Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän hääjuhla on menossa pilalle, aikaa enää kuukausi :(

Vierailija
19.06.2011 |

Emme halua mieheni kanssa isoja juhlia. Siispä menimme maistraatissa naimisiin ja itse hääjuhla on tulossa ensi kuussa.

Mekko on sikahalpa ja käytettynä ostettu, ei hääpuku ollenkaan, mutta nyt se ei näytäkään mielestäni enää niin kauniilta, eikä pue minua toivomallani tavalla, vaatisi korjausompelua.

Haluaisin vaalean mekon lähinnä valokuvien takia, haluan "oikean" hääkuvan.

Vieraita olisi tulossa lapset mukaanluettuna noin 20. Yksi juhlapaikka on varattu, mutta pitopalvelun kanssa takkuaa. Tarjous on saatu vasta yhdestä paikasta. Hinta on minusta aika kova, 48 €/hlö. Täytyisi tyytyä varmaan hieman edullisempaan menuun?

Tuntuu, että pitäisi järjestellä kaikille vieraille majoituspaikatkin, lemmikkien hoito, ja varmistaa lasten vihtyvyys juhlien ajaksi.

Olis helpompaa olla järjestämättä juhlia ollenkaan :(

Katuisin kuitenkin jälkikäteen etten saanut juhlia tärkeää asiaa elämässäni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan hieman myöhässä?

Vierailija
2/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset ihmiset auttelemaan. Tunnetko teinityttöjä jotka voisi viihdyttää lapsia. Meidän häissä lapset viihtyi kun oli piirustus paperia, värityskirjoja ja kyniä. Ja sitten oli tilaa pihalla juosta ja paljon kavereita.

Meidän häät meni kokonaan omilla joukoilla. Ei tarvittu edes pitopalvelua.

Ja hyvät häät oli:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli reilun 40 hengen hääät ja teimme kaiken tarjottavan itse (oli ihan kunnon ruoka, voileipäkakkuja, täytekakkuja jne.). Palkkasimme vain hääpäiväksi erään kaverini apuun.

Ja puvusta. Mene katsomaan huutikseen pukua. Itse ostin sieltä kunnon iltapuvun (käyttämättömän) eikä maksanut kuin vajaat 70e.

Kyllä snuo järjestelyt tuosta lutviutuvat vaikka nyt ei siltä tunnukaan =)

Vierailija
4/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa....

Vierailija
5/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli reilun 40 hengen hääät ja teimme kaiken tarjottavan itse (oli ihan kunnon ruoka, voileipäkakkuja, täytekakkuja jne.). Palkkasimme vain hääpäiväksi erään kaverini apuun.

Ja puvusta. Mene katsomaan huutikseen pukua. Itse ostin sieltä kunnon iltapuvun (käyttämättömän) eikä maksanut kuin vajaat 70e.

Kyllä snuo järjestelyt tuosta lutviutuvat vaikka nyt ei siltä tunnukaan =)

jossa kyniä, paperia, tulostettuja kuvia joita sai värittää, muovailuvahaa jne. Hyvin viihtyivät =)

Vierailija
6/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan hieman myöhässä?

varmaankin...

Menimme vasta kolmisen viikkoa sitten naimisiin.

Juhlien on tarkoitus olla rennot juhlat perheen kesken, siksi kaiken ei tarvitse olla niin tip-top.

Kyllä täällä meillä päin saa juhlat järjestettyä nopeallakin aikataululla, sillä kysyntää ei ole niin paljon.

Mutta katsotaan miten käy.

Ap

Vierailija
7/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se ihan normihinnastolta vaikuta. Tuohon hintaan täällä 60 km Helsingistä saa kartanoravintolasta sekä tilat että ruuat.

Vierailija
8/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me päätimme heinäkuun puolessa välissä että otetaan appivanhempien tarjous vastaan ja pidetään häät vielä samana kesänä, elokuun 25pvä pidettiin häät 250 hengelle. Eikä kenelläkään ollut edes kiire, vieraat tulivat kun oli kutsuttu, eikä kukaan valittanut mistään.

Vierailija
9/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ajoin. Viimenen hääaamuna. Mutta kaikki meni kuitenkin hyvin.

3

Vierailija
10/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki alkuperäisessä viestissä luetellut asiat on oikeestaan ihan normaalia juhlastressiä. Ei varmaan yksiäkään juhlia ole järjestetty ilman jonkinlaista epätoivoa..

Onneksi teille tulee noin vähän väkeä ja lähipiiriä ilmeisesti. Huomenna otat luurin käteen ja soitat pariin pitopalveluun. Sanot, että jätät tai olet jo jättänyt tarjouspyynnön. Pahoittelet, että olet vähän myöhässä ja soittelet näin pitopalvelujen sesonkiaikaan, mutta voisitko saada mahdollisimman pian tarjouksen.

Hääjuhlat ovat niin ainutlaatuinen juttu, että hankit toisen puvun ja laitat sen ekan myyntiin tai keksit sille muuta käyttöä. Kuukausi on oikein hyvä aika löytää mieleinen puku.

Ei kai kukaan oikeasti oleta, että hankit heidän majoituspaikat, lemmikkihoitolat ja muut asiat, jotka eivät sulle kuulu.

Vierailija
11/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän leningin joka oli persikan värinen ja tuli oikeen kauniita hääkuvia. Ei ollut kallis mekko ja ajoi hyvin asiansa. Muistan kyllä miten nihkeitä jotkut pitopalvelut olivat vaikka oltiin ajoissa liikkeellä, mutta laita useampaan paikkaan tarjouksia ja soita perään.

Tärkein neuvo, että älä stressaa turhia, teet sellaiset häät kuin haluat ja et sinä ole velvoitettu järjestämään majapaikkaa vieraille.

Jos pitopalvelun hinnat ovat liian korkeita niin tilatkaa osa tuotteista vaan sieltä eli esimerkiksi se tärkein eli hääkakku!. Noin pienelle porukalle valjastat kaikki muut apuun.

Vierailija
12/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän leningin joka oli persikan värinen ja tuli oikeen kauniita hääkuvia. Ei ollut kallis mekko ja ajoi hyvin asiansa. Muistan kyllä miten nihkeitä jotkut pitopalvelut olivat vaikka oltiin ajoissa liikkeellä, mutta laita useampaan paikkaan tarjouksia ja soita perään. Tärkein neuvo, että älä stressaa turhia, teet sellaiset häät kuin haluat ja et sinä ole velvoitettu järjestämään majapaikkaa vieraille. Jos pitopalvelun hinnat ovat liian korkeita niin tilatkaa osa tuotteista vaan sieltä eli esimerkiksi se tärkein eli hääkakku!. Noin pienelle porukalle valjastat kaikki muut apuun.

näissä häissä kun on ideana se, että jokainen auttaa osaltaan. Vieraidenb on hyvä varautua etukäteen siivoamiseen ja ruuanlaittoon, joten ymmärtävät laittaa juhlavaatteiden sijaan farkut ja nuhjuisen T-paidan.

Vierailija
13/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat nyt siitä pitopalveluhommasta niin kuin edellä jo ehdotettiinkin. Mietit, mitä haluat tarjota ja soittelet läpi pitopalveluja ja tarjouksia. Tärkeintä on, että saat ne sopivat ruoat, jotka ovat itsellesi tärkeitä. Jos joku pitopalvelu ei saa tarjousta annettua parin päivän sisään, siirryt seuraavaan. Minä sain eräisiin juhliin tosi hyvää ruokaa ja todella edullisesti, kun annoin pitopalvelunkin vähän ehdottaa ja kun haimme ruoat itse ja laitoimme itse tarjolle. Kakun voit tilata muualta. Kun ihmisiä tulee noin vähän, on helppoa laittaa itse kupit ja lautaset ja lasit valmiiksi pöydille, pyydät vain apua joltakin ystävältä/tutulta/sukulaiselta, joka voisi joko pientä korvausta vastaan tai sitten ihan vaan juhliin päästäkseen järjestellä ruoat tarjoiluastioihin ja laittaa lautaset yms. pöytiin ja korjata sitten ne likaiset pois.

Sitten alat metsästää mieleistäsi pukua. Halvallakin voi saada, jos et ihan perinteistä hääpukua etsi. Rauhassa vaan etsit tai mietit, miten voit tuon ostetun mekon korjata mieleiseksi. Pyydä joku makutuomariksi, niin saat raikkaita ideoita.

Lapsista en ottaisi stressiä. Tosiaan värit ja paperit ja värityskirjat, ehkä muovailuvahapakkaus tai dvd, jos on mahdollista tuoda laitteet, ja lapset ovat kyllä tyytyväisiä. Mutta toisaalta noin pienissä juhlissa kaikki kyllä voivat niitä lapsia viihdyttää ja paimentaa ihan ilman erillisiä puuhanurkkauksiakin.

Jos joku mamma kiukkuaa lapsensa erityisoikeuksista juhlissa, niin älä kuuntele. Aina on niitä, jotka vaativat autonsa parkkiinkin sinun järjestämänä, mutta sinä päätät, mihin venyt ja mitä olet valmis järjestämään, jotta itse viihdyt juhlissa, ja muut vaatimuksineen voivat vaikka jättää tulematta. Ei kenenkään tarvitse miettiä toisten lapsia, lemmikkejä tai majoituspaikkoja juhlia järjestäessään vaan tärkeintä on järjestää ne omanlaiset juhlat ja vieraat tulevat, jos pystyvät nämä omat ongelmansa ylittämään ja jos eivät, sitten eivät tule.

Kuukaudessa on reilusti aikaa tehdä vaikka mitä. Vähän vain luovuutta peliin ja pidät selkeästi näkökentässäsi sen, mitä sinä itse haluat etkä mene muiden vaatimuksiin mukaan. Nämä ovat sinun hääjuhlasi.

Nykyään ihmisillä on ihmeellisiä harhaluuloja siitä, että heidät pitää häävieraina huomioida jatkuvasti erikseen ja yksilöinä, heitä pitää viihdyttää, heidän lapsensa pitää saada erikoiskohtelua, erikoisruokavaliota ja erikoisohjelmaa ja ylipäätään heidän juhlaantulonsa pitää järjestää kuljetuksineen ja majoituksineen, koska he ovat vieraina tärkeitä. Täälläkin on näitä ketjuja ollut ihan riittämiiin alkaen siitä, keitä hääpari saa kutsua ja päättyen siihen, että ohjelman pitää viihdyttää jokaista vierasta. Juhlien järjestäminen on mennyt mahdottomuuksiin, kun jokainen vieras esittää vaatimuslistan, ennen kuin voi ilmoittaa tulevansa paikalle.

Tuo on sitä nykyajan itsekkyyttä. Hääjuhlassa ei olekaan kyse kahden ihmisen sitoutumisesta ja heidän tärkeästä päivästään vaan siitä, että vieraiden pitää viihtyä ja heitä pitää palvella. Älä mene tähän vouhotukseen mukaan. Tämä on juuri sitä omanapaista touhua, joka on tullut kasvatuksessa kuvioon 80-luvulla. Kun lasta on kasvatettu prinsessana/prinssinä, ei hän kykene edes toisten juhlissa tajuamaan, että kyse ei ole hänestä. Näitä ihmisiä ei tarvitse sietää. Kyse on todellakin hääparin juhlasta ja heidän oikeudestaan tehdä juhlasta omanlaisensa ilman vieraiden puuttumista joka asiaan.

Vierailija
14/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua paikasta, jossa vuokrataan käytettyjä vaatteita. Siinä nainen vuokrasi itselleen mekon valmistumisjuhliin.

Siis ei ollut perinteinen pukuvuokraamo, josta vuokrataan frakit, hääpuvut jne.

Jos hääväke on 40, niin äkkiäkös pari kuivaakakkua leipoo, ostaa kaupasta keksejä ja tekee hääkakun. Karjalanpiirakat voi paistaa pakasteista jne.

Vierailija
15/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat nyt siitä pitopalveluhommasta niin kuin edellä jo ehdotettiinkin. Mietit, mitä haluat tarjota ja soittelet läpi pitopalveluja ja tarjouksia. Tärkeintä on, että saat ne sopivat ruoat, jotka ovat itsellesi tärkeitä. Jos joku pitopalvelu ei saa tarjousta annettua parin päivän sisään, siirryt seuraavaan. Minä sain eräisiin juhliin tosi hyvää ruokaa ja todella edullisesti, kun annoin pitopalvelunkin vähän ehdottaa ja kun haimme ruoat itse ja laitoimme itse tarjolle. Kakun voit tilata muualta. Kun ihmisiä tulee noin vähän, on helppoa laittaa itse kupit ja lautaset ja lasit valmiiksi pöydille, pyydät vain apua joltakin ystävältä/tutulta/sukulaiselta, joka voisi joko pientä korvausta vastaan tai sitten ihan vaan juhliin päästäkseen järjestellä ruoat tarjoiluastioihin ja laittaa lautaset yms. pöytiin ja korjata sitten ne likaiset pois.

Sitten alat metsästää mieleistäsi pukua. Halvallakin voi saada, jos et ihan perinteistä hääpukua etsi. Rauhassa vaan etsit tai mietit, miten voit tuon ostetun mekon korjata mieleiseksi. Pyydä joku makutuomariksi, niin saat raikkaita ideoita.

Lapsista en ottaisi stressiä. Tosiaan värit ja paperit ja värityskirjat, ehkä muovailuvahapakkaus tai dvd, jos on mahdollista tuoda laitteet, ja lapset ovat kyllä tyytyväisiä. Mutta toisaalta noin pienissä juhlissa kaikki kyllä voivat niitä lapsia viihdyttää ja paimentaa ihan ilman erillisiä puuhanurkkauksiakin.

Jos joku mamma kiukkuaa lapsensa erityisoikeuksista juhlissa, niin älä kuuntele. Aina on niitä, jotka vaativat autonsa parkkiinkin sinun järjestämänä, mutta sinä päätät, mihin venyt ja mitä olet valmis järjestämään, jotta itse viihdyt juhlissa, ja muut vaatimuksineen voivat vaikka jättää tulematta. Ei kenenkään tarvitse miettiä toisten lapsia, lemmikkejä tai majoituspaikkoja juhlia järjestäessään vaan tärkeintä on järjestää ne omanlaiset juhlat ja vieraat tulevat, jos pystyvät nämä omat ongelmansa ylittämään ja jos eivät, sitten eivät tule.

Kuukaudessa on reilusti aikaa tehdä vaikka mitä. Vähän vain luovuutta peliin ja pidät selkeästi näkökentässäsi sen, mitä sinä itse haluat etkä mene muiden vaatimuksiin mukaan. Nämä ovat sinun hääjuhlasi.

Nykyään ihmisillä on ihmeellisiä harhaluuloja siitä, että heidät pitää häävieraina huomioida jatkuvasti erikseen ja yksilöinä, heitä pitää viihdyttää, heidän lapsensa pitää saada erikoiskohtelua, erikoisruokavaliota ja erikoisohjelmaa ja ylipäätään heidän juhlaantulonsa pitää järjestää kuljetuksineen ja majoituksineen, koska he ovat vieraina tärkeitä. Täälläkin on näitä ketjuja ollut ihan riittämiiin alkaen siitä, keitä hääpari saa kutsua ja päättyen siihen, että ohjelman pitää viihdyttää jokaista vierasta. Juhlien järjestäminen on mennyt mahdottomuuksiin, kun jokainen vieras esittää vaatimuslistan, ennen kuin voi ilmoittaa tulevansa paikalle.

Tuo on sitä nykyajan itsekkyyttä. Hääjuhlassa ei olekaan kyse kahden ihmisen sitoutumisesta ja heidän tärkeästä päivästään vaan siitä, että vieraiden pitää viihtyä ja heitä pitää palvella. Älä mene tähän vouhotukseen mukaan. Tämä on juuri sitä omanapaista touhua, joka on tullut kasvatuksessa kuvioon 80-luvulla. Kun lasta on kasvatettu prinsessana/prinssinä, ei hän kykene edes toisten juhlissa tajuamaan, että kyse ei ole hänestä. Näitä ihmisiä ei tarvitse sietää. Kyse on todellakin hääparin juhlasta ja heidän oikeudestaan tehdä juhlasta omanlaisensa ilman vieraiden puuttumista joka asiaan.

ole mitään väliä. Minusta hääparin pitää käyttää maalaisjärkeä. Pitää tehdä asiat niin että sekä itsellä että vierailla on mukavaa. Tuskinpa hääparilla kovin hauskaa on jos vieraat istuu myrtseinä ja lähtevät juhlista heti kun voivat. Kyllä se hiukan latistaa tunnelmaa, vai mitä? Minusta on ihan perusjuttu, että esim. allergiat otetaan huomioon tarjoilussa. Jos vieraita ei halua eikä pysty ottamaan huomioon niin miksi edes pitää juhlia? Eikö tarkoitus kuitenkin ole että myös niillä vierailla on hauskaa?

Äärimmäisyyksiin ei kannata mennä, mutta kyllä se nyt ihan perusjuttu on että hääpari miettii hiukan myös vieraiden viihtyvyyttä, ei pelkästään omaa napaansa. Asiat voi tehdä omalla tavallaan, mutta niin että kaikilla on hauskaa.

Vierailija
16/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoaksi esimerkiksi lohikeitto, leipää ja juotavaa. Jälkiruoaksi ostat valmiit kakut ja muut leivonnaiset.

Kyllä sinä selviät. Me tehtiin itse kaikki 50 hengen vierasporukalle. Jopa kakut leivottiin itse. Ruokana oli kinkkukiusausta. Salaatteja muutamaa vaihtoehtoa. Ruoat tulivat maksamaan noin 200 euroa.

Vierailija
17/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään väliä. Minusta hääparin pitää käyttää maalaisjärkeä. Pitää tehdä asiat niin että sekä itsellä että vierailla on mukavaa. Tuskinpa hääparilla kovin hauskaa on jos vieraat istuu myrtseinä ja lähtevät juhlista heti kun voivat. Kyllä se hiukan latistaa tunnelmaa, vai mitä? Minusta on ihan perusjuttu, että esim. allergiat otetaan huomioon tarjoilussa. Jos vieraita ei halua eikä pysty ottamaan huomioon niin miksi edes pitää juhlia? Eikö tarkoitus kuitenkin ole että myös niillä vierailla on hauskaa?

Äärimmäisyyksiin ei kannata mennä, mutta kyllä se nyt ihan perusjuttu on että hääpari miettii hiukan myös vieraiden viihtyvyyttä, ei pelkästään omaa napaansa. Asiat voi tehdä omalla tavallaan, mutta niin että kaikilla on hauskaa.

Minustakin allergiat otetaan huomioon - olen varma, että ap ei halua kenellekään huonoa oloa omassa juhlassaan. Mutta en voi käsittää sitä, että vieraat kokevat oikeudekseen VAATIA itselleen palvelua. Normaalijuhlissa mietitään ruokalajeja niin, että kaikki voivat syödä ainakin jotain, ehkä pohditaan ohjelmaa tai ylipäätään illan runkoa, saatetaan jopa tosiaan ne lapsivieraatkin huomioida. En vain käsitä, miksi joku vieras menisi vaatimaan lapsilleen puuhanurkkaa, lemmikeilleen hoitajan ja perheelleen majapaikan. Nuo eivät ole ap:n ongelmia eikä ap:n tarvitse niitä ratkaista. Tärkeintä hääjuhlan järjestelyssä on tehdä sellaisia ratkaisuja, jotka tekevät siitä omasta juhlasta täydellisen. Joitakin joustoja voi tehdä, jos tuntuu, että niin haluaa, mutta vierailla ei ole mitään asiaa esittää vaatimuksia - ei missään juhlassa.

Yleensä kun hääpari miettii, mikä miellyttää itseään, se miellyttää ainakin suurinta osaa läheisistä, koska he tuntevat tämän hääparin. Ei ole kuitenkaan vieraiden asia vaatia, saako häissä olla leikkejä, puheita, puuhanurkkaus vai ei. Kyse on kuitenkin hääparin tärkeästä päivästä.

Vierailija
18/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyillä täytteillä ja kuorrutuksilla voi hääkakut tehdä pakastimeen täysin kokonaisina, siis kuorrutettuinakin. Laittaa vaan sitten vaikka muutaman mansikan koristeeksi pinnalle.

Esimerkiksi keksinmurupohjaiset rahkahyytelökakut, juustokakut, suklaakuorrutekakut.

Tavallista kermavaahtokakkua ei sen sijaan voi tehdä kuin pohjan, kerma pitää vatkata juhlapäivänä ja minulle itselleni se ainakin olisi stressi, koska esim oikein kovana hellepäivänä kerma ei edes vaahtoudu tai menee voiksi.

Eli reseptejä googlettamalla löydät täysin pakastusvalmiit kakut. Tein itse juhliin juuri 40 hengelle kakut (3 kpl) ja tulivat pakastettuna jopa erinomaisempia kuin "tuoreet", kun kosteus tasaantui ihanasti. Samana aamuna riittää ottaa huoneenlämpöön sulamaan, ei mene jääkaappitilaakaan (3-4 tuntia ennen tarjoilua)

Ja tuo ehdotettu lohikeitto on erinomainen ruoka, tekee edellispäivänä ja loput voi vaikka pakastaa. Leipä ja mehukin riittävät keiton kanssa.

Vierailija
19/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on n miljoona hääpukua halvalla.

Taatusti saat vielä tingattua kun katsot historiasta jos joku on omaa pukuaan myynyt 20 krt ilman kauppoja.

48 euroa pitopalvelusta on Helsingissä edullinen jos sisältää tarjoilijat.

Mutta jos on liian kallis soita pitopalveluun ja kysy miten summaa saa alemmaksi, mitä pitää jättää pois.

Mä ehdottomasti kannatan lapsiin panostamista sen verran että hankkii lapsia varten nurkkauksen ja hoitajan sinne. Laita puskaradio kiertämään, soita MLL.lle, laita netin kautta ilmoitus.

Usko pois, vanhemmat kiittävät, kun lapsilla on seuraa ja joku joka heitä vahtii.

Pieni summa siitä että ihmiset viihtyy.

Keitto on ok, jos olette vaatimattomia ihmisiä. Mä henk koht jos saan jonkun keittolounaan häissä tuntuu että nyt ollaan niin alehäissä. En itse ymmärrä yhtään.

Majapaikkoja on aika helppo järkätä, varmaan itse paikkakunnalla tiedät niitten nimet, soitat ne nyt samantien läpi ja kysyt hinnat ja onko tilaa. Jos joku kysyy, annat tiedot ja pyydä että hoitaa itse loppuun. Lemmikkieläimet sama juttu, onko teille kenneltä ? Soita ja kysy.

Meidän suvussa on ihan normaalia että hääpari miettii mikä olisi hyvä paikka majoittua, pari puhelinsoittoa siinä on ja sitten on valmiit tiedot. Isommassa paikkakunnassa ketjuhotellit ( Sokos, Scandic ) voi antaa jopa alennusta kun mainitsee hääparin nimen.

Mä voin sanoa että sulla menee noihin puhelinsoittoihin alle 10 min aikaa, huutiksesta löydät puvun 30 min ja pitopalvelusta riippuen hinnan tippuminen voi käydä hyvinkin nopeasti.

Nyt vaan tuumasta toimeen ja alat hoitamaan asioita etkä yhtään enää sure.