Miksi mua ei ikinä kutsuta juhliin?
Olen NIIN raivoissani ja pettynyt!!Miehellä paljon lapsettomia tuttuja ja se käy niiden juhlissa, mua ei ole koskaan pyydetty mukaa, siis ei IKINÄ ja vanhin lapsi jo 10v. Olen niin loukkaantunut ja surullinen, miksi elämän piti loppua lasten tekoon? On tosi tylsää istua kaiket illat ja juhlapyhät yksin lasten kanssa!
Nyt jo etukäteen ahdistaa juhannus. Ja on meillä lapsellisiakin tuttuja, mutta sinnekkään ei pyydetä! Ja musta on tosi törkeää et ukko kyllä menee ilman mua. Ja mä kuuntelen kakaroiden kitinää ja tappelua sen ajan YKSIN.
On tullut mitta niin täyteen että en yhtään enää ihmettele äitejä jotka jättää perheensä tai alkavat hullunlailla rillutella kun lapset kasvavat..
Kommentit (4)
Mutta outoa on.. Ekana ota mies puhutteluun. Miettikää yhdessä mitä kivaa voisitte tehdä juhannuksena yhdessä. Miksette muuten pyydä niitä lapsellisia ystäviä teille kylään?
Mutta outoa on.. Ekana ota mies puhutteluun. Miettikää yhdessä mitä kivaa voisitte tehdä juhannuksena yhdessä. Miksette muuten pyydä niitä lapsellisia ystäviä teille kylään?
vaikka on okt ja grillit jne. Vaan ei. Haluaa itse mennä istumaan iltaa(juomaan)ja tehdä ties mitä.
ap
Kutsu ystäviäsi teille silloin kun miehesi lähtee. Vai onko se kiellettyä?
mies ei halua meille ketään!
vaikka on okt ja grillit jne. Vaan ei. Haluaa itse mennä istumaan iltaa(juomaan)ja tehdä ties mitä.
ap
Meillä ei tulisi mieleenkään kutsua ystäviä kylään ilman puolisoaan.
Mutta on miehesikin aika ikävä, jos menee itse ja jättää sinut yksin kotiin.