Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko avioliitto jatkua ilman seksiä?

Vierailija
18.06.2011 |

Tästä on ollut aloituksia mutta en niitä nyt löytänyt. Olisi kiva kuulla kokemuksia siitä voiko seksitön avioliitto toimia? Meillä on seksiä muutamien kuukaisen välein ja tilanne on ruvennut ahdistamaan minua. Puhua olen yrittänyt asiasta mutta ei se ole auttanut.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi. mutta en tiedä onko se järkevää jos toista ahdistaa ja toinen ei ilmeisesti pysty antamaan enempää

Vierailija
2/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Meillä on seksiä muutamien kuukaisen välein ja tilanne on ruvennut ahdistamaan minua. Puhua olen yrittänyt asiasta mutta ei se ole auttanut.

Siis onko jollain muka avioliitossa, jossa on lapsia, niin useammin seksiä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksiä muutaman kuukauden välein.

Vierailija
4/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista parisuhdetta tai avioliittoa.

Varsinkin jos toinen kärsii, voisi olla järkevää rakastajan ottaminen miehen luvalla. Jos miestä ei kiinosta, niin varmasti ymmärtää että toisella on kuitenkin tarpeensa.

Vierailija
5/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on turhan yliarvostettua ja -mainostettua puuhaa!!!

Vierailija
6/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein välit pidempiä. Lapsia meillä ei edes ole, sattuneesta syystä. ap

Vierailija
7/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kukaan ei voi olla naimisissa ikäisensä puolison kanssa enää 55v täytettyään, koska silloin alkaa olla potenssi- ja haluongelmia. Avioliittoa ei voi olla ilman seksiä! Jos ei joka viikko saa, tai puoliso on vaikka sairas, on se oikeutus eroon.

Vierailija
8/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietippä hiukan miksi kumppani ei halua!

Minä olen masentunut, väsynyt hoitamaan yksin kaiken, väsynyt yöheräilyistä, väsynyt erikoislapsen hoidosta, väsynyt kun ei ole mitään omaa aikaa, omia harrastuksia, omia kavereita..on vain se sama arki.

Hommaa lapsille hoitaja, vie vaimo tai miehesi pois kotoa, keksi jotain kivaa, syökää,juokaa,tanssikaa,puhukaa...tee jokin ylläri..nauttikaa ja sitten NUKKUKAA HYVIN! ja varmasti olet taas onnellinen kumppanistasi.

Vierailija
9/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kyllä selittää kuivat kaudet aika pitkälle, mutta ilman lapsia ei ymmärrä?

Vierailija
10/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää viikkoakaan jos en saa seksiä!

En lähde enää suhteeseen joka ei halua. onneksi halukkaista naisia löytyy ;)

t. 36 mies

Vierailija
11/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin homojen adoptio-oikeus(sori oli pakko)

Jos molemmat ovat tyytyväisiä ilman seksiä,toki voi suhde toimia.Mutta kyllä parisuhteeseen seksi kuuluu,miksi olette edes yhdessä?

Vierailija
12/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tule kysymykseenkään luvallisesti.ap

Vierailija
13/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi johtua siitäkään. Minua tilanne ahdistaa paljon. Olemme yhdessä siksi että haluamme olla, rakastamme toisiamme ja muuten meillä on hyvä suhde. En haluaisi luopua siitä koska olen aika varma että parempaa miestä en voisi löytää. ap

Vierailija
14/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi jatkua onnellisena, jos on toispuoleista.

Vierailija
15/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoja viikossa, koska on sitten näitä joilla tooosi harvoin, ja keskiarvo kuitenkin 2-3krt viikosa suomalaispareilla.

Meillä neljä pientä lasta, seksiä 3 krt viikossa ollut aina paitti suhteen alussa joka päivä. 17 vuotta yhdessä.

... Meillä on seksiä muutamien kuukaisen välein ja tilanne on ruvennut ahdistamaan minua. Puhua olen yrittänyt asiasta mutta ei se ole auttanut.

Vierailija
16/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi johtua siitäkään. Minua tilanne ahdistaa paljon. Olemme yhdessä siksi että haluamme olla, rakastamme toisiamme ja muuten meillä on hyvä suhde. En haluaisi luopua siitä koska olen aika varma että parempaa miestä en voisi löytää. ap

Mulla sama tilanne, lapsia ei ole, 20 vuotta naimisissa ja lahna en ole, todellakaan, ja olen ihan nätti ja muutenkin laittautunut joten se ettei mies halua mua johtuu ihan hänestä. Joskaan en tiedä miksi ei kiinnosta, kun asiasta ei voi puhua. Jo nuorena seksiä oli korkeintaan kerran viikossa, nykyään ei enää ollenkaan eikä itseänikään enää kiinnosta hänen kanssaan - asiaan liittyy liian paljon kipeitä haavoja, kaikki ne torjutuksi tulemiset yms. Halut on silti olemassa ja mulla on ollut pari sivusuhdetta, en ole sitä voinut estää. Olen ollut kovasti rakastunut kumpaankin mutta samalla rakastanut miestäni. Mutta hän on enempi vaan ystävä, joskin paras sellainen ja meidän yhteiselo on mukavaa koska meillä on yhteiset harrastukset ja mielenkiinnot ja kiva koti yms. Mutta haaveilen kyllä sellaisesta, että saisin samaan pakettiin tuollaisen kivan kumppanin ja kaveruuden lisäksi myös Miehen joka yön tullen haluaisi mua Naisena. Arvelen joskus vielä eroavani, koska tuntuisi haaskaukselta viettää koko elämä ilman seksuaalista kanssakäymistä, koska se kuitenkin on ihmisen luonnollinen perustarve.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
17/26 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on neljä pientä lasta ja meillä on seksiä vähintään kerran viikossa

Vierailija
18/26 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kyllä selittää kuivat kaudet aika pitkälle, mutta ilman lapsia ei ymmärrä?

Meillä harrastetaan seksiä useamman kuukauden välein. Ollaan kaksikymppisiä eikä meillä ole lapsia.

Kumpikaan ei ole kovin seksuaalinen tyyppi, joten ei vaan tule harrasteltua usein tai edes säännöllisesti. Ei viitsi, jaksa tai huvita. Moni muu asia on kivempaa kuin seksi, joten vähille jää.

Vierailija
19/26 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2 vuotta kun viimeksi olen ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä mieheni kanssa.

Aika rankkaa, mutta en vain pysty lähtemään tästä mihinkään muuallekaan. Vikaa on tietenkin kummassakin, mutta tunnen kuitenkin, että minut on torjuttu totaalisesti. Vai onko sitten kysymyksessä seksuaalisuuden ylikorostus joka on opittu naistenlehdistä.

Kämppiksiä ollaan todellakin , vaikka ukumme parivuoteessa.

Vierailija
20/26 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntia joissa nainen on pihtaa ja sitoo velvollisuudentuntoisen miehen lapsilla perheeseen. Se tuntuu todella väärältä, kiristetään toinen pysymään avioliitossa jota ei käytännössä ole.

Itse juttelin oman mieheni kanssa asiasta ja hän sanoi että jos toinen meistä lopettaisi seksin suhteestä siihen olisi syynä vain kolmas osapuoli tai se ettei rakasta - ja kummassakin tapauksessa avioliitto loppuisi siihen lapsista huolimatta. Samaa mieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan