Lue keskustelun säännöt.
Olisitko ylpeä ukistasi, jos hän olisi ollut Waffen-SS upseeri?
19.06.2011 |
Minä olen ylpeä ukistani joka oli. Sai Hitleriltäkin rautaristin, joka on minulla tallessa.
Kommentit (25)
Hieno juttu.
En olisi ylpeä meidän perheessä kenestäkään jos se äänestäisi sdp:tä, vasemmistoliittoa tai vihreitä... eli yhteisellä nimikkeellä: punikkeja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisipa Hitler Francon Mussonin ja muiden samanmielisten kanssa karkoittaneet Euroopasta kaikki mudat pois,olisi Eurooppamme nyt uljaampi.Nyt on täysin kurjuutta ja erityisesti Kreikan kohtalo surettaa miten komea historia maalla on ja miten Eliitti romuttanut täysin tämän maan ja sen ylpeän kansan.No,ei mitään perässä tullaan
Oliskohan mun isoisä päässyt? Oli jo silloin talvisodan alussa 67-v... ja järki oli tallella...
Miten niin jotakin kuvottaisi?Waffenit oli sotilaita siinä missä nää kotoisetkin vastineet.Itse olisin ylpeä ja olenkin ylpeä isovanhemmistani minkä uhrin antoivat Suomen puolesta kommunismia vastaan.Ihailen kovasti myös Lauri Törniä ja Simo Häyhä rulettaa big time ;D Mutta olenkin 14/88 tyyppejä joten olen puolueellinen ja poliittisesti äärilaitaa.Uskon valkoisen(arjalaisen) rodun ylemmyyteen ja koska rotumme edustaa enää alle 7% maailman väestöä,jos enää senkään vertaa olen kantanut itsekin 'korteni kekoon' lisääntymällä ja tekemällä kaikkeni perheeni eteen.Terveys,rohkeus,viisaus,nämä tärkeitä kuten myös käytöstavat,luonto,lähimmäisen huomioonottaminen ovat meidän perheessämme tärkeitä.Lisänä voisin laittaa että harjoitamme hyväntekeväisyyttä joka kohdistuu siis vain omaa rotua kohtaan.erityisesti lapsia,sekä kotimaassa että ulkomailla.Kaiken päälle kestovaippailemme,emme rokota kuin harkitusti(mm jäykkäkouristus..)emme harrasta valmisruokia emmekä juuri eineksiäkään,ei omisteta mikroakaan.Asutaan maalla kunnon punaniska pitäjässä joten helppoa olla aidosti se mikä on ja kukaan ei paheksu vaikka ois mikä kantaaottava t-paita päällä.Täällä on 40v perheen isilläkin,joillakin hakaristi tatskat.Poikkesin aiheesta mutta jotenkin vaan kyrsii noi 'iik waffen sotilaat ovat maailman pahuus alku ja juuri' :D Vasta kysymyksenä heitän olisiko siistimpää ollut olla kommunisti tai vaikka puna-armeijan sotilas joka raiskasi tovereineen 2 miljoonaa saksalaista tyttöä,naista ja mummoa.Kommunismi on tappanut jo yli 100 miljoonaa ihmistä ja edelleen tappaa,Pohjois-Koreassa mm on suht perkeleelliset olot