin että ihan turha maksaa siitä, koska samat palvelut saa Kiloklubista ilmaiseksi.

Jos paino ei Kiloklubin ohjeilla laske, kannattaa vaan laskea sitä suositeltua kalorimäärää oma-aloitteisesti, mutta muuten noudattaa ohjeita ruokailuajoista, ravinnon koostumuksesta, ja pitää ruokapäiväkirjaa. MInullekin Kiloklubi suositteli peräti 1650 kcal syömistä kun laihdutan, ja en minä sillä laihtunut .Mutta laskin itse 1300 kcal:iin, silti kirjaten ruoat päiväkirjaan ja yrittäen saada pallot vihreiksi, ja sitten alkoi toimia.

Vierailija
4/4 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kiloklubilla melkein 30 kiloa muutama vuosi sitten. Tykkäsin, olin siitä lähes riippuvainen. Jossain välissä siellä oli toisinaan käyttökatkoksia ja tuntui että mie romahan kun en pääsee merkkaamaan syömisiäni.