Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aikuinen oikeasti työskentelee alle 37,5h/vk?

Vierailija
18.06.2011 |

Jättäkää osa-aikatyöt opiskelijoille ja lisätuloja hankkiville.

Kenenkään ei kannata työskennellä alle 37,5 tunnin viikkoja jos tienata haluaa,sossu elättää paremmin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palkka 5 000 € + lisät.

Ihan hyvä diili :)

Vierailija
2/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni se ei vaan ole mahdollista. Nykyinen työaika 37,5 h. Jatkuva morkkis siitä, etten ehdi olla tarpeeksi lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion tehdä niin monta vuotta kun työnantaja sallii. Käteen ja 2200 kuussa

Vierailija
4/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa vähemmän. Viime vuonna bruttotulot olivat n. 2500 euroa kuussa. Olen free lancer ja teen töitä kotona. Mielestäni palkkataso on aivan sopiva työmäärään nähden. Tosin olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen, etten varmaan pystyisi paljon enemmän töitä tekemäänkään. En havittele sossun asiakkaaksi, vaikka palkka onkin suht pieni.

Vierailija
5/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun asiakas tienaa enemmän kotona olemalla.

itselleni jää syksyllä 30 tunnin työajalla yhtä paljon rahaa käytettäväksi kuin viime syksynä täydellä työajalla (alhaisempi veroprosentti + hoitomaksun poistuminen kun lapsi menee kouluun).

Vierailija
6/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palkkaan olen kohtuu tyytyväinen 3600 euroa, en usko että saisin sossusta enempää.

Vierailija
7/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bruttona 2150. Vaihtaisin heti osapäiväiseen - 20 % palkasta jos voisin!! On niin kamalaa tuhlata suurin osa päivästä ja ei siitä edes jää käteen melkein mitään.

Vierailija
8/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekisin kyllä mielelläni vähemmänkin, jos se sopisi työnantajalle, ja olen joskus tehnytkin. Eikä tätä työtä voi opiskelijat tehdä, pitää olla tutkinto valmiina, joten en opiskelijoilta vie paikkaa. Mulla parhaiten sopiva osa-aikaisuus olisi varmaan 80% eli nelipäiväiset viikot. Ja vaikka siihen päälle koulujen loma-aikojen mittaiset lomat, joista tietenkin osa palkatonta. Palkalla ei oikeasti ole niin väliä, aika on arvokkaampaa. Kunhan saa ruokaa ja katon pään päälle.

Vierailija
9/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ei siitä paljoakaan makseta, joten osa-aikainen ei juuri vähentäisi tuloa...

Vierailija
10/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää välittäis tehdäkään ;)

Vierailija
11/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun asiakas tienaa enemmän kotona olemalla.

Vierailija
12/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse tyydyt vähään, älä valita jos sossun asiakas tienaa enemmän kotona olemalla.

Vierailija
13/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää osa-aikatyöt opiskelijoille ja lisätuloja hankkiville. Kenenkään ei kannata työskennellä alle 37,5 tunnin viikkoja jos tienata haluaa,sossu elättää paremmin.

Ihan hassu olet!

"jos tienata haluaa" Perustelehan paremmin, kiitos!

Itse työskentelen 30t/vko. Pystyn järjestämään työaikani niin, että lapseni 8v ja 5v eivät koskaan ole olleet ulkopuolisessa hoidossa. Vaikka mieheni työskentelee täyttä työaikaa vuorotöissä.

Vaikka palkkani on 80% täydestä palkasta, niin meillä ei mene rahaa päivähoitomaksuihin ja saan jopa kelalta n.90e/kk hyvitystä kun olen lyhentänyt työaikaani lastenhoidon vuoksi!

Olen erittäin tyytyväinen tähän järjestelyyn.

Vierailija
14/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaika 37,15 :P

Vierailija
15/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muihinkaan osa-aikatöihin, joista maksetaan alle 2000€ kuukaudessa.

Vierailija
16/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi työntekijä, taloon tuleville se on 37, 5 h

Vierailija
18/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien keskeisin tavoite ei ole tienata, monelle riittää se, että tulee toimeen.

Vierailija
19/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kk-palkka siitä pienenee reilusti, mutta elämä helpottuu myös vähintään samassa suhteessa :)

Kk-palkkani lyhennetyllä työajalla on n. 3200 €/kk (brutto), tietääkseni en ihan samoihin pääsisi sossun asiakkaana. Lisäksi pääsen työelämässä eteenpäin, kehityn ja opin eikä tämä tapahdu perheen ja lasten kustannuksella :) Suosittelen!

Vierailija
20/25 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie keneltäkään osa-aikaista työpaikkaa: jos en olisi tässä tehtävässä niin varmasti tähän etsittäisiin ja löydettäisiinkin joku kokopäiväinen. Osapäiväisyys perustuu omaan toiveeseeni sekä Suomen lakien, säädöksiin osittaisesta hoitovapaasta sekä työnantajan kanssa tehtyyn sopimukseen.

Toki kk-palkka siitä pienenee reilusti, mutta elämä helpottuu myös vähintään samassa suhteessa :)

Kk-palkkani lyhennetyllä työajalla on n. 3200 €/kk (brutto), tietääkseni en ihan samoihin pääsisi sossun asiakkaana. Lisäksi pääsen työelämässä eteenpäin, kehityn ja opin eikä tämä tapahdu perheen ja lasten kustannuksella :) Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi