Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen uusi vaimo raivoaa nyt!

Vierailija
08.06.2025 |

Monta vuotta meni eron jälkeen hyvin: elatusmaksut okei, tyttäreni joka toinen viikonloppu isällään eli ex-miehelläni ja hänen uuden vaimonsa luona. Nyt on tämä nainen vetänyt herneet nenään tajuttuaan, että juuri niille isä-viikonlopuille minä olen kasannut itselleni niin paljon töitä kuin voin (se ei ole vaikeaa, olen hoitajana vanhustentalossa,  jossa yö- ja viikonlopputöitä saa oikeastaan kuten haluaa eikä maksukaan ole huono). Nainen mekkaloi nyt siitä, miten hän joutuu olemaan 2 kertaa kuussa myös viikonloppuäiti tyttärelleni kun minä vain tienaan ja tienaan ja tienaan. . . Mieheni on minulle nyt itkenyt, että hänen nykyinenkin avioliittonsa saattaa MINUN TAKIANI mennä pieleen. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Kiinnostaisiko teitä? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi. Ihan puhdasta kateuttahan tuo on.

Vierailija
2/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mesota. Itsepähän on miehen valinnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä naiset tuppaavat vihaamaan miehensä lapsia ja lasten äitiä.

Vierailija
4/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? En ihan ymmärtänyt. Mitä tuo kuuluu kenellekään? 

Vierailija
5/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lapanen! Evvk. 

Vierailija
6/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin häntä sinun työasiat kiinnostaa. Hän on vaan vihainen itselleen, kun meni yhteen miehen kanssa, jolla on tytär. 

Vierailija
7/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen tarvitse välittää siitä mitä sinä teet omalla ajallasi, eikä sinulle kuulu mitä hän tekee, lapsi on isällään, ei äitipuolen tarvitse sen takia pois töistä olla.

Vierailija
8/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan okei.

Saatko noista vapaapäivät viikolla vai teetkö noita vkl-töitä ylityötunteina?

Kysyn mielenkiinnosta, koska olen alalla.

Meillä ei voi tehdä ylityötunteja muuten kuin esimiehen käskystä 🤫 tarvittaessa nopealla hälytyksellä.

Tuo sinun tilannehan vaikuttaa oikein hyvältä. Hyvä.

Vierailija
9/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exille ja niiden nyxille ei kannata kertoa yhtään mitään elämästään. Lapsen kautta tietty voi tieto kulkea. Kyllä tässäkin on tainnut ns. vakka kantensa valita. Hyvä vain ellei ap enää ole kiinnostunut.

Vierailija
10/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin sanoa eksän nyksälle monta kertaa ettei hanki mitään yhteistä eksän kanssa eikä ota yhteistä tiliä eikä missään tapauksessa anna tilinumeroaan eksän tietoon. Koska eksä on patologinen huijari ja vie nyksän rahat ja omaisuuden heti kun saa tilaisuuden. Itse maksan vielä nytkin 8 v eron jälkeen kesän nimiini tekemiä velkoja. Nyksä ei uskonut js haukkui minut hulluksi ja narsistiksi ja ties miksi. Annoin lopulta olla. Nyt on sitten nyksää kusetettu oikein kunnolla. Nyksä raivoaa minulle koska en kertonut ja oli kuulemma mun velvollisuus kertoa. No mähän yritin mut kukaan ei halunnut kuulla... V---u mitä touhua.

Vierailija
11/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on miten vietät lapsivapaat viikonloppusi.

Onko exäsi uusi lapseton?

Jos ottaa ukon/akan lapsella/lapsilla niin pitää tajuta että se lapsi/lapset tulee olemaan myös sen etävanhemman luona sillontällön.

Mä taas luulen että exäs uus ei haluais sitä teidän lasta sinne heille ollenkaan.

Tarpeekisi kun vääntää asiasta niin ei se lapsi sinne enää mee kun tulee tarpeeksi ikää.

Saa sitten uus vaimoke pitää ukon itellään.

Vierailija
12/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärrät, että olet nyt tekemisissä ongelmallisten ihmisten kanssa. Joten älä kiinnitä huomiota tuollaisiin naurettaviin syytöksiin, mitä esittävät. 

Vierailija
13/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit muistuttaa, että heilläpä onkin 12 päivää aikaa tehdä töitä vaikka miten paljon, sinulla vain 2. Että olisiko exän syytä jotenkin korvata moinen?

Vierailija
14/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä naiset tuppaavat vihaamaan miehensä lapsia ja lasten äitiä.

Tämä on koettu

Vierailija
15/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, uusi vaimohan voi tehdä saman niinä kahtena muuna viikonloppuna, joinakin hän ei ole viikonloppumutsi.

Vierailija
16/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, mistä asioista ihmiset ovat kateellisia!

Ex-miehesi uusi vaimo voi olla minuun yhteydessä ja luovutan mielelläni kaikki ylityöt hänelle! Ylitöitä on melkein joka viikonloppu plus monena iltana. Harrastukset kärsivät.

Kesällä olisi kiva viettää joskus vapaita viikonloppuja, mutta kun ei. Vietän parhaillaan "sitku-elämää". Eli sitten kun olen eläkkeellä, on viimeinkin vapaata.

Katsotaan miten kauan uusi vaimo kestäisi tällaista elämää, jossa ei ole vapaa-aikaa juuri olleenkaan!

Vierailija
17/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mitä??? Lapsihan olisi jokatapauksessa isällään niinä viikonloppuina, joten mitä se kenellekään kuuluu mitä sinä silloin teet? 

Vierailija
18/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti exäsi ei ole sitä miestyyppiä, että kun on isä-viikonloppu, niin lapset tyrkätään isovanhemmille, tai mies harrastaa ja nyxä joutuu lapsenpiiaksi, näitäkin on nähty. Se tosin ei ole ap:n ongelma.

Vierailija
19/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edes kerrot exälle mitä sä viikonloppuisin teet? Ei pitäisi kuulua sille mitenkään.

Vierailija
20/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyxä jotenkin katkera elareista? Siitäkö tässä on kyse? Ketuttaa kun kokee, että ne on häneltä pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän